חדשות אודות
אמילי מורטימר

Emily Mortimer

חדשות
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
"מרי פופינס חוזרת" - ביקורת #2 (23.12.18)
העיצוב בסרט "מרי פופינס חוזרת" יפהפה, מוקפד ומושך את העין, אך שם פחות או יותר נגמרים הדברים החיוביים לומר עליו. זה לא שהוא סרט רע, פשוט חסר בו קסם קולנועי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"מרי פופינס חוזרת" - ביקורת #1 (21.12.18)
הסרט המוזיקלי "מרי פופינס חוזרת" נעשה 54 שנים אחרי הסרט הראשון. בניגוד לסרט המעולה ההוא, אין פה טיפת מקוריות, שום דבר שייזכר או יועתק כמחווה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 35- "נקודת מפגש" (2005) (01.12.18)
"נקודת מפגש" הוא סרט הדרמה השני ברציפות שאלן לא משחק בו. אחרי שנים שצילם את סרטיו בניו יורק, העיר שכיכבה בסרטיו וניבטה מכל פריים, אלן העתיק את העלילה לראשונה ללונדון. סקירה מלאה מאת יונתן דורון.
"הוגו" - ביקורת (22.02.12)
במקום להיות סרט לכל המשפחה, שיכולים ליהנות ממנו בני כל הגילים, "הוגו" של מרטין סקורסיזה יצא סרט לחובבי תולדות הקולנוע בלבד. יונתן דורון מבקר.
קדימון שני ל"הוגו" של מרטין סקורסזה (25.10.11)
בסרט ההרפתקאות התלת מימדי לכל המשפחה "הוגו" של מרטין סקורסזה, ציוות לעצמו הבמאי את ג'וני דפ, קלואי מורץ, ג'וד לאו, מייקל פיט, אמילי מורטימר ואחרים.
ביקורת: מכוניות 2 (24.06.11)
עלילת "מכוניות 2" לא מספיק מעניינת, וכשהסיפור אינו העיקר - ההומור אמור למלא את החסר, אך גם את זה אין - לא כל כך בגלל שמנסים להצחיק ולא מצליחים, אלא שלא-ממש ניסו. יונתן דורון מבקר.
ביקורת #2: שאטר איילנד (24.02.10)
סקורסזה מביים סרט מהודק מאוד, יוצר פרנויה, אבל ההרגשה המהותית היא שאת הדברים הללו ראינו קודם - הן בסרטיו שלו עצמו והן בסרטים.
ביקורת #1: שאטר איילנד (24.02.10)
אחרי התחלה מבטיחה של מותחן על חקירה מסקרנת, הופך הסרט לדרמה פסיכולוגית מעייפת, משעממת ובסופו של דבר שחוקה.
מדוסטויבסקי עד וודי אלן: מאמר על הסרט "נקודת מפגש" (18.10.09)
בתחילת "נקודת מפגש" קורא גיבור הסרט בספרו של פיודור דוסטויבסקי, "החטא ועונשו". ריקי פרנקל על הקירבה בין סרטו של וודי אלן לספרו של דוסטויבסקי, דרך סרטים אחרים של אלן.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם