חדשות אודות
ג'ייסון מומואה

Jason Momoa

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

לואיס לטרייר יביים גם את "מהיר ועצבני 11" (26.04.23)
הבמאי לואיס לטרייר יביים גם את "מהיר ועצבני 11" בהכרזה שמגיעה רגע לפני ש"מהיר ועצבני 10" בבימויו עולה לאקרנים. הוא הצטרף לסדרת הסרטים אחרי פרישתו של הבמאי ג'סטין לין.
"חולית" - ביקורת #2: פרולוג ארוך, מרשים ומתסכל (21.10.21)
העולם שווילאנב וצוותו יצרו בסרט "חולית" (2021) הוא מרשים מאוד. מבחינה ויזואלית אי אפשר שלא להתפעל מהמבנים, החלליות ועיצוב הכוכב. אבל בסיום מרגישים שצפינו בפרולוג ארוך לסרט שאולי יגיע בעוד כמה שנים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חולית: חלק א'" - ביקורת #1: הדגש על העיצוב הזניח את הדמויות והדרמה (21.10.21)
בשעתיים וחצי צריך להיות יותר עניין, עלילה, בשר, דרמה, ביוחד בסיפור כמו "חולית" (2021) עם דמויות עשירות, קונפליקט ברור. כשסוף סוף מתקבצים בחדר שני אנשים ומעלה כדי לנהל שיחה אז העניין עולה אבל אין מספיק קטעים כאלו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"חולית" - טריילר 2 מתורגם: אפוס מד"ב עם טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק (23.07.21)
צפו בטריילר לאפוס המד"ב "חולית" שביים דני וילנב על פי על ספרו הידוע מ-1965 של פרנק הרברט ובכיכובם של טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין, אוסקר אייזק, רבקה פרגוסון, ג'ייסון מומואה, דייב בטיסטה, חביאר ברדם וסטלאן סקרסגארד.
"ליגת הצדק: גרסת זאק סניידר" - טריילר מלא: דארקסייד, עיני הלייזר של סופרמן והג'וקר (15.02.21)
צפו בטריילר לסרט גיבורי-העל "ליגת הצדק: גרסת זאק סניידר", שמציע הצצה רחבה יותר מבעבר אל חזונו של הבמאי זאק סניידר. מלבד הצגת הנבל הראשי דארקסייד והקרב הענק מולו, אנו רואים את סופרמן יורה את קרני הלייזר שלו ואת ג'רד לטו בתור הג'וקר.
"חולית" - טריילר מתורגם: טימותי שאלאמה באפוס מד"ב שבמדבריות ירדן (10.09.20)
צפו בטריילר המתורגם של אפוס המד"ב "חולית" על ספרו הידוע מ-1965 של פרנק הרברט, בבימויו של דני וילנב ("בלייד ראנר 2049", "סיקריו") ובכיכובם של טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק.
"חולית" - תמונות ראשונות: טימותי שאלאמה, רבקה פרגוסון, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק אצל דני וילנב (15.04.20)
אפוס המד"ב "חולית" עמוס הכוכבים בבימויו של דני וילנב מ"בלייד ראנר 2049" ומ"סיקריו", המבוסס על ספרו הידוע של פרנק הרברט, התחדש בתמונות ראשונות שמציגות את מרבית השחקנים הבולטים, בינהם טימותי שאלאמה, אוסקר אייזק, ג'וש ברולין ורבקה פרגוסון.
"אקוומן" - ביקורת (06.01.19)
במאי "אקוומן" מצליח לעשות פה משהו מאוד לא פשוט - לעשות סרט שהוא מעין פארודיה שצוחקת על סרטי גיבורי על, אבל כזו שמשאירה את הדמות הראשית שלה ביקום הקולנועי של הסדרה אליה הוא שייך. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
משחקי הכס: סיכום עונה ראשונה (23.06.11)
חמישה פרקים של שעמום ואיטיות נסבלת בקושי בסדרה "משחקי הכס", הורידו מעט את רף הציפיות אך לבסוף הפרק השישי כבר החל לבשר על שינוי כיוון וניצת קצת עניין בסדרה שהתעצם ככל שהתקרבנו לסוף העונה הראשונה.
קדימון ראשון לחידוש "קונאן הברברי" (06.05.11)
בסרט מככב ג'ייסון מומואה מ"משחקי הכס", והוא מספר על קונאן היוצא למסע נקמה ברחבי יבשת היבוריה על רצח אביו וכל הכפר שלו.
ביקורת: משחקי הכס (22.04.11)
הרבה כסף שנשפך על סדרת טלויזיה ועוד הרבה יותר כסף שנשפך על יחסי הציבור של סדרת הטלויזיה, כשבסופו של דבר, קיבלנו הרבה עיצוב ואפס תוכן פורץ דרך או מענין במיוחד.
תמונות חדשות מתוך "קונאן" (16.10.10)
סרט ההרפתקאות "קונאן" של מרכוס ניספל ובכיכובו של ג'ייסון מומואה, התחדש בכמה תמונות חדשות.
כוכב "סטארגייט אטלנטיס" הוא "קונאן הברברי" (24.01.10)
במירוץ לככב ב"קונאן" גרסת 2011, הביס ג'ייסון מומואה את קלן לוץ ("דמדומים") ואת ג'רד פדלקי ("על טבעי", "יום שישי ה-13"). מרכוס ניספל שביים את "יום שישי ה-13", יביים גם את "קונאן".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם