חדשות אודות
ריימונד אמסאלם

Reymonde Amsallem

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

החלו צילומי סרט ההמשך הישראלי "בחורים טובים 2" עם הזוג ניב סולטן ומאור שוויצר (26.02.24)
החלו צילומי סרט הדרמה-רומנטיקה-קומדיה-חרדים הישראלי "בחורים טובים 2" בבימויו של ארז תדמור, שימשיך את הלהיט "בחורים טובים" מ-2022. ניב סולטן מצטרפת לבעלה מאור שוויצר, וכמוה גם עומר נודלמן.
תמונות מתוך הפרימיירה של "7 ברכות" עם ריימונד אמסאלם (05.09.23)
לפרמיירה של סרט הדרמה הישראלי "7 ברכות" הגיע הקאסט תיקי דיין, ערן מור, דניאל סבג, רבקה בכר, יעל לבנטל, עידית טפרסון, וכמובן ריימונד אמסלם ואלינור סלע, שגם כתבו את התסריט לסרט. צפו בתמונות.
הוכרזו המועמדים לפרסי אופיר 2023: "שבע ברכות" מוביל; "גן קופים" ו"החייל הנעלם" צמודים (02.08.23)
האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלויזיה הכריזה על המועמדים לפרסי אופיר 2023, ובראשם מוביל "שבע ברכות" של איילת מנחמי עם 12 מועמדויות. בעורפו של "שבע" נושפים "גן קופים" של אבי נשר ו"החייל הנעלם" של דני רוזנברג עם 11 מועמדויות, כל אחד.
הסרט הישראלי "העתיד" עם דר זוזובסקי וריימונד אמסלם יתחרה בפסטיבל טרייבקה 2023 (18.04.23)
דרמת המתח הפוליטית וישראלית "העתיד" של נעם קפלן בכיכובן של דר זוזובסקי, ריימונד אמסלם וסמאר קופטי יתחרה במסגרת העלילתית של פסטיבל טרייבקה 2023 בניו יורק, ארה"ב.
"בחורים טובים" - תמונות ראשונות מאחורי הקלעים עם עמית רהב וליאנה עיון, ופרטי העלילה המלאים (21.01.21)
צילומי הסרט הישראלי "בחורים טובים" בבימויו של ארז תדמור החלו, וכבר יש לנו תמונות ראשונות מסט הצילומים עם הכוכבים עמית רהב ("המורדת"), ליאנה עיון ("בת השוטר"), נאיה פדרמן וגיא לואל. עוד, נחשף קו העלילה המלא של הסרט.
"שבאבניקים" ו"בחורים טובים" חזרו להצטלם אחרי שהידבקות בקורונה עצרה אותם (19.01.21)
העונה השניה של סדרת הדרמה-קומדיה הישראלית "שבאבניקים" וסרט הדרמה "בחורים טובים" חזרו להצטלם, אחרי ששחקנים בולטים בהם כמו ישראל אטיאס ודניאל גד נדבקו בקורונה ועצרו את ההפקות.
"הסוסיתא של הרצל" - טריילר: מיקי לאון משתמש בקולנוע כדי לחלץ את תלמידיו מהבעיות (01.12.19)
הז'אנר המוכר של 'מורה זר שמגיע לכיתה בעייתית' תופס לו את הפינה של שדרות והקסאמים בסרט "הסוסיתא של הרצל", כשהמורה הזר מיקי לאון מבקש מהתלמידים הבעיתיים שלו לתעד את מה שעובר להם בחיים בעזרת מצלמה. צפו בטריילר.
תמונות מהפרימיירה של "הנותנת" (13.05.12)
הפרימיירה לסרט הישראלי "הנותנת" של הגר בן-אשר, משכה אל קולנוע גת בתל אביב מפורסמים רבים בלבוש קיצי, בהתאם לשעת הצהרים בה התקיימה ביום ו'.
בראבא בחוץ; שי אביבי, בר רפאלי ולירון לבו נכנסים לחוליית החיסול "כידון" (21.03.12)
לא רק בר רפאלי, שי אביבי, ולירון לבו מצטרפים לקומדיה הצרפתית-ישראלית "כידון" - גם ריימונד אמסאלם, סלים דאו, חיים זנאתי, פולי רשף ועוד!
תמונות מהפרימיירה של "רסיסי אהבה" (16.01.12)
לכבוד הפרימיירה של הסרט "רסיסי אהבה" התקבצו במאי הסרט ניסים נוטריקה, הכוכבים ריימונד אמסאלם, יחזקאל לזרוב, עדנה בליליוס וידידיה ויטל, ועוד חברים. תמונות.
"רסיסי אהבה" - טריילר (08.01.12)
הסרט התקופתי המבוסס על סיפור אמיתי "רסיסי אהבה" של ניסים נוטריקה, ובכיכובם של ריימונד אמסאלם ויחזקאל לזרוב, התחדש בקדימון טריילר רשמי.
שני פרסים ל"בין השמשות" בפסטיבל מנהיים-היידלברג 2011 (22.11.11)
הסרט הישראלי "בין השמשות" של אלון זינגמן, קטף שני פרסים בפסטיבל מנהיים-היידלברג 2011 בגרמניה: פרס האקומני לאחדות ושיתוף פעולה, והמלצת חבר השופטים של בעלי בתי הקולנוע.
הוכרזו הזוכים בפרסי אופיר 2011: הערת שוליים הטוב ביותר (22.09.11)
"הערת שוליים" הוא הזוכה הגדול של פרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע (פרסי אופיר) 2011, עם פרס הסרט הטוב ביותר שגם יצג את ישראל באוסקר האמריקאי. רשימת הזוכים המלאה.
תמונות מהפרימיירה של "אחותי היפה" (12.09.11)
תמונות מתוך הפרימיירה של הסרט הישראלי "אחותי היפה" בסינמה סיטי גלילות בה נכחו ריימונד אמסאלם, אוולין הגואל, איתי תורג'מן, רותם זיסמן ואחרים.
קדימון לסרט הישראלי "אחותי היפה" (07.09.11)
הסרט הישראלי "אחותי היפה" של מרקו כרמל, התחדש בקדימון רשמי לקראת העליה לאקרנים. בסרט המועמד ל-11 פרסי אופיר, מככבים אוולין הגואל, משה איבגי וריימונד אמסאלם.
הוכרזו המועמדים לפרסי אופיר 2011: "הערת שוליים" עם 13 מועמדויות (16.08.11)
"הערות שוליים" מוביל את רשימת המועמדויות לפרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע - פרסי אופיר 2011. אחריו "אחותי היפה" ו"בוקר טוב אדון פידלמן".
קדימון לסרט הישראלי "בין השמשות" של אלון זינגמן (30.05.11)
"בין השמשות" של אלון זינגמן, זוכה פרס הביכורים של פסטיבל חיפה 2010, התחדש בקדימון רשמי לקראת היציאה לאקרנים. אורלי זילברשץ, גל זייד וריימונד אמסאלם מככבים.
תמונות מהפרימיירה של "סשן" של חיים בוזגלו ועם בר רפאלי (18.01.11)
הסרט מספר על פסיכיאטר המפתח אובססיה למטופלת צעירה ומושכת. הקווים בין דמיון למציאות מיטשטשים כשחלומותיה של הצעירה מתחילים להתממש.
ביקורת: שליחותו של הממונה על משאבי אנוש (07.10.10)
יש משהו קפקאי בדרמה "שליחותו של הממונה על משאבי אנוש" שביים ערן ריקליס וכתב נח סטולמן.
החלו צילומי הדרמה המשפחתית הישראלית "העבר עוד לפניו" (19.09.10)
צילומי הסרט "העבר עוד לפניו" של ניסים מוטריקה החלו בהשתתפות יחזקאל לזרוב, ריימונד אמסאלם וידידיה ויטל.
ביקורת: 7 דקות בגן עדן (30.12.09)
סרט הביכורים של עמרי גבעון, "שבע דקות בגן עדן", הוא פשוט יצירת מופת מבריקה ומהפנטת. כיאה למותחן פסיכולוגי מצוין, יש לסרט כמה רגעים מותחים עד מבעיתים שנתמכים בידי ליווי מוסיקלי נכון ומדויק.
תמונות מפרימיירת המותחן "קירות" הישראלי (23.11.09)
פרימיירת המותחן הישראלי "קירות" התקיימה אמש בסינמה סיטי והביאה בעקבותיה את חצי מצמד כוכבות הסרט, נינט טייב, כמו גם את רוב שאר השחקנים, בינהם: לירון לבו, זהר שטראוס ויאנה גור.
ביקורת #1: לבנון (14.10.09)
סרט ישראלי שלישי בשלוש שנים על מלחמת לבנון אחרי "בופור" ו"ואלס עם באשיר", שמצליח להיות שונה מהם ויחודי בזכות נקודת המבט שלו וההישגים הטכניים שלו.
קדימון רשמי ל"לבנון" של שמוליק מעוז (08.09.09)
"לבנון" התקבל לשלושה פסטיבלים נוספים (31.08.09)
"לבנון" התקבל לשלושה פסטיבלים נוספים: פסטיבל לונדון, פסטיבל וואנקובר, ופסטיבל פוסאן שבדרום קוריאה.
הוכרזו המועמדים לפרסי אופיר 2009 (28.07.09)
הוכרזו המועמדים הסופיים לפרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע (פרסי אופיר) לשנת 2009, והזוכה בפרס על מפעל חיים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול