חדשות אודות
אדם דרייבר

Adam Driver

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"פרארי" - ביקורת: עוד סיפור על איש עשיר שלא סופר אף אחד (01.01.24)
הבמאי של "פראר" מייקל מאן לא החליט אם הוא מתעניין באספקט הספורטיבי, או הדרמטי בסיפור שלו. קטעי מירוץ ערוכים ביחד עם סצינות מלודרמטיות מחייו האישיים של אנצו באופן שמקשה על קליטת האינפורמציה. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"בית גוצ'י" - ביקורת #1: ליידי גאגא נהדרת (26.11.21)
אין בסרט "בית גוצ'י" יותר מדי דברים חדשים או עומק רב אבל יש תחושה של התקדמות עלילתית, כולה עם קריצה. לא בטוח שזה מצדיק מעל שעתיים וחצי אבל מדובר בסיפור מעניין, דמויות צבעוניות ועיצוב מוקפד. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"הדו קרב האחרון" - ביקורת: היה עדיף בלי נקודות המבט השונות (30.10.21)
למרות שבתחילה "הדו-קרב האחרון" נראה כסרט מלחמה שכולל רק קרבות, משחקי מעמדות והרבה כבוד מאצ'ואיסטי, הוא משתנה בהמשכו לדרמה אישית ורגישה. הצגת נקודות מבט שונות לסצינות גורמת לחזרתיות ומיותרת. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אנט" - ביקורת #3: השקעה בהפקה שלא מחפה על עלילה מתסכלת (17.09.21)
"אנט" של לאוס קראקס, שניכר כי ההשקעה בהפקתו הייתה משמעותית, יותר מיינסטרימי מסרטיו הקודמים של הבמאי, אך דווקא פחות מקרב את הצופים והעלילה הצפויה שלו מתסכלת למדי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אנט" - ביקורת #2: מוזיקלי בלי דקה לנשימה ונעדר סאבטקסט (08.09.21)
ההתעקשות להיות מוזיקלי בלי דקה לנשימה והיעדרו המוחלט של סאבטקסט הופכים את "אנט" ליצירה בלתי ניתנת לאהדה. הנרטיב הופך זניח כשהסרט לא מצליח להחליט באיזה נושא גדול לעסוק בכל רגע. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
"אנט" - ביקורת #1: מאסטרפיס עם אמירות פנטסטיות על תולדות עולם הבידור (07.09.21)
"אנט" הוא מאסטרפיס. סרט כל כך מתוחכם ומהנה, שלא רק מקיים דו שיח מדהים עם ז'אנר המיוזיקלס, אלא כולל רצף אמירות פנטסטיות על תולדות עולם הבידור. ביקורת סרט מאת יונתן גת.
סיכום 2019 בקולנוע (29.12.19)
בשנת 2019 קרו הרבה דברים מעניינים: דיסני חידשו קלאסיקות שלהם בצורה חיה, הטרילוגיה השלישית של "מלחמת הכוכבים" באה לסיומה, מארוול הביאו את "הנוקמים: סוף המשחק", ומרטין סקורסזה עשה עם נטפליקס את "האירי". יונתן דורון סוקר את השנה.
"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - ביקורת #2: תחושה נוסטלגית חמימה (23.12.19)
חרף הפגמים האמיתיים שיש בסרט "מלחמת הכוכבים: פרק 9 - עלייתו של סקייווקר", יש גם מספיק מה לאהוב. אפילו אם חוברו כאן קטעים רק לשם התרפקות נוסטלגית, גיא ברמן מכליס כן אוהב את הדמויות הראשיות ורוצה לראות עוד מהן. ביקורת סרט.
"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - ביקורת #1: לא אמין אך קצבי ומהנה (19.12.19)
יש ב"מלחמת הכוכבים: פרק 9 - עלייתו של סקייווקר" הרבה-הרבה יותר מדי אזכורים ומחוות לשלושת הסרטים הראשונים. זה לא מוסיף באמת דבר ובכמויות האלה זה בעיקר מסיט מהסיפור ומהעלילה, אבל בסופו של דבר מדובר בסרט קצבי ומהנה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"סיפור נישואים" - ביקורת: השחקנים נהדרים (28.11.19)
לסרטו של נואה (נוח) באומבך "סיפור נישואים" צפויה הצלחה רבה במועמדויות על פרסי האוסקר, כולל סיכוי גבוה לזכיה על התסריט. קראו את ביקורת הסרט מאת יונתן דורון שמתפעלת בעיקר מהשחקנים בסרט.
סיכום העשור (2019-2010) חלק ג': השחקנים (17.11.19)
יונתן דורון סוקר את השחקנים הפורצים של העשור החולף של 2010 עד 2019, ובינהם מייקל פסבנדר, אוסקר אייזק, דונל גליסון, אדם דרייבר ואחרים.
"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - טריילר מלא ואחרון: היכונו לסוף אפי (22.10.19)
אל כיסא הבמאי של "מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" הוחזר ג'יי-ג'יי אברמס, ואיתו תשוב כל החבורה של הטרילוגיה הנוכחית, כולל דייזי רידלי, ג'ון בויגה, אוסקר אייזק ואדם דרייבר. צפו בטריילר.
"סיפור נישואים" - שני טיזר טריילרים: הנישואים של סקרלט ג'והנסון ואדם דרייבר מתפרקים (27.08.19)
הצד שלו והצד שלה מעלילת הסרט בעל השם הממוקד "סיפור נישואים", מובאים בשני טיזר טריילרים ובשני פוסטרים. זה לא טריק חדש אבל בהחלט לא ראינו כמוהו הרבה זמן.
"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - פוסטר רשמי ראשון מתוך כנס D23 (26.08.19)
במרכז הפוסטר מתוך "מלחמת הכוכבים: פרק 9 - עלייתו של סקייווקר" ניצבים בתנוחות לחימה ריי (דייזי רידלי) וקיילו רן (אדם דרייבר), כשברקע מאיימות עיניו של פלפטין (איאן מק'דיארמיד).
"שחור על לבן" - ביקורת (09.08.18)
עם "שחור על לבן" ניתן לומר שהבמאי ספייק לי חוזר לעצמו עם סרט מעניין ומוצלח. למרות הרצינות של הנושא, לי משלב בו הומור ונמנע מלהפוך אותו לדוגמתי. ביקורת סרט מאת רותם יפעת.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
באש ובמים
באש ובמים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי