חדשות אודות
עירית קפלן

Irit Kaplan

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

החלו צילומי סרט ההמשך הישראלי "בחורים טובים 2" עם הזוג ניב סולטן ומאור שוויצר (26.02.24)
החלו צילומי סרט הדרמה-רומנטיקה-קומדיה-חרדים הישראלי "בחורים טובים 2" בבימויו של ארז תדמור, שימשיך את הלהיט "בחורים טובים" מ-2022. ניב סולטן מצטרפת לבעלה מאור שוויצר, וכמוה גם עומר נודלמן.
נטפליקס רכשה את הסדרה הישראלית "מלכת היופי של ירושלים" (25.04.22)
סדרת הדרמה-התקופתית הישראלית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח, אסתי נמדר-תמם ועודד דוידוף, נרכשה לשידור בסטרימינג בידי נטפליקס. הסדרה ששודרה בישראל כדרמה יומית, תעבור עריכה מחדש לשני חלקים בני 10 פרקים.
"שעת אפס" - ביקורת #2: בימוי ומשחק מצוינים, תסריט אובר-דידקטי (11.01.22)
הבימוי הריאליסטי של צור והמשחק בסדרה "שעת אפס" - בעיקר של דורון בן דוד ומיה לנדסמן, שניהם מצויינים - תורמים לאמינותה של הסדרה, אבל מספר נקודות תורפה שניתן למצוא בתסריט מפריעות ליצירה להתרומם. ביקורת סדרה מאת גיא אורבניאק.
"שעת אפס" - ביקורת #1: סדרה על כמה כואב להתבגר (10.01.22)
ב"שעת אפס" יוצרת דקלה קידר תסריט אמין במיוחד כשהיא מדברת באופן שוטף את שפתם של התיכוניסטים, ובה בעת מצליחה להעביר גם את הדינמיקות העדינות של מערכות היחסים הכושלות של המבוגרים האחראיים. ביקורת סדרה מאת דוראל אלטרס.
"מלכת היופי של ירושלים" - טריילר: אישתו של מיכאל אלוני מקנאה באהבתו לבתו (13.04.21)
צפו בטריילר לדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" בכיכובם של מיכאל אלוני, הילה סעדה מ"להיות איתה" וסוול אריאל אור בתפקיד ביכורים, אשר מבוססת על ספרה של שרית ישי-לוי בסיפור שלושה דורות של משפחה יהודית-ספרדית בירושלים.
"בחורים טובים" - תמונות ראשונות מאחורי הקלעים עם עמית רהב וליאנה עיון, ופרטי העלילה המלאים (21.01.21)
צילומי הסרט הישראלי "בחורים טובים" בבימויו של ארז תדמור החלו, וכבר יש לנו תמונות ראשונות מסט הצילומים עם הכוכבים עמית רהב ("המורדת"), ליאנה עיון ("בת השוטר"), נאיה פדרמן וגיא לואל. עוד, נחשף קו העלילה המלא של הסרט.
"שבאבניקים" ו"בחורים טובים" חזרו להצטלם אחרי שהידבקות בקורונה עצרה אותם (19.01.21)
העונה השניה של סדרת הדרמה-קומדיה הישראלית "שבאבניקים" וסרט הדרמה "בחורים טובים" חזרו להצטלם, אחרי ששחקנים בולטים בהם כמו ישראל אטיאס ודניאל גד נדבקו בקורונה ועצרו את ההפקות.
הסתיימו צילומי "מלכת היופי של ירושלים" עם מיכאל אלוני (30.12.20)
הסתיימו צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם ובבימויו של עודד דוידוף. הצילומים החלו ב-11 באוגוסט, ונמשכו בפועל 79 ימי צילומים כשבאמצע היה הסגר השני מפאת מגיפת הקורונה.
עמית רהב, ליאנה עיון ועדי ביטי מצטרפים ל"בחורים טובים" (08.12.20)
החלו צילומי הסרט הישראלי "בחורים טובים" של ארז תדמור, אליו הצטרפו השחקנים עמית רהב, נאיה פדרמן, ליאנה עיון, עמית מורשת, והזמרת עדי ביטי, לצידם של הכוכבים מאור שוויצר ועירית קפלן. את הרעיון לסרט הגה יזם הנדל"ן החרדי יקי רייסנר.
מאור שוויצר מצטרף ל"בחורים טובים" של ארז תדמור (10.11.20)
השחקן מאור שוויצר לוהק לסרט "בחורים טובים" של ארז תדמור. את התסריט כתבו תדמור וחוה דיבון מ"סרוגים" לפי רעיון של יזם הנדל"ן החרדי יקי רייסנר, שזוהי טבילתו הראשונה במימי תעשית הקולנוע.
"מלכת היופי של ירושלים" - קטע מאחורי הקלעים: ישראל אוגלבו ומיכאל אלוני בדרמה תקופתית (14.09.20)
החלו צילומי "מלכת היופי של ירושלים", ויש תמונות ראשונות (13.08.20)
צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם החלו. את התסריט כתב משיח על פי רב המכר מ-2013 מאת שרית ישי-לוי, שמכר מעל 200 אלף עותקים; ועל הבימוי הופקד עודד דוידוף מ"מישהו לרוץ איתו" ו"תיק נעדר".
"זנזורי" - ביקורת (12.06.12)
"זנזורי" בכיכובו של יובל סמו, העלתה לאלי שגב לי חיוך על הפנים. והאם חברת yes שהסכימה לפיילוט ששודר אצלה בשעה 20:40 בערב היא ה-HBO של ישראל?
"זנזורי" - פרומו לסדרה הישראלית עם יובל סמו (12.05.12)
סדרת הדרמה הקומית הישראלית "זנזורי" של יובל פרידמן, דפנה פרנר ובן בכר, התחדשה בפרומו ראשון. יובל סמו ועירית קפלן מככבים.
הסדרה הישראלית "זנזורי" נמכרה לעיבוד אמריקאי (25.01.12)
סדרת הדרמה הקומית הישראלית "זנזורי" של יובל פרידמן, דפנה פרנר ובן בכר, נמכרה לעיבוד הוליוודי עבור רשת הטלויזיה האמריקאית TV Land, שתסריטאי "רופא להשכיר" יהיה אחראי עליה.
החלו צילומי הסרט "העולם מצחיק" של שמי זרחין (15.05.11)
הסרט הישראלי "העולם מצחיק" של שמי זרחין החל להצטלם בטבריה וימשכו עד תחילת יולי. זרחין כתב את התסריט, וגייס לסרט שחקנים מוכרים רבים שירכיבו למעלה מ-50 דמויות.
פרסי אופיר 2009: "עג'מי" הוא הזוכה הגדול (26.09.09)
פרס אופיר 2009 לסרט העלילתי הטוב ביותר הוענק הערב באודיטוריום חיפה לסרט "עג'מי" שכתבו וביימו ירון שני וסכנדר קובטי. בסך הכל זכה הסרט ב-5 פרסים.
הוכרזו המועמדים לפרסי אופיר 2009 (28.07.09)
הוכרזו המועמדים הסופיים לפרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע (פרסי אופיר) לשנת 2009, והזוכה בפרס על מפעל חיים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות
ריאליטי
ריאליטי
מופאסה: מלך האריות 2
מופאסה: מלך האריות 2