חדשות אודות
דפנה פרנר

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אסון סוכני הביון" באיטליה יהפוך לסדרת טלויזיה "מג'ורה" מאת תסריטאי "שעת נעילה" (27.06.23)
חברת yes הזמינה סדרת מתח שתקבל השראה מ"אסון סוכני הביון" שאירע באגם באיטליה. לסדרה הנקראת כרגע "מג'ורה" על שם האגם, מיועדים להיות 8 פרקים בני 40 דקות שיוביל יזהר הר לב ("שעת נעילה", "המדרשה").
ליהי קורנובסקי תככב בסרט "ירושלים 67" של אמיל בן שמעון (28.04.21)
כוכבת "לאבד את אליס" ו"למה מי מת", ליהי קורנובסקי, תככב בסרט הדרמה-מתח-מלחמה "ירושלים 67" של אמיל בן שמעון ("ישמח חתני" הסרט, "עד מדינה") המתרחש בעיר במהלך מלחמת ששת הימים.
"מלכת היופי של ירושלים" - טריילר: אישתו של מיכאל אלוני מקנאה באהבתו לבתו (13.04.21)
צפו בטריילר לדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" בכיכובם של מיכאל אלוני, הילה סעדה מ"להיות איתה" וסוול אריאל אור בתפקיד ביכורים, אשר מבוססת על ספרה של שרית ישי-לוי בסיפור שלושה דורות של משפחה יהודית-ספרדית בירושלים.
הסתיימו צילומי "מלכת היופי של ירושלים" עם מיכאל אלוני (30.12.20)
הסתיימו צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם ובבימויו של עודד דוידוף. הצילומים החלו ב-11 באוגוסט, ונמשכו בפועל 79 ימי צילומים כשבאמצע היה הסגר השני מפאת מגיפת הקורונה.
"מלכת היופי של ירושלים" - קטע מאחורי הקלעים: ישראל אוגלבו ומיכאל אלוני בדרמה תקופתית (14.09.20)
החלו צילומי "מלכת היופי של ירושלים", ויש תמונות ראשונות (13.08.20)
צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם החלו. את התסריט כתב משיח על פי רב המכר מ-2013 מאת שרית ישי-לוי, שמכר מעל 200 אלף עותקים; ועל הבימוי הופקד עודד דוידוף מ"מישהו לרוץ איתו" ו"תיק נעדר".
"זנזורי" - ביקורת (12.06.12)
"זנזורי" בכיכובו של יובל סמו, העלתה לאלי שגב לי חיוך על הפנים. והאם חברת yes שהסכימה לפיילוט ששודר אצלה בשעה 20:40 בערב היא ה-HBO של ישראל?
"זנזורי" - פרומו לסדרה הישראלית עם יובל סמו (12.05.12)
סדרת הדרמה הקומית הישראלית "זנזורי" של יובל פרידמן, דפנה פרנר ובן בכר, התחדשה בפרומו ראשון. יובל סמו ועירית קפלן מככבים.
הסדרה הישראלית "זנזורי" נמכרה לעיבוד אמריקאי (25.01.12)
סדרת הדרמה הקומית הישראלית "זנזורי" של יובל פרידמן, דפנה פרנר ובן בכר, נמכרה לעיבוד הוליוודי עבור רשת הטלויזיה האמריקאית TV Land, שתסריטאי "רופא להשכיר" יהיה אחראי עליה.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר