חדשות אודות
האנס זימר

Hans Zimmer

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"חולית: חלק 2" - ביקורת: לא רע כמו הראשון אלא רע בצורה אחרת (27.02.24)
בסרט "חולית: חלק 2" יש אפקטים מרשימים מאוד, צוות שחקנים גדול, ספר טוב להסתמך עליו, אבל לא אכפת לצופה מאף אחד ואין מתח דרמטי אמיתי. ממש עוברים מקטע לקטע בלי שיהיה עניין רב במה שיקרה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"הבן" - ביקורת: דרמה כבדה ואותנטית שנמנעת מסחיטת דמעות (13.11.22)
הדרמה של הסרט "הבן" מתפתחת לאט וטוב, היא מדודה ויוצרת הזדהות מיידית (גם לנטולי ילדים), ונמנעת מסחיטת דמעות בכוח. מובטח מסע רגיש ומבט אמיץ בעיניים לסיטואציה בלתי אפשרית ואותנטית במיוחד. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"חולית" - ביקורת #2: פרולוג ארוך, מרשים ומתסכל (21.10.21)
העולם שווילאנב וצוותו יצרו בסרט "חולית" (2021) הוא מרשים מאוד. מבחינה ויזואלית אי אפשר שלא להתפעל מהמבנים, החלליות ועיצוב הכוכב. אבל בסיום מרגישים שצפינו בפרולוג ארוך לסרט שאולי יגיע בעוד כמה שנים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חולית: חלק א'" - ביקורת #1: הדגש על העיצוב הזניח את הדמויות והדרמה (21.10.21)
בשעתיים וחצי צריך להיות יותר עניין, עלילה, בשר, דרמה, ביוחד בסיפור כמו "חולית" (2021) עם דמויות עשירות, קונפליקט ברור. כשסוף סוף מתקבצים בחדר שני אנשים ומעלה כדי לנהל שיחה אז העניין עולה אבל אין מספיק קטעים כאלו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מלך האריות" (2019) - ביקורת (20.07.19)
"מלך האריות" הוא חידוש בגרסה חיה של הסרט המצויר משנת 1994, שמקרקעת את התנועות וההבעות של החיות שיראו יותר כמו סרט טבע ופחות אנושיות, אבל ילדים בכל זאת יהנו ממנו וזו הרי מטרת העל. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #1 (20.07.12)
"עלייתו של האביר האפל" הוא מותחן פעולה אדיר, וכמעט מפתיע שהצליח להתעלות על הציפיות העצומות של אלי שגב. נולן זונח את העיסוקים הפסיכולוגים המעמיקים, ומזקק את בחינת האנושות שלו לאלמנט אחד ויחיד: כוחה של תקוה. ביקורת.
המלחין האנס זימר מדלג מ"האביר האפל" ל"סופרמן: איש הפלדה" (19.06.12)
המלחין זוכה האוסקר האנס זימר סיים לא מזמן לעבוד על מוסיקת הפסקול של "עלייתו של האביר האפל", וממשיך עם כריסטופר נולן גם בסרט "סופרמן: איש הפלדה" עליו הוא מפקח.
"שרלוק הולמס 2: משחק הצללים" - ביקורת (23.12.11)
אין תעלומה גם בסרט ההמשך "שרלוק הולמס 2: משחק הצללים" - זהו בעצם סרט פעולה שמתרחש בסוף המאה ה-19 - סרט פעולה לא-מעניין ומבולגן. יונתן דורון מבקר.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול