חדשות אודות
אנתוני הופקינס

Anthony Hopkins

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ימים של תום" - ביקורת: סיפור לא יוצא דופן ודמויות ממוצעות (26.01.23)
הסרט "ימים של תום" של ג'יימס גריי מכיל סיפור לא יוצא דופן ודמויות ממוצעות. היה כדאי שיהיה משהו מיוחד או שונה בסרט כמו דיאלוגים נפלאים, הומור משובח, אך אין בו שום דבר כזה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"הבן" - ביקורת: דרמה כבדה ואותנטית שנמנעת מסחיטת דמעות (13.11.22)
הדרמה של הסרט "הבן" מתפתחת לאט וטוב, היא מדודה ויוצרת הזדהות מיידית (גם לנטולי ילדים), ונמנעת מסחיטת דמעות בכוח. מובטח מסע רגיש ומבט אמיץ בעיניים לסיטואציה בלתי אפשרית ואותנטית במיוחד. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
פסטיבל הקולנוע ירושלים 2021: המלצות ואזהרות (22.08.21)
יונתן דורון וגל סדלינסקי סוקרים את הסרטים הבולטים בפסטיבל הקולנוע ירושלים 2021, שיפתח עם "איפה אנה פרנק" של ארי פולמן. בין הסרטים בסקירה: "השבר", "האי של ברגמן", "שני גברים וזבוב", "השחיין" הישראלי, "האב" עם אנתוני הופקינס ועוד.
"האפיפיורים" - ביקורת: עובד בעיקר בזכות אנת'וני הופקינס וג'ונתן פרייס (12.12.19)
ב"האפיפיורים" מצליח הבמאי להפוך שיחות של שני גברים זקנים בחדרים (חלקם יפים מאוד) למוצלחים, להראות את כוחה של האפיפיוריות ומעמד נבחריה, ולעורר עניין בתהליכי הצבעה שתוצאותיהם ידועות מראש. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 40- "כשתפגשי זר גבוה ומסתורי" (2010) (18.12.18)
"כשתפגשי זר גבוה ומסתורי" הוא הסרט הרביעי ברציפות אשר וודי אלן כתב וביים אך לא משחק בו. מככבים בו נעמי ווטס, אנטוניו בנדרס, ג'וש ברולין, פרידה פינטו ואנת'וני הופקינס. סקירה מלאה מאת יונתן דורון.
במאי "דמדומים 3", דיויד סלייד, יקח את חניבעל לקטר לטלויזיה (03.04.12)
במאי "דמדומים 3: ליקוי חמה", דיויד סלייד, חוזר למסך הקטן ויביים פיילוט לסדרה "חניבעל" בת 13 הפרקים, עבור רשת NBC האמריקאית.
ביקורת: ת'ור (28.04.11)
העלילה הרזה מלכתחילה די מחוררת ודברים שרירותיים לחלוטין מתרחשים כשצריך, כמו במיתולוגיה, אך התנופה בבימוי והחן של השחקנים מצילים את הסרט.
שוברי קופות 31.01.11: סופ"ש לא רע; "הפולחן" מוביל (31.01.11)
יחד עם ארבעה סרטים המועמדים לפרס האוסקר בעשיריה העליונה של שוברי הקופות השבוע, התברר שדווקא היתה ירידה לא נוראית מאשתקד.
אנתוני הופקינס יגלם את אלפרד היצ'קוק (24.01.11)
השחקן זוכה פרס האוסקר, אנתוני הופקינס, מנהל מגעים לגלם את הבמאי המיתולוגי אלפרד היצ'קוק, בסרט "אלפרד היצ'קוק ויצירת פסיכו".
תמונה חדשה מתור "ת'ור": הכירו את אודין ואת לוקי (14.07.10)
סרט הקומיקס "ת'ור" התחדש בתמונה רשמית חדשה בכיכובם של כריס המסוורת' בתור ת'ור, אנתוני הופקינס בתור אודין, וטום הידלסטון בתור לוקי.
אוון ווילסון מצטרף לסרטו של וודי אלן (20.02.10)
השחקן אוון ווילסון יככב לצידה של הגברת הראשונה של צרפת, קרלה ברוני-סרקוזי, בסרטו של וודי אלן. שום דבר עוד לא רשמי, אמנם.
קרלה ברוני אישרה השתתפותה בסרטו של וודי אלן (27.11.09)
דוגמנית-העל לשעבר והגברת-הראשונה של צרפת כיום, קרלה ברוני-סרקוזי, אישרה בפני התקשורת את השתתפותה בסרטו הבא - ונטול השם כרגע - של וודי אלן.
אנתוני הופקינס הוא ארנסט המינגווי (07.11.09)
השחקנים אנתוני הופקינס ואנט בנינג יככבו בסרטו של אנדי גארסיה, לצידו. את הסרט, "המינגוואי ופונטס", כתב גארסיה עם נכדתו של הסופר ארנסט המינגווי.
ביקורת: מה שעובד (08.10.09)
אחרי ארבעה סרטים שצולמו באירופה - שלושה באנגליה ואחד בספרד, כולל שניים מהסרטים המצליחים ביותר שלו - שב וודי אלן אל מכורתו מנהטן, ב"מה שעובד".
קצרים: טום קרוז וקמרון דיאז יחד שוב; קווייד כביל קלינטון; קידמן לוודי (26.03.09)
הבמאי ג'יימס מנגולד רוצה לאחד שוב את טום קרוז עם קמרון דיאז לקומדיה רומנטית; דניס קווייד יגלם את ביל קלינטון; ועוד.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם