חדשות אודות
ג'סי פלמונס

Jesse Plemons

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"רוצחי פרח הירח" - ביקורת #2: ברובו טוב ומרתק אבל לא יצירת מופת (02.12.23)
השליש הראשון של "רוצחי פרח הירח" מבית מרטין סקורסזה סטאטי מבחינה נרטיבית ומשמש בעצם כאקספוזיציה יותר מדי ארוכה לדמויות ולרקע, כשרק לאחר מכן העלילה מתחילה להתפתח והסרט מתחיל לעניין באמת. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"רוצחי פרח הירח" - ביקורת #1: סיפור טוב מסתתר מתחת לשעמום (01.12.23)
אין רע בסרט רחב יריעה, באפוס, ביצירה עם הרבה סיפורים וחלקים, אך ב"רוצחי פרח הירח" אין הצדקה לדקות הרבות המצטברות ואולי השעמום לא היה ניכר כל כך עם שעה או שעה וחצי פחות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"כוחו של הכלב" - ביקורת: קאמברבאץ' במנעד רחב של רגשות (20.11.21)
למרות הקשיחות הקיצונית של הדמות שלו בסרט "כוחו של הכלב", בנדיקט קאמברבאץ' מצליח להוציא מנעד רחב של רגשות וגורם לה להיראות עמוקה ועגולה. ברם הצופים אינם מצליחים להיות מושקעים רגשית בדמויות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"ג'אנגל קרוז" - ביקורת: הכול מרגיש מאולץ, נעדר מקוריות ואינו מבדר (29.07.21)
"ג'אנגל קרוז" עם דווין ג'ונסון ואמילי בלאנט מבוים גרוע, מחריש אוזניים ולא הגיוני. חלק מזה היה נסלח לו הסרט היה מופנה בעיקר לקהל צעיר - אך ילדים עלולים לפחד ולהילחץ ממספר רגעים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"רוצחי פרח הירח" - תמונה ראשונה: ליאונרדו די'קפריו חוקר רציחות אינדיאנים אצל סקורסזה (11.05.21)
הציצו בתמונה ראשונה של ליאונרדו די'קפריו מתוך סרט הדרמה מבוסס האירועים האמיתיים "רוצחי פרח הירח" (Killers of the Flower Moon) של מרטין סקורסזה ובכיכובם של רוברט דה נירו, ג'סי פלמונס ולילי גלדסטון לצידו של די'קפריו.
"אני חושבת לגמור את זה" - טריילר מתורגם: צ'ארלי קאופמן מהרהר בעולם דרך ג'סי באקלי (09.08.20)
צפו בטריילר מתורגם לסרט הדרמה השואב גם מן המתח והאימה "אני חושבת לגמור את זה" של צ'ארלי קאופמן, אשר מבוסס על רומן הביכורים באותו השם מאת איאן ריד, והוא הסרט החי ובאורך מלא הראשון שקאופמן ביים מאז "סינקדוכה ניו יורק" (2008).
"קרוז בג'ונגל" - טריילר 2: דוויין ג'ונסון ואמילי בלאנט בשיט נהר רווי תהפוכות (13.03.20)
צפו בטריילר השני של סרט ההרפתקאות המשפחתי "קרוז בג'ונגל", המצוות את דוויין ג'ונסון ואמילי בלאנט תחת בימויו של גיום קולט-סרה, להרפתקה בנהר מסוכן במעמקי ג'ונגל האמזונס.
"קרניים" - טריילר 2: מה קושר בין מפלצת לילד בבית ספר? (11.12.19)
העלילה של "קרניים" קושרת בין מפלצת האורבת במחשכים, לבין ילד קטן מבית ספר באורגון, שהמורה שלו (קרי ראסל) ואחיה השריף המקומי (ג'סי פלמונס) מנסים להבין את סוד הקשר.
"האירי" - ביקורת: מלהיב ומתסכל, גדוש אך מתגמל (22.11.19)
הקצב של "האירי" לא אחיד. לפרקים סרטו של מרטין סקורסזה משעמם ואיטי, לפרקים הוא מרתק ומופתי. מכיון שהוא ארוך מאוד - 3 וחצי שעות - הוא דורש מהצופה ריכוז. למרות הבעיה בקצב, יש בו גם משהו שמתאים לסרט והופך אותו ליחודי מאוד. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"קרניים" - טריילר: קרי ראסל וג'סי פלמונס מבינים שילד מסתיר סוד אפל ומסוכן (29.10.19)
סרט האימה "קרניים" (Antlers), שהתחדש בטריילר מלא, מענין משלוש סיבות: ביים אותו סקוט קופר שרגיל לעסוק בדרמות, הפיק אותו חביב מעריצי הז'אנר גיירמו דל טורו, והוא מבוסס על סיפור קצר שאפשר לקרוא באינטרנט. צפו.
"קרוז בג'ונגל" - טריילר: דוויין ג'ונסון ואמילי בלאנט במתקן שעשועים של דיסני (12.10.19)
הבמאי של "קרוז בג'ונגל" גיום קולט-סרה העדיף לביים את הסרט הזה עבור דיסני, ולשם כך סירב להצעת אולפני וורנר ודי-סי לביים את "יחידת המתאבדים 2". צפו בקדימון טריילר שיצא לו.
"האירי" - טריילר 2 מתורגם: מרטין סקורסזה מסגנן אלימות גנגסטרית (26.09.19)
סרט הגנגסטרים "האירי" מאחד את כל גדולי הז'אנר - הקולנוען מרטין סקורסזה והשחקנים רוברט דה נירו, אל פאצ'ינו וג'ו פשי - והתקוות שלו לאוסקר גדולות כך שהוא התחדש בקדימון טריילר נוסף.
"האירי" - טריילר: דה נירו ופאצ'ינו צעירים בזכות עיבוד דיגיטלי (01.08.19)
הטריילר של "האירי" מאת מרטין סקורסזה חושף את רוברט דה נירו ואת אל פאצ'ינו במראה של גיל העמידה אשר החזיר אותם תהליך העיבוד הדיגיטלי של הסרט.
"סגן הנשיא" - ביקורת (12.01.19)
בסרט "סגן הנשיא" על דיק צ'ייני יש הבלחות של רגעים מוצלחים, בעיקר הקומיים והסאטיריים, כמצופה מהבמאי של סרטים בכיכובו של ויל פארל, אבל בסופו של דבר מדובר בסרט מבולגן. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"באטלשיפ" - ביקורת #2 (02.05.12)
"באטלשיפ" של פיטר ברג הוא כמו "רובוטריקים" של מייקל ביי, רק שהצופים מצליחים להבין מי נגד מי בין כל הפיצוצים. האקשן המוצלח מחפה על עודף הדברנות. אלי שגב מבקר.
"באטלשיפ" - ביקורת #1 (02.05.12)
ההתחלה המבדרת של "באטלשיפ" היא כמו התחלה של סרט אסונות שבה מכירים את הדמויות לפני המאורע שמחריב את עולמם. יונתן דורון מבקר.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי