חדשות אודות
אימרי ביטון

Imri Biton

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הסדרה הישראלית "הראש" עם יהודה לוי נמכרה לנטפליקס (21.09.23)
סדרת המתח והריגול הישראלית "הראש" בכיכובם של יהודה לוי ויעל אלקנה נמכרה לשידור בסטרימינג בנטפליקס, ולאחר שידור הפרק האחרון בערוץ 'קשת 12' בישראל, תהיה זמינה ל-20 מדינות וטריטוריות של נטפליקס, כולל ארה"ב ובריטניה.
"סבוי" - ביקורת: התיעוד מרשים, המשחק פחות (12.08.22)
הבמאית זהר וגנר עושה בחירה מעניינת של שילוב עשיה דוקומנטרית עם עלילתית, כשהדוקומנטרי מייצג את "האמת האובייקטיבית" והעלילתי מייצג את האמת הפנימית של כוכבה לוי. אבל לעומת הדוקומנטרי המרשים, המשחק פחות. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
תמונות ראשונות מהסרט על הפיגוע מ-1975 במלון "סבוי", עם דאנה איבגי ואימרי ביטון (21.05.21)
הסתיימו צילומי החלקים הדרמתים בסרט הדוקו-דרמה הישראלי "סבוי" של זהר וגנר ("21 יום ולילה", "ימי הזהר") בכיכובם של דאנה איבגי, אימרי ביטון ועלא דאקה, ויש לנו תמונות ראשונות - הן מהסצינות והן מאחורי הקלעים.
האירועים האמיתיים מאחורי סיפור הבונקר בפרקים 6-7 של "שעת נעילה" (23.11.20)
פרקים 6 ו-7 של סדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה" הציגו קו עלילה מותח ומעלה מחשבות על חיילי צה"ל בבונקר על תל. אחד מכוכבי הסדרה, עופר חיון, המגלם את הדמות הבידיונית מרקו שנלכדה עם חבריה על התל, מספר את האירועים האמיתיים מאחורי העלילה.
"עשינו את הבלתי יאמן בהשמשת הטנקים": ריאיון עם המעצב האמנותי של "שעת נעילה", ניר אלבה (16.11.20)
בשביל ליצור סדרה כמו "שעת נעילה" צריך לשפץ טנקים, להשיג ציוד צבאי מרמת הטלפון ועד למכשירי האזנה סודיים, וצריך ליצור מוצב צה"לי כמו שהוא נראה היה לפני כמעט יובל. על כל אלה היה אחראי ניר אלבה, המעצב האמנותי של הסדרה, ושאלנו אותו על הכל.
"שעת נעילה" - ביקורת: אפקטיבית ומרשימה בשחזור מלחמת יום כיפור, למרות המגרעות (21.10.20)
מטרת העל של "שעת נעילה" הישראלית עם אביב אלוש וליאור אשכנזי, מושגת בהצלחה: המחשה מרשימה של המלחמה שגבתה את מנין הקורבנות הגדול ביותר מאז קום המדינה ומלחמת העצמאות, כפי שקרתה בשטח, מה שיאפשר לקהל הרחב להתחבר אליה הרבה יותר.
סדרת המתח הישראלית "דיבוקים" נרכשה לשידור ב-HBO Max (14.10.20)
סדרת המתח הישראלית-צרפתית "דיבוקים" של שחר מגן נרכשה לשידור עולמי בשירות הסטרימינג HBO Max של רשת HBO. בסדרה מככבת נדיה טרסקוביץ' הצרפתית, ונועה קולר, צחי גראד ואימרי ביטון מישראל, והיא מיועדת לעלות לשידור ב-yes.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר