חדשות אודות
דיאן ווייסט

Dianne Wiest

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"שידברו" - טריילר: מריל סטריפ, דיאן ווייסט וקנדיס ברגן יוצאות לטיול מתורבת (16.11.20)
צפו בטריילר לדרמה הקומית "שידברו" (Let Them All Talk) בכיכובן של מריל סטריפ, דיאן ווייסט, וקנדיס ברגן, ובבימויו של סטיבן סודרברג - בה סטריפ היא סופרת מפורסמת שיוצאת לטיול עם שתי חברותיה הטובות, ועל הדרך מצרפת את האחיין הצעיר והסוכנת שלה.
"בטיפול" הישראלית תשוב לסיבוב שני ב-HBO (19.07.20)
"בטיפול", שהיתה הסדרה הישראלית הראשונה שנמכרה לעיבודים בחו"ל כולל "בטיפול HBO" המצליחה אשר נמשכה שלוש עונות ומעל 100 פרקים, נמצאת בתהליכים לאתחול (ריבוט), שוב ב-HBO. הפורמט של הסדרה מאפשר ריחוק חברתי מובנה בעלילה, ולכן הולם את ימות מחלת הקורונה.
"הפרד" - ביקורת (07.02.19)
איסטווד ביים ומשחק בסרט "הפרד", ובשני התפקידים הוא לא נמצא בשיאו, כשהבעיה העיקרית בסרט היא התסריט שלו - וגם שאר השחקנים מאיסטווד לא מבריקים בביצועיהם. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 24- "קליעים מעל ברודווי" (1994) (23.10.18)
"קליעים מעל ברודווי" הוא הסרט הראשון של וודי אלן בלי דיאן קיטון או מיה פארו ב-22 שנה, וגם הסרט האחרון שלו עם דיאן ויסט. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 16- "ספטמבר" (1987) (22.09.18)
בסרט "ספטמבר" של וודי אלן, אשר מתרחש כולו בבית בוורמונט, משתתפים מיה פארו, דיאן ויסט, סם ווטרסטון, דנהולם אליוט ואיילין סטרץ'. סקירה מלאה על הסרט (כולל דמויות של שחקניות ושחקנים בסרטיו של וודי אלן) מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 15- "ימי הרדיו" (1987) המקסים (18.09.18)
"ימי הרדיו" של וודי אלן מביא מבט נוסטלגי לימים שבהם כולם התאספו סביב הרדיו ולכל אחד היו תכניות קבועות שלא החמיץ. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 14- "חנה ואחיותיה" (1986) הנהדר (15.09.18)
אחרי חמישה סרטים שלא התרחשו במנהטן, וודי אלן חוזר עם הסרט הניו יורקי מאוד "חנה ואחיותיה". סקירה מלאה מאת יונתן דורון על הסרט בכיכובן של מיה פארו, ברברה הרשי ודיאן ויסט.
"עצם העניין" - ביקורת (30.06.12)
גם סרטים כאלה צריכים לדעת לספק את הסחורה ולא לשעמם, לאכזב ולהוות דוגמא מובהקת לקלישאות מתות. נטלי דולינגר מבקרת.
"בטיפול HBO" בוטלה אחרי שלוש עונות (01.04.11)
הגרסה האמריקאית זוכת הפרסים "בטיפול HBO" בוטלה אחרי שלוש עונות ולא תמשיך כמובן לעונה רביעית. ככל הנראה, הסיבה לביטול הסדרה היא אחוזי רייטינג לא מרשימים. הסדרה האמריקאית המבוססת על סדרת הדרמה הישראלית "בטיפול" של חגי לוי, רצה שלוש עונות בהובלתו של השחקן גבריאל ביירן.
HBO הזמינה את "בטיפול" לעונה שלמה של 45 פרקים (23.01.07)
רשת הכבלים האמריקאית HBO הזמינה עונה מלאה בת 45 פרקים של הגרסה שלה "בטיפול HBO" המבוססת על "בטיפול" הישראלית של חגי לוי. ההזמנה היא של עוד 40 פרקים בנוסף לחמישה שכבר הופקו ושימשו בתור הפיילוטים.
דיאן ווייסט, בלייר אנדרווד ומליסה ג'ורג' לוהקו ל"בטיפול HBO" (01.11.06)
השחקנים בלייר אנדרווד מ"פרקליטי אל-איי", מליסה ג'ורג' מ"זהות בדויה" וזוכת האוסקר דיאן ווייסט מ"קליעים מעל ברודווי", יככבו לצד גבריאל ביירן בסדרה "בטיפול HBO" המבוססת על "בטיפול" הישראלית של חגי לוי.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה