חדשות אודות
אוקטביה ספנסר

Octavia Spencer

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"המכשפות" - טריילר: אן האת'וואי רוצה להפוך ילדים לעכברים (06.10.20)
צפו בטריילר לסרט לכל המשפחה "המכשפות" (The Witches) שבו מסיים רוברט זמקיס ("בחזרה לעתיד", "מי הפליל את רוג'ר ראביט?", "רכבת לקוטב") את אן האת'וואי בתור מכשפה שמבקשת להפוך את ילדי העולם לעכברים, ומתחילה בנכד של אוקטביה ספנסר.
"קדימה" - ביקורת: כל חלק בסרט זועק מבינוניות ועצלות (05.03.20)
כל חלק בסרט "קדימה" בדיבוב המקורי של טום הולנד, כריס פראט וג'וליה לואי-דרייפוס, זועק מבינוניות ועצלות. התסריט הוא רצף קלישאות שמודבקות יחדיו לסיפור משעמם וחסר השראה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"דוליטל" - טריילר: רוברט דאוני ג'וניור הוא הדוקטור עם החיות שיוצא לחפש תרופה למלכת אנגליה (14.10.19)
סרט המשפחה "דוליטל" יסמן את הפעם הראשונה שנראה את רוברט דאוני ג'וניור משחק מאז "הנוקמים 4: סוף המשחק", וגם את הפעם הראשונה שהוא לא בסרט שקשור לאולפני מארוול מאז "השופט". צפו בטריילר.
"פנים רבות לאמת" - ביקורת (05.09.19)
אולי אין בסרט "פנים רבות לאמת" יותר מדי עלילה, אבל הסיפור על המסך עשיר ברבדים ובפרטים, הדמויות עגולות ומרתק ללמוד על דרך המחשבה שלהן ככל שהסרט מתקדם. ביקורת מאת גל סדלינסקי.
"הספר הירוק" - ביקורת (25.01.19)
"הספר הירוק" הוא צפוי, שטחי ולא מצחיק, כאשר כל קטע מרגיש כמו נכתב ובוים כדי להיכלל בקדימון ולא קשור לכלום. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"פתאום משפחה" - ביקורת (06.12.18)
"פתאום משפחה" הוא סרט מצחיק, מרגש וכן על משפחה, תהליך אומנה, הקרבה ואהבה עם מעט טון מחנך ויותר ממעט טון קיטשי, שמותיר את הצופים בהרגשה חמימה בפנים בסיומו. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
הימורים לזוכים באוסקר 2012: "הארטיסט" לסרט הטוב ביותר; "הוגו" עם 4 זכיות (23.02.12)
האם "הוגו" של סקורסיזה ילך בעקבות "כנופיות ניו יורק", שהיה מועמד ל-10 פרסי אוסקר ויצא בידיים ריקות, או "הטייס" שהיה מועמד ל-13 פרסים וזכה ב-5? והאם "הערת שוליים" יקטוף את פרס הסרט הזר? הימורי אוסקר 2012.
"העזרה" - ביקורת (19.02.12)
סרט הדרמה "העזרה" מוכיח כיצד באמצעות שחקנים טובים ובימוי טוב, ניתן להתגבר על דמויות סטראוטיפיות שראינו כבר עשרות פעמים ולהגיש סרט מוצלח במידת מה. אלי שגב מבקר.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול