חדשות אודות
כריס פראט

Chris Pratt

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - ביקורת #2: כל שמתרחש מאולץ וחסר חן (05.05.23)
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" מביא את גרוט כחסר קסם לחלוטין, רוקט כבוי, דרקס לא מצחיק ומנטיס מעייפת. בנוסף לדמויות, שהן כנראה הבעיה המרכזית של הסרט, כל שמתרחש כל כך מאולץ שאין טיפת חן בסרט, בדמויות ובסיטואציות. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - ביקורת #1: אפילו לא מבדר (03.05.23)
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - האחרון עם צוות השחקנים הנוכחי בהובלת כריס פראט - אינו סרט איום ונורא כמו שיש בו עומס אדיר של דברים מיותרים, כשלים ובעיות שמונעים ממנו אפילו להיות מבדר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"האחים סופר מריו" - ביקורת: לרחף על גלי הנוסטלגיה עם אנימציה מלהיבה (06.04.23)
"האחים סופר מריו: הסרט" חביב מאוד, מכוון לילדים מתחת לגיל 10 ולמעריצים שרופים של המשחק המקורי והמשכיו הרבים והמגוונים, ומלא באזכורים שונים ומקסימים לאלמנטים שונים בהם. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"עולם היורה 3: עולם חדש" משך כ-50 אלף צופים בסופ"ש הבכורה בישראל (13.06.22)
"עולם היורה 3: עולם חדש" של קולין טרברו ובכיכובם של כריס פראט, ברייס דאלאס האוורד, דוונדה וייז, לורה דרן, סם ניל וג'ף גולדבלום, משך כ-50 אלף צופים בסוף שבוע הבכורה בישראל
"עולם היורה: עולם חדש" - ביקורת: אקשן מלהיב ושחקנים עם נוכחות נהדרת (09.06.22)
"עולם היורה: עולם חדש" הוא עוד סרט המשך שנשען לא-מעט על נוסטלגיה. "עולם היורה" (2015) היה מוצלח ומהנה, ההמשך הקודם היה הרבה פחות טוב, והסרט הנוכחי מעט יותר טוב ומהנה ברובו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"תור: אהבה ורעם" - טריילר מתורגם: כריס המסוורת', טייקה ווייטיטי ו... נטלי פורטמן חוזרים (19.04.22)
"תור 4: אהבה ורעם" ממשיך ישירות מאירועי "הנוקמים: סוף המשחק", ותור של כריס המסוורת' ממשיך להסתובב עם חבריו "שומרי הגלקסיה", בעוד הוא מחפש שלווה פנימית לעצמו. אבל לאויב גור הטובח באלים יש תוכניות אחרות בשבילו.
ג'יימס גאן מאשר: "שומרי הגלקסיה: חלק 3" יהיה האחרון עם החבורה הנוכחית (29.01.22)
הבמאי והתסריטאי ג'יימס גאן אישר רשמית כי "שומרי הגלקסיה: חלק 3" יהיה הסרט האחרון שבו תופיע החבורה הנוכחית, ושהוא עובד על סיום הולם כמיטב יכולתו לגיבורים הבלתי-צפוים בהרפתקה האחרונה שלהם.
"מלחמת המחר" - טריילר מלא: כריס פראט הוא חייל נוסע בזמן שינסה להצילנו מחייזרים (27.05.21)
צפו בטריילר המלא לסרט הפעולה-מד"ב היקר מאד של אמזון, "מלחמת המחר", בכיכובו של כריס פראט ("עולם היורה") ובבימויו של כריס מק'קיי ("סרט לגו באטמן"). פראט מגלם חייל לשעבר שמתבקש מהאנושות בעתיד לנסוע לעזור שם מול פלישת חייזרים.
"מלחמת המחר" - טיזר טריילר: כריס פראט נוסע בזמן לעתיד כדי להציל את העולם (28.04.21)
צפו בטיזר טריילר לסרט הפעולה-מד"ב "מלחמת המחר" בכיכובו של כריס פראט ובבימויו של כריס מק'קיי ("סרט לגו באטמן", מביים כאן לראשונה סרט חי), על נוסעים בזמן שמגיעים להווה ומבקשים עזרה מהאנושות כדי להציל את העתיד.
"עולם היורה 3" - תמונה ראשונה מאחורי הקלעים חושפת סט מושלג (22.04.20)
תמונת מאחורי הקלעים ששיתף הבמאי-תסריטאי קולין טרברו מתוך "עולם היורה 3" חושפת שהצילומים מתקיימים גם בשלג. מה הפרט הזה חושף על הסרט? ומי השחקנית שבחר טרברו להציג בתמונה איתו?
"קדימה" - ביקורת: כל חלק בסרט זועק מבינוניות ועצלות (05.03.20)
כל חלק בסרט "קדימה" בדיבוב המקורי של טום הולנד, כריס פראט וג'וליה לואי-דרייפוס, זועק מבינוניות ועצלות. התסריט הוא רצף קלישאות שמודבקות יחדיו לסיפור משעמם וחסר השראה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"קדימה" - טריילר מלא: כריס פראט וטום הולנד הם שדונים שיוצאים להרפתקה (12.10.19)
דן סקנלון כתב וביים את סרט האנימציה המונפש "קדימה" בהתבסס על חוויות עם אחיו, עלילה שמתרחשת בפרבריו של עולם פנטסיה, ומדבבים כריס פראט וטום הולנד מ"הנוקמים 4".
"קדימה" - טיזר טריילר מתורגם: דיסני-פיקסאר על שדונים המחפשים קסם (01.06.19)
הבמאי של "בית ספר למפלצות" משליך את חוויותיו עם אחיו לתוך סרט הילדים של דיסני-פיקסאר "קדימה" (Onward), בדיבובם של טום הולנד וכריס פראט באנגלית.
"סרט לגו 2" - ביקורת (12.04.19)
התסריט של "סרט לגו 2" מתחכם מדי ומתיש, הבדיחות נצפות ממרחק ואין בו שום דבר שבאמת מפתיע או מרגש את הצופה. ומדוע הכניסו רפרנסים לסרטים של 18 פלוס כמו "מקס הזועם: כביש הזעם"? ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"עולם היורה: נפילת הממלכה" - ביקורת (07.06.18)
מזל גדול שיש את כריס פראט בסרט "עולם היורה 2: נפילת הממלכה", שהוא יותר סרט אימה מהבידור הנשכח של קודמו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"10 שנים" - טריילר - פגישת המחזור של טאטום, דוסון, מארה, פראט, לונג ואחרים (17.08.12)
סרט הדרמה הקומי-משהו "10 שנים" עמוס הכוכבים הצעירים - צ'אנינג טאטום, רוזריו דוסון, ג'נה דיוון-טאטום, לין קולינס, קייט מארה, כריס פראט, ארי גריינור, ג'סטין לונג, אנתוני מאקי, רון ליוינגסטון, אוסקר אייזק, ניק זיינו ומקס מינגלה - התחדש בטריילר רשמי.
"חצות וחצי" - טריילר - קתרין ביגלו מספרת על לכידת בן לאדן (07.08.12)
טיזר טריילר ראשון למותחן הפעולה "חצות וחצי" של זוכת האוסקר קתרין ביגלו ובכיכובם של ג'ואל אדגרטון וג'סיקה צ'סטיין, המספר את לכידתו של אוסמה בן לאדן.
"עד החתונה זה יעבור" - ביקורת (05.07.12)
חוסר האחידות, ההומור שלא עובד והקטעים הסתמיים של החלק השני בסרט "עד החתונה זה יעבור" רק מתעצמים כשהם באים אחרי שעה ראשונה מוצלחת ביותר. יונתן דורון מבקר.
מאניבול - ביקורת (18.11.11)
כדי ליהנות מ"מאניבול" בכיכובו של בראד פיט, יש להתכונן לסרט אטי ועדיף להבין מעט בחוקי משחק הבייסבול. יונתן דורון מבקר.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם