חדשות אודות
ארמי האמר

Armie Hammer

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"מוות על הנילוס" - ביקורת #2: התעלומה טובה אבל הבמאי לא מספק את המתח (12.02.22)
התעלומה שאגת'ה כריסטי רקחה עבור "מוות על הנילוס" מאוד טובה, פשוט בראנה לא מצליח לספק את המתח הדרוש ותחושת הסכנה שאורבת מכל פינה. מצד שני, זה גם יכול היה להיות בלאגן שלם, וזה לא. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"מוות על הנילוס" - ביקורת #1: הסיפור מוצלח אבל הסרט מלאכותי (12.02.22)
"מוות על הנילוס" של קנת' בראנה יותר טוב מ"רצח על האוריינט אקספרס" הקודם שביים השחקן-במאי לפי ספרה של אגתה כריסטי, אך סובל מחלק מאותן בעיות, ובראשן המלאכותיות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"רבקה" - טריילר מתורגם: בן וויטלי מחדש את זוכה האוסקר של אלפרד היצ'קוק (09.09.20)
צפו בטריילר המתורגם למותחן הגותי "רבקה" של בן וויטלי עם לילי ג'יימס וארמי האמר, החוזר לרומן המפורסם של דפנה דה מוריאה אחרי זוכה האוסקר של אלפרד היצ'קוק מ-1940. זהו סיפורה של נשואה טריה אשר חושדת באמיתות נסיבות מותה של האישה הקודמת של בעלה.
"רצח על הנילוס" - טריילר: גל גדות בראש הפרשיה שסוערת אצל אגתה כריסטי וקנת' בראנה (21.08.20)
היהלום של סרט המסתורין "רצח על הנילוס" הוא גל גדות, המככבת כאן בתור לינט רידג'טוויי דויל, שיחד עם בעלה ארמי האמר וחברים, יוצאים לחופשה מהנה על הנילוס. אלא שהחופשה הופכת למשולש אהבה רצחני ומסתורי שרק קנת' בראנה יוכל לפתור.
"פצעים" - טריילר: ארמי האמר ודקוטה ג'ונסון משתגעים (26.09.19)
הטריילר לסרט האימה "פצעים" מציג את סיפור העלילה החובק ברמן (ארמי האמר) שעונה לשיחה בטלפון שהושאר על הבאר שלו בניו אורלינס, ומאז דברים משונים ומסתוריים מתחילים לקרות לו ולחברה שלו (דקוטה ג'ונסון).
"מלון מומבאי" - ביקורת #2 (29.06.19)
"מלון מומבאי" הוא לא סרט אקשן קלאסי, כי המוקד שלו הוא לא האפקטים ותרגילי פעלולים מרשימים, אלא הדרמה האנושית שמתחוללת גם אצל הקורבנות, אך גם אצל הרוצחים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"מלון מומביי" - ביקורת #1 (26.06.19)
"מלון מומביי" הוא מותחן טוב שמבוסס על סיפור אמיתי שקרה לא מזמן, והדמויות מבוססות על האנשים שהיו שם; אין פה גיבורים כמו ג'ון מקליין ב"מת לחיות". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"המין החזק" - ביקורת (08.03.19)
"המין החזק" מציג סיפור אמיתי מעניין בחיי שופטת בית המשפט העליון לעתיד רות ביידר גינסבורג, עם שחזור תקופתי מוקפד ויפה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
תמונה ראשונה של ארמי האמר וג'וני דפ ב"פרש הבודד" (10.03.12)
מפיק סרט ההרפתקאות "הפרש הבודד", ג'רי ברוקהיימר, פרסם תמונה ראשונה של כוכבי הסרט ארמי האמר וג'וני דפ, עם המשפט: "טונטו והפרש הבודד רוכבים שוב!"
"ג'יי. אדגר" - ביקורת (07.01.12)
סרטו של קלינט איסטווד בכיכובו של ליאונרדו די'קפריו, "ג'יי. אדגר", הוא דרמה מתארכת עד פיהוק, שהיה עדיף לה להיות מיני-סדרה בחלקים שתשודר ב-HBO.
קצרים: נועם מורו יביים את ההמשך של "300"; גיום קולט סרה ל"אקירה"; דיאבלו קודי פונה לבימוי ועוד (17.07.11)
אולפני האחים וורנר קיימו מעין מיני תחרות פנימית שלהם על בימוי סרט ההמשך של "300" בין נועם מורו לבין גיום קולט-סרה, ולבסוף בחרו במורו ולקולט-סרה נתנו את "אקירה". חדשות בקצרה.
נעמי ווטס רשמית ב"ג'יי. אדגר" (26.01.11)
ווטס היתה מועמדת מובילה לתפקיד מזה זמן רב, אך האולפנים ניסו לבחון שחקניות אחרות גם, משום שהיתה אפשרות להתנגשות בלוחות הזמנים של ווטס.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם