חדשות אודות
צ'יווטל אג'יופור

Chiwetel Ejiofor

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" - ביקורת #2: חסר תנופה, יצירתיות והומור (05.05.22)
שום דבר בעלילה של "דוקטור סטריינג' 2: במימדי הטירוף" אינו עובד, ועם זאת הסרט כל כך מתלהב מהויזואליה שלו ומהמעבר בין המולטיוורסים, שחוץ מלהיראות יקרים, הם לא מלהיבים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" - ביקורת #1: בלגן לא מלהיב (05.05.22)
מתישהו בבלגן של "דוקטור סטריינג' 2: בממדי הטירוף" יש קרב עם אלמנטים מוזיקליים שאמורים להתלהב ממנו אך הוא מתמצת את הבעיה העמוקה של הסרט כולו: לא מכוון, מזייף והצליל לא מדויק. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אינסוף" - טריילר: מארק וולברג יציל את האנושות בעזרת זכרונות מגלגולים קודמים (29.05.21)
צפו בטריילר למותחן המד"ב "אינסוף" (Infinite) בבימויו של אנטואן פוקואה ("נקודת שוויון", "המטרה: הבית הלבן") ובכיכובם של מארק וולברג וצ'יווטל אג'יופור. וולברג מגלם אדם הרדוף בידי זכרונות, ומגלה שהם שייכים לגלגוליו הקודמים ויכולים לעזור בהצלת האנושות.
"סגורים" - אן האת'וואי שודדת יהלום בהדרכת דאג לימן ותחת מגבלות מגיפה (06.01.21)
צפו בטריילר לקומדיה-הרומנטית "סגורים" (Locked Down) בבימויו של דאג לימן ("מר וגברת סמית'", "קצה המחר") ובכיכובם של אן האת'וואי וצ'יווטל אג'יופור, שמקלילה קצת את האוירה הקודרת שמחדירה בכולנו מגיפת הקורונה ורוב הפרויקטים הקודמים שנסובו סביבה.
"משמר האלמוות" - טריילר מתורגם: שרליז ת'רון מגנה על העולם ולא יכולה למות (23.05.20)
צפו בטריילר לסרט הפעולה-פנטסיה "משמר האלמוות" בכיכובה של שרליז ת'רון ומבית נטפליקס, אשר מסביר את הטוויסט בעלילה השגרתית של קבוצת אנשים המגינה על העולם: הפעם הם לא יכולים למות. האם הסרט ינחל הצלחה דומה ל"טיילר רייק: חילוץ"?
"משמר האלמוות" - תמונות: שרליז ת'רון בת-אלמוות במלחמה על המוסר (10.05.20)
"השומרת הותיקה" עם שרליז ת'רון מספר על קבוצה סודית של חיילים-לוחמים בני-אלמוות, אשר הגנה על המוסר בעולם כבר מאות שנים. אבל העניינים מסתבכים כאשר הקבוצה נחשפת לציבור וגורמים אינטרסנטים מנסים לשכפל את יכולותיהם המיוחדות.
"מליפיסנט: אדונית הרשע" - ביקורת: האיכות והמורכבות שבסרט הראשון נשמרות (17.10.19)
התסריטאים של "מליפיסנט 2: אדונית הרשע" מצאו דרך לקדם את העלילה באופן לא מאולץ, דבר שאיננו מובן מאליו; והאיכות והמורכבות שבסרט הראשון נשמרות, כך שההמשך מומלץ לצפייה למי שאהב אותו. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"מלך האריות" (2019) - ביקורת (20.07.19)
"מלך האריות" הוא חידוש בגרסה חיה של הסרט המצויר משנת 1994, שמקרקעת את התנועות וההבעות של החיות שיראו יותר כמו סרט טבע ופחות אנושיות, אבל ילדים בכל זאת יהנו ממנו וזו הרי מטרת העל. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 34- "מלינדה ומלינדה" (2004) (27.11.18)
הרעיון של "מלינדה ומלינדה" מבריק: מלינדה מגיעה במפתיע לדירתם של גבר ואישה נשואים שמארחים חברים לארוחת ערב, ואנחנו רואים במקביל שתי גרסאות של ההתרחשות מאותה נקודת התחלה, גרסה דרמטית וגרסה קומית. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
ביקורת #2: סולט (31.07.10)
ארבעים הדקות האחרונות של "סולט" מגוחכות, וגם אם מוותרים על טיפת האמינות שעוד היתה לנו, מדובר בירידה תלולה ברמת המתח ובאיכות.
ביקורת: סולט (30.07.10)
"סולט" גדוש קלישאות על סרטי ריגול, קונספירציה וכמובן היכולת לפוצץ דברים לחתיכות ולהפריח בו ענני עשן לשמיים, בצורה שאינה מביישת.
ביקורת: 2012 (12.11.09)
בניגוד לסרטיו הקודמים של רולנד אמריך, ב"2012" האשמה בחורבן אינה בחייזרים, במפלצת ענקית או בנו - בני האדם שפוגעים בכדור הלכת שלנו - אלא בשמש.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים