חדשות אודות
אניה טיילור-ג'וי

Anya Taylor-Joy

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"האחים סופר מריו" - ביקורת: לרחף על גלי הנוסטלגיה עם אנימציה מלהיבה (06.04.23)
"האחים סופר מריו: הסרט" חביב מאוד, מכוון לילדים מתחת לגיל 10 ולמעריצים שרופים של המשחק המקורי והמשכיו הרבים והמגוונים, ומלא באזכורים שונים ומקסימים לאלמנטים שונים בהם. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"התפריט" - ביקורת: החידוש הצורני מתברר כשגרתי וצפוי (18.11.22)
הדבר היחיד שטוב בסרט "התפריט" הוא אניה טיילור-ג'וי הנפלאה. אמנם היא מקבלת את הדמות היחידה שיש בה מעט עניין והיא אף מורכבת משאר הדמויות, ועדיין זו לחלוטין היא שעושה את הדמות למרתקת. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"מלך הצפון" - ביקורת: נטול יחודיות ונטול איכות (08.05.22)
זה נראה כאילו "מלך הצפון" נכתב לזאק סניידר, אבל סניידר היה תפוס, אז האולפן החליט לפנות לאגרס וכפה עליו את החזון שיועד לסניידר, כולל כל הקיטש והבומבסטיות ההכרחיים לסרט גיבורי על עכשווי. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"אתמול בלילה בסוהו" - ביקורת #2: חצי מצוין וחצי מגוחך (20.11.21)
החצי הראשון של "אתמול בלילה בסוהו" כל כך טוב, שהוא גורם לחצי השני והמגוחך (לא בקטע הומוריסטי) להיראות אפילו גרוע ומנותק יותר ממה שהוא באמת. העלילה שמתפתחת יפה מפנה את דרכה למחזוריות סרת טעם. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אתמול בלילה בסוהו" - ביקורת #1: מתחיל נהדר ולא מתאושש מהתפנית (14.11.21)
"אתמול בלילה בסוהו" מתחיל כדרמה ונופל למחוזות האימה, כשהמילה "נופל" מכוונת - יונתן דורון פשוט איבד עניין בשלב הזה, לא רק בשל שינוי הטון אלא בעיקר כי הדברים מתחילים לחזור על עצמם. ביקורת סרט.
אניה טיילור-ג'וי, רוברט דה נירו, מייק מאיירס ורמי מאלק מצטרפים לסרטו של דיויד או. ראסל (17.01.21)
הקולנוען המועמד ל-5 פרסי אוסקר דיויד או. ראסל מרחיב את מעגל האול-סטארס של סרטו הבא ונטול השם עם אניה טיילור-ג'וי, רוברט דה נירו, מייק מאיירס, רמי מאלק, זואי סלדנה, כריס רוק, טימוטי אוליפנט, מייקל שאנון, אנדריאה רייזבורו ומתיאס שונירטס.
"גמביט המלכה" שברה שיא צפיות למיני-סדרה בנטפליקס (24.11.20)
"גמביט המלכה" הפכה למיני-סדרה המתוסרטת הנצפית ביותר של נטפליקס, עם 62 מיליון צפיות בתוך 28 ימים. עוד הוכרז כי ב-63 ארצות - כולל ישראל - דורגה הסדרה במקום הראשון שרשימת התכנים הנצפים ביותר של ענקית הסטרימינג.
ספין-אוף ל"מקס הזועם" לדמות פיוריוסה: אניה טיילור-ג'וי תככב, גם כריס המסוורת' (14.10.20)
הדמות הנשית פיוריוסה שגילמה שרליז ת'רון ולגמרי גנבה את ההצגה ב"מקס הזועם: כביש הזעם", תקבל סרט ספין-אוף משלה שיציג את מקורותיה. אניה טיילור-ג'וי ("מיסטר גלאס") תגלם את הדמות, ואליה יצטרפו גם כריס המסוורת' ויאיא עבדול-מאטין השני.
"גמביט המלכה" - טיזר טריילר מתורגם: אניה טיילור-ג'וי מכורה לסמים ולשחמט (28.08.20)
צפו בטיזר טריילר המתורגם לסדרת הדרמה "גמביט המלכה" של המועמד-פעמיים לאוסקר סקוט פרנק ("רומן לא חוקי", "לוגאן: וולברין") ומשלבת שחמט, סמים ואניה טיילור-ג'וי. השחקנית מגלמת עילוי שחמט שנאבקת בהתמכרות לסמים.
"מאדאם קירי" - טריילר 2: רוזמונד פייק מגלמת את המדענית הגאונה מארי קירי (05.02.20)
צפו בטריילר השני של סרט הביוגרפיה "מאדאם קירי" אודות המדענית שגילתה את הרדיואקרטיביות מארי קירי, בגילומה של רוזמונד פייק. עוד מככבים סם ריילי ואניה טיילור-ג'וי.
"אמה" - טריילר: אניה טיילור-ג'וי בעיבוד צבעוני במיוחד לג'יין אוסטן (24.11.19)
"אמה" הוא סרט ביכורים לבמאי הזכר אוטום דה וויילד, שבו מככבת אניה טיילור-ג'וי מ"ספליט" בתור הדמות הראשית, ובזכות הצבעוניות הרבה של הסרט הזה נראה שהיא מצאה פתח להתרחק מהתדמית הפופולרית שלה בסרטי אימה ומתח.
"פליימוביל: הסרט" - טריילר 2: דניאל רדקליף הוא מרגל על מצעצוע (27.07.19)
את הקולות לצעצועי הפליימוביל נותנים בסרט "פליימוביל: הסרט" דניאל רדקליף, אניה טיילור-ג'וי וג'ים גפיגן, ועל כיסא הבימוי ישב האנימטור של "לשבור את הקרח", לינו די'סלבו.
"מיסטר גלאס" - ביקורת (18.01.19)
"מיסטר גלאס" הוא סרט מסקרן. על אף שאינו סרט טוב באמת, יש בו מספיק דברים מעניינים למי שאהבו את שני הסרטים שהוא מאחד, כדי שגיא ברמן מכליס ימליץ להם לצפות בו. ביקורת סרט.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר