חדשות אודות
חגי לוי

Hagai Levi

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

פרס לסדרה הישראלית "הד קולך" בפסטיבל סיריז מאניה 2021 (03.09.21)
סדרת הדרמה-המוסיקלית הישראלית "הד קולך" של תום שובל קטפה את פרס המשחק הטוב ביותר בפסטיבל סיריז-מאניה 2021 שבצרפת. הפרס התחלק בין שלושת כוכבי הסדרה איתמר רוטשילד, הזמר הצעיר אור עמרמי ברוקמן מ"הכוכב הבא" ושמואל וילוז'ני.
העיבוד למיני-סדרה "תמונות מחיי נישואין" של חגי לוי הישראלי לפסטיבל ונציה 2021 (26.07.21)
העיבוד למיני-סדרה "תמונות מחיי נישואין" של היוצר הישראלי חגי לוי ("בטיפול", "הרומן", "הנערים") ובכיכובם של ג'סיקה צ'סטיין ואוסקר אייזק יוקרן בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי ונציה 2021. גם יוקרן הסרט "הבת האובדת" של מגי ג'ילנהול בהפקה ישראלית.
הסדרות הישראליות "ירושלים" ו"הד קולך" יתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2021; חגי לוי בראש השיפוט (01.07.21)
הסדרות הישראליות "ירושלים" עם רותם סלע ו"הד קולך" עם הזמר הישראלי אור עמרמי ברוקמן יתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2021 שבצרפת. בראש חבר השופטים בתחרות הבינלאומית יעמוד היוצר הישראלי שפועל בהוליווד חגי לוי ("בטיפול", "הרומן").
זוכת האמי אוזו אדובה תככב בחידוש של "בטיפול HBO", בנעליו של אסי דיין (28.10.20)
השחקנית זוכת שלושה פרסי האמי, אוזו אדובה מ"גברת אמריקה" ומ"כתום זה השחור החדש", תככב בחידוש של HBO לסדרת הדרמה "בטיפול" שרצה במשך 3 עונות עד 2010 בכיכובו של גבריאל ביירן, ומבוססת על "בטיפול" הישראלית בכיכובו של אסי דיין.
"בטיפול" הישראלית תשוב לסיבוב שני ב-HBO (19.07.20)
"בטיפול", שהיתה הסדרה הישראלית הראשונה שנמכרה לעיבודים בחו"ל כולל "בטיפול HBO" המצליחה אשר נמשכה שלוש עונות ומעל 100 פרקים, נמצאת בתהליכים לאתחול (ריבוט), שוב ב-HBO. הפורמט של הסדרה מאפשר ריחוק חברתי מובנה בעלילה, ולכן הולם את ימות מחלת הקורונה.
"הנערים" - טריילר מלא: HBO מעבדת למסך סיפורי רצח יהודים-ערבים (17.07.19)
המיני סדרה "הנערים" שיצרו הישראלים חגי לוי, יוסף סידר ותאופיק אבו ואיל עבור קשת הישראלית ו-HBO האמריקאית, התחדשה בקדימון טריילר מלא וארוך יותר מהטריילר הקודם.
"הבנים שלנו" - טריילר: HBO וקשת בהשראת רצח אבו ח'דיר ושלושת הנערים הישראלים (28.06.19)
צפו בקדימון טריילר הרשמי של המיני סדרה "הבנים שלנו" של חגי לוי, יוסף סידר ותאופיק אבו ואיל שנוצרה בשיתוף פעולה חסר תקדים בין קשת הישראלית לבין HBO האמריקאית.
הוכרזו הסרטים הישראלים שיתחרו בפסטיבל הסטודנטים תל אביב 2014 (23.04.14)
הוכרזו 27 סרטי הסטודנטים שיתמודדו בתחרות הישראלית של פסטיבל סרטי הסטודנטים 2014 בתל אביב.
דורי מדיה תפיק בעצמה גרסה ארגנטינאית של "בטיפול" (12.11.11)
אחרי שנים שמכרה את סדרת הדרמה הישראלית "בטיפול" של חגי לוי לעיבודים זרים בידי חברות מקומיות, חברת ההפצה 'דורי מדיה' החליטה ליטול על עצמה את הפקת העיבוד בארץ המקור שלה, ארגנטינה.
"בטיפול HBO" בוטלה אחרי שלוש עונות (01.04.11)
הגרסה האמריקאית זוכת הפרסים "בטיפול HBO" בוטלה אחרי שלוש עונות ולא תמשיך כמובן לעונה רביעית. ככל הנראה, הסיבה לביטול הסדרה היא אחוזי רייטינג לא מרשימים. הסדרה האמריקאית המבוססת על סדרת הדרמה הישראלית "בטיפול" של חגי לוי, רצה שלוש עונות בהובלתו של השחקן גבריאל ביירן.
סם שפיגל מקים חממת כתיבת תסריטים בתקציב של 350 אלף דולרים (14.02.11)
בדומה לחממות סאנדנס האמריקאית, בינגר מאמסטרדם וטורינו מאיטליה יקים ביה"ס לקולנוע סם שפיגל בירושלים מקים חממה בין לאומית לכתיבת תסריטים באורך מלא.
אפרת דור שולחת "בננות לאירוויזיון" (08.06.10)
דור מצטרפת לעפר שכטר, אסי עזר, ענת וקסמן, מיה דגן, רותם אבוהב, ויעל בר זוהר, בסרטו של איתן פוקס.
איתן ופוקס וחגי לוי יבחנו יחסי דתיים-חילוניים (15.12.09)
הבמאי איתן פוקס והמפיק-במאי חגי לוי עובדים על סדרת דרמה חדשה, שתעסוק ביחסי משפחה וביחסים שבין דתיים וחילוניים. הפרויקט מסמן את שיתוף הפעולה השני של הצמד, אחרי "בעל בעל לב".
סדרות ישראליות לכנס איגוד התסריטאים הצרפתי (24.09.09)
הכנס, המתקיים זו השנה הרביעית (בין ה-16 ל-18 באוקטובר), הזמין בשנים עברו נציגים מארה"ב, מאנגליה ומקנדה.
"בטיפול" נמכרה לעיבוד מקומי ב-20 מדינות נוספות (18.05.09)
סדרת הדרמה הישראלית "בטיפול" של חגי לוי נמכרה לעיבוד מקומי ב-20 מדינות נוספות על ארה"ב, בינהן צרפת, ספרד ומדינות רבות במזרח אירופה. את עסקת המכירה ניהלה חברת 'דורי מדיה' עבור HOT.
HBO הזמינה את "בטיפול" לעונה שלמה של 45 פרקים (23.01.07)
רשת הכבלים האמריקאית HBO הזמינה עונה מלאה בת 45 פרקים של הגרסה שלה "בטיפול HBO" המבוססת על "בטיפול" הישראלית של חגי לוי. ההזמנה היא של עוד 40 פרקים בנוסף לחמישה שכבר הופקו ושימשו בתור הפיילוטים.
דיאן ווייסט, בלייר אנדרווד ומליסה ג'ורג' לוהקו ל"בטיפול HBO" (01.11.06)
השחקנים בלייר אנדרווד מ"פרקליטי אל-איי", מליסה ג'ורג' מ"זהות בדויה" וזוכת האוסקר דיאן ווייסט מ"קליעים מעל ברודווי", יככבו לצד גבריאל ביירן בסדרה "בטיפול HBO" המבוססת על "בטיפול" הישראלית של חגי לוי.
כוכב "החשוד המיידי" גבריאל ביירן יחליף את אסי דיין ב"בטיפול HBO" (23.09.06)
כוכב "החשוד המיידי", השחקן גבריאל ביירן, יכנס לנעליו של אסי דיין בעיבוד ההוליוודי "בטיפול HBO" המבוסס על סדרת הדרמה הישראלית "בטיפול" של חגי לוי. ביירן יגלם במקום דיין בגרסה הישראלית, את הפסיכולוג שמוצגת פגישה טיפולית שלו בכל פרק בסדרה.
לראשונה: רשת HBO האמריקאית הזמינה 5 פרקים של סדרת הדרמה הישראלית "בטיפול" (28.07.06)
רשת HBO האמריקאית הזמינה 5 פרקי פיילוט מעובדים לאנגלית של סדרת הדרמה הישראלית היומית "בטיפול" של חגי לוי ובכיכובו של אסי דיין. הגרסה של HBO תיקרא In Treatment, וזוהי הפעם הראשונה שסדרת דרמה ישראלית נמכרה לעיבוד הוליוודי.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם