חדשות אודות
ג'סיקה צ'סטיין

Jessica Chastain

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

המפיק הישראלי איתן אבן ("הקיץ של אביה", "אביבה אהובתי") הלך לעולמו (25.08.23)
אחד המפיקים הבולטים בקולנוע הישראלי, איתן אבן, הלך לעולמו בגיל 75. בין הסרטים זוכי הפרסים שהפיק נמנים "הקיץ של אביה", "עץ הדומים תפוס", "הכוכבים של שלומי" ו"אביבה אהובתי", והוא חתן פרס אופיר למפעל חיים מטעם האקדמיה.
"ימים של תום" - ביקורת: סיפור לא יוצא דופן ודמויות ממוצעות (26.01.23)
הסרט "ימים של תום" של ג'יימס גריי מכיל סיפור לא יוצא דופן ודמויות ממוצעות. היה כדאי שיהיה משהו מיוחד או שונה בסרט כמו דיאלוגים נפלאים, הומור משובח, אך אין בו שום דבר כזה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
העיבוד למיני-סדרה "תמונות מחיי נישואין" של חגי לוי הישראלי לפסטיבל ונציה 2021 (26.07.21)
העיבוד למיני-סדרה "תמונות מחיי נישואין" של היוצר הישראלי חגי לוי ("בטיפול", "הרומן", "הנערים") ובכיכובם של ג'סיקה צ'סטיין ואוסקר אייזק יוקרן בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי ונציה 2021. גם יוקרן הסרט "הבת האובדת" של מגי ג'ילנהול בהפקה ישראלית.
מה מצפה לנו בקולנוע ב*עשור* הקרוב? (24.12.19)
יונתן דורון אסף שמות של סרטים שיוקרנו בבתי הקולנוע ב-12 החודשים הקרובים סביב עבודתו על סיכום העשור הנוכחי, ואז הוא החליט לעזוב את רשימת הסרטים הרגילה, ולבחון מה מצפה לנו בעשור של 2020-2029? טור קורע מצחוק.
סיכום העשור (2019-2010) חלק ב': השחקניות (10.11.19)
בהוליווד אוהבים תגליות, בעיקר של שחקניות צעירות. הרבה מהשחקניות המובילות בעשור של 2019-2010 החלו בקולנוע העצמאי ודואגות לבחור פרויקטים שונים זה מזה כדי לא להיתקע בדמויות או בז'אנר מסוימים, ובינהן אפשר למצוא את ג'ניפר לורנס, אמה סטון, ג'סיקה צ'סטיין ועוד.
"זה 2" - טריילר מתורגם: הצוות הגרעיני חוזר עם מצטרפים כמו ג'סיקה צ'סטיין וביל היידר (22.07.19)
חוזרים מהפרק הקודם אל "זה 2" הם הבמאי אנדי מוצ'יטי, התסריטאי גארי דוברמן, ואל תפקיד הליצן הרצחני חוזר ביל סקרסגרד.
"אקס-מן: הפניקס האפלה" - ביקורת (06.06.19)
קטעי הפעולה של "אקס-מן: הפניקס האפלה" מתוזמרים היטב, והמלחין הנס זימר מפליא במוזיקה מרשימה שתורמת הרבה מאוד לכל אורך הסרט, ובעיקר בחלק המוצלח על הרכבת לקראת הסוף. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"ארץ יבשה" - ביקורת (18.11.12)
האמריקאים מסרבים להניח לתקופת היובש שאסרה על מכירת משקאות אלכוהולים בארה"ב, וממשיכים להערים סדרות וסרטים תקופתיים שיעסקו בנושא, ויהיו יבשים בהתאם. "ארץ יבשה" בהחלט.
"חצות וחצי" - טריילר - קתרין ביגלו מספרת על לכידת בן לאדן (07.08.12)
טיזר טריילר ראשון למותחן הפעולה "חצות וחצי" של זוכת האוסקר קתרין ביגלו ובכיכובם של ג'ואל אדגרטון וג'סיקה צ'סטיין, המספר את לכידתו של אוסמה בן לאדן.
"מדגסקר 3" - ביקורת (22.06.12)
חבורת החיות המקסימה חוזרת לככב בסרט אנימציית הרפתקאות חדש "מדגסקר 3: מקרקסים את אירופה" ומציעה שעה וחצי של כיף, צחוק וחברים חדשים. אופיר איל מבקרת.
"איירון מן 3" - תמונה ראשונה מהתחלת הצילומים (05.06.12)
סרט הפעולה השלישי בסדרה - "איירון מן 3" - החל את צילומיו זה עתה והפיץ תמונה מיום הצילומים הראשון.
"העזרה" - ביקורת (19.02.12)
סרט הדרמה "העזרה" מוכיח כיצד באמצעות שחקנים טובים ובימוי טוב, ניתן להתגבר על דמויות סטראוטיפיות שראינו כבר עשרות פעמים ולהגיש סרט מוצלח במידת מה. אלי שגב מבקר.
רוני מארה חווה "תופעות לוואי" מסטיבן סודרברג (31.01.12)
עם מועמדות טריה לפרס האוסקר על המשחק ב"נערה עם קעקוע דרקון", רוני מארה תככב בסרט "תופעות לוואי" של סטיבן סודרברג, במקום בלייק לייבלי.
ביקורת: עץ החיים (25.05.11)
גם אם לא תאהבו את כל 138 הדקות שלו, יונתן דורון מבטיח כי תתרשמו ותתפעמו מלא-מעט מהשפע שיש ל"עץ החיים" של טרנס מאליק להציע.
הכוכבים החדשים של השנה הקרובה (24.05.11)
תפקיד אחד בסרט אחד יכול לשנות את הקריירה שלך. זו הולכת להיות שנה חשובה בקריירה של שלושה שחקנים: שחקנית אלמונית, שחקן מוכר ושחקן שמככב בארבעה סרטים השנה.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים