חדשות אודות
דובל'ה גליקמן

Doval'e Glickman

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"צדיק" - ביקורת: חירות אמנותית מוגזמת (18.04.23)
"צדיק" של סרגיי אורסוליאק עם השחקן הישראלי דובל'ה גליקמן, נוטל חירות אמנותית מוגזמת בסיפורו אודות חייל הצבא האדום ניקולאי קיסיליוב, ובצירוף כתיבה איומה - הסרט מופרך וחסר היגיון בסיסי. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
הקולנוען וחוקר הקולנוע יהודה ג'אד נאמן הלך לעולמו (26.09.21)
הקולנוען וחוקר הקולנוע פרופ' יהודה "ג'אד" נאמן, הלך לעולמו בגיל 85, לאחר מאבק של שנים במחלת הסרטן. הוא ביים את הסרטים הבולטים "מסע אלונקות" (1977) ו"השמלה" (1970), נמנה על מקימי קרן הקולנוע הישראלי והיה חתן פרס ישראל בתחום הקולנוע.
הוכרזו המועמדים לפרסי האמי 2021: "אוסלו" עם דבל'ה גליקמן מועמד, "המנדלוריאן" ו"הכתר" תיקו בהובלה (13.07.21)
הוכרזו המועמדים לפרסי האמי 2021 ובראשם הובילו "המנדלוריאן" של דיסני פלוס ו"הכתר" של נטפליקס את מנין המועמדויות, עם 24 כל אחת. סרט הטלויזיה "אוסלו" המספר את מאחורי הקלעים של המשא ומתן להסכמי אוסלו של ישראל מועמד לפרס.
"אוסלו" של HBO - טיזר טריילר: דבל'ה גליקמן, איציק כהן וסלים דאו בשיחות השלום של ישראל-אש"ף (27.04.21)
צפו בטיזר טריילר הכולל כמה פרצופים ישראלים מוכרים כמו דבל'ה גליקמן, לסרט הדרמה "אוסלו" המתאר את אחורי הקלעים של סדרת ההסכמים בין ישראל לפלשתינים ומבוסס על המחזה באותו השם מאת זוכה פרס הטוני, ג'יי-טי רוג'רס.
הסדרה הישראלית "שטיסל" תעובד לגרסה אמריקאית שונה מהותית (17.03.21)
סדרת הלהיט הישראלית "שטיסל" תעובד לגרסה אמריקאית-הוליוודית שתשאב כמה מיסודותיה אבל תשנה מהותית את קו העלילה. את העיבוד יוצרת וכותבת לורן גסיס, ובפעם הראשונה לטלויזיה יביים זוכה האוסקר קנת' לונרגן ("מנצ'סטר ליד הים").
החלו צילומי הסרט "אוסלו" של שפילברג ו-HBO; רות ווילסון, ששון גבאי, דבל'ה גליקמן מככבים (10.11.20)
החלו צילומי סרט הדרמה "אוסלו" המבוסס על המחזה באותו השם מאת זוכה פרס הטוני, ג'יי-טי רוג'רס, ומתאר את מאחורי הקלעים של גיבוש ההסכמים בין ישראל לפלשתינים. המצלמות החלו לצלם בפראג עם רות ווילסון, ששון גבאי, דובל'ה גליקמן, סלים דאו ועוד.
"שטיסל", עונה 3 - טריילר וסוף סוף פרטים מלאים על העלילה (14.09.20)
מלבד הצטרפותה של ריף נאמן לתפקיד בולט בעונה השלישית של "שטיסל" ונחשף כעת לראשונה, מצטרפים גם מיקי קם, שולי רנד, דניאלה קרטס וקובי אריאלי. צפו בטריילר וגלו את כל הפרטים על העונה.
"שטיסל", עונה 3 - תמונות מאחורי הקלעים של ריף נאמן (16.08.20)
עלילת העונה השלישית של "שטיסל" נשמרת בסוד, ורשמית ידוע רק שהיא מתרחשת ארבע שנים אחרי אירועי העונה הקודמת, קצת פחות מהזמן האמיתי שחלף מאז. בתמונות החדשות מאחורי הקלעים נחשף קו העלילה של המצטרפת הטריה ריף נאמן ("פאודה").
"שטיסל", עונה 3 - תמונה ראשונה על רקע המגעים להמשך השת"פ עם נטפליקס (08.08.20)
תמונה ראשונה מתוך העונה השלישית של סדרת הדרמה הישראלית "שטיסל" שהחלה להצטלם רק לפני שבועות אחדים. מה עושים מיכאל אלוני, דובל'ה גליקמן ושירה האס עם עגלת תינוק לידם? וגם: קצת פרטים על המשך שיתוף הפעולה עם נטפליקס.
החלו צילומי העונה השלישית של "שטיסל", ריף נאמן הצטרפה (15.07.20)
החלו צילומי העונה השלישית של סדרת הדרמה הישראלית "שטיסל", ולצדם של הכוכבים החוזרים דובל'ה גליקמן, מיכאל אלוני, נטע ריסקין, ששון גבאי, זהר שטראוס ושירה האס, הצטרפה השחקנית ריף נאמן מ"פאודה".
האיחוד של "זהו זה" מגיע רשמית למסך (26.03.20)
סדרת המערכונים הטלויזיונית המיתולוגית "זהו זה" חוזרת למסך בהשתתפות דובל'ה גליקמן, גידי גוב, מוני מושונוב, שלמה בראבא ואבי קושניר.
הסדרה הישראלית "שטיסל" נרכשה לשידור בנטפליקס (13.12.18)
שתי העונות של סדרת הדרמה הישראלית "שטיסל" של אורי אלון ויהונתן אינדורסקי, נמכרו לשידור בנטפליקס. שתי העונות יעלו בסטרימינג של נטפליקס בכל העולם, בשפות המקור עברית-יידיש, עם כתוביות תרגום לאנגלית ולשפות נוספות.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם