חדשות אודות
מישל יו

Michelle Yeoh

חדשות
"רדופים בוונציה" - ביקורת: טוב מקודמיו אבל בכל זאת בינוני (19.09.23)
"רדופים בוונציה" שונה משני הראשונים עם קנת' בראנה בתור הרקול פוארו - הוא יותר טוב מ"רצח האוריינט אקספרס" ויותר מגובש מ"מוות על נילוס", אך הוא לא מצליח להתעלות מעבר לבינוני. הוא מעניין אך לא מרתק. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
גל גדות תקבל כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד (26.06.23)
השחקנית הישראלית גל גדות תהפוך לאישה הישראלית הראשונה שתקבל כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד. כוכבת "וונדר וומן" ו"מהיר ועצבני 4" תזכה לכבוד בשנת 2024.
"אווטאר: דרכם של המים" - ביקורת: שעתיים של שעמום ואז שעה אחרונה מסעירה (15.12.22)
"אווטאר 2: דרכם של המים" מרשים ויזואלית באופן מפעים, אבל השעתיים הראשונות הן בעיקרן סרט טבע על עולם המים של פנדורה אבל היופי של עולם המים הארצי שלנו לא נופל, אם לא עולה, על זה של הסרט. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"הכול בכל מקום בבת אחת" - ביקורת: חכם, מטופש, מושקע, מופרע (20.04.22)
שמו של הסרט "הכול בכל מקום בבת אחת" מתאר אותו במדויק: ארוך מדי וקצר מדי, חוזר על עצמו, לא מוצא את עצמו, מוגזם, מגוחך, מרגש, מצחיק, חכם, מטופש, מושקע, מופרע ומצולם נהדר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מילקשייק אבק שריפה" - טריילר מתורגם: לנה הידי וקארן גילן בסרט פעולה של במאי ישראלי (25.05.21)
צפו בטריילר המתורגם לסרט הפעולה "מילקשייק אבק שריפה" בבימויו של הישראלי נבות פפושדו ובכיכובן של קארן גילן ("ג'ומנג'י", נבולה בסרטי "שומרי הגלקסיה" ו"הנוקמים") ולנה הידי ("משחקי הכס"), אשר מעביר הרבה מהאסתטיקה ומהצילום המסוגנן של הסרט.
"מילקשייק אבק שריפה" - תמונות מהסרט של אחד מיוצרי "מי מפחד מהזאב הרע" הישראלי (10.11.20)
סרט הקומיקס ההוליוודי-אסייתי "שאנג-צ'י" סיים את צילומיו (26.10.20)
סרט הקומיקס ההוליוודי מוכוון-האסייתים "שאנג-צ'י והאגדה על עשר הטבעות" (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) סיים את צילומיו, בצל מחלת הקורונה. את החדשות בישר כוכב הסרט סימו ליו בתמונה חגיגית עם הבמאי דסטין דניאל קרטון.
אוונג'לין לילי וג'ייסון סודייקיס יככבו בסרטו של הישראלי אהרון קשלס מ"כלבת" (07.11.19)
"עשיר בהפתעה" - ביקורת (23.08.18)
"עשיר בהפתעה" היא קומדיה רומנטית חדשה חסרת השראה, חסרת חן אבל עשירה ברעש ושעמום, שכל יחודה הוא בכוכבים האסייתים שלה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
ביקורת: קונג פו פנדה 2 (16.06.11)
אל ג'ק בלאק, אנג'לינה ג'ולי, סת' רוגן, לוסי לו, דסטין הופמן ואחרים מהסרט הראשון, מצטרפים ב"קונג פו פנדה 2" מישל יאו, ז'אן קלוד ואן דאם, דניס היסברט וגארי אולדמן.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי