חדשות אודות
רורי קיניר

Rory Kinnear

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"רדופה" - ביקורת: העיצוב המוקפד לא מציל מהסתמיות (27.05.22)
עיצוב אסתטי, מוקפד ומדויק להפליא לא מצליח להציל את סרטו של אלכס גרלנד "רדופה" (MEN) מהסתמיות הבלתי מספקת של יצירה רוויה באובר סימבוליזם ועלילה דלה מדי. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"לא זמן למות" - ביקורת #1: קטעי הפעולה מוצלחים בסרט ארוך מדי (30.09.21)
"לא זמן למות" הוא סרט ג'יימס בונד ה-25, החמישי והאחרון של דניאל קרייג, והארוך ביותר בסדרת הסרטים הוותיקה בקולנוע. קטעי הפעולה מוצלחים, המרדפים נהדרים, ובקלות אפשר היה להוריד 40 דקות וזה רק היה מועיל לסרט. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
נטפליקס ואפל היו במגעים לרכוש את "ג'יימס בונד: לא זמן למות" לסטרימינג (26.10.20)
אולפני MGM ניהלו מגעים למכירת סרט הג'יימס בונד "לא זמן למות" לחברות הסטרימינג נטפליקס ואפל, אחרי מספר פעמים שהסרט נדחה מהפצה לבתי הקולנוע. אם היה מחליף את הפצתו לסטרימינג, "לא זמן למות" היה הופך לסרט היקר ביותר שעושה את המעבר.
"לא זמן למות" - טריילר מתורגם 2: ג'יימס בונד מנסה להציל את העולם מרמי מאלק (04.09.20)
צפו בטריילר השני של "לא זמן למות" עם דניאל קרייג, בו ג'יימס בונד כבר איננו בשירות פעיל, אך לבקשת חברו מה-CIA פליקס לייטר, הוא יוצא למשימת הצלת מדען חטוף. המשימה מסתבכת ובונד מתחקה אחר נבל מסתורי בגילומו של רמי מאלק.
"לא זמן למות" - טריילר מתורגם: האם קארי ג'וג'י פוקונאגה יתן סיום מפוצץ לדניאל קרייג? (05.12.19)
את מושכות הבימוי של הרפתקת ג'יימס בונד ה-25, "לא זמן למות" נטל קארי ג'וג'י פוקונאגה מידיו של דני בויל הפורש בעקבות חילוקי דעות יצירתיים. האם הוא יתן את הסיום המפוצץ של דניאל קרייג בתור הדמות?
"מראה שחורה" - ביקורת - פרק 3 (21.04.12)
הפרק השלישי והאחרון ב"מראה שחורה" מציג גם הוא עולם עתידי כמו הפרק השני, אך כזה בו השילוב בין ההתפתחות הטכנולוגית לבין מציאות המוכרת לנו, קל לעיכול. אופיר איל מבקרת.
"מראה שחורה" - ביקורת - פרק 2 (20.04.12)
לאחר תיאור של העלול להיאבד לנו בפרק הראשון של "מראה שחורה", מגיע הפרק השני ומבקש להסביר מהי חשיבותו של זה. אופיר איל מבקרת.
"מראה שחורה" - ביקורת - פרק 1 (19.04.12)
הפרק הראשון של המיני-סדרה הבריטית "מראה שחורה", מבקש לתאר את המידה בה התרחק האדם המודרני מעצמו ואת מחירה האישי של התרחקות זה. אופיר איל מבקרת.
HOT רכשה את סדרת המתח הבריטית "בלאק מירור" (15.02.12)
מיני-סדרת הדרמה-מתח "בלאק מירור" של רשת Channel 4 הבריטית, נרכשה בידי HOT לשידור בישראל.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר