חדשות אודות
גרטה גרוויג

Greta Gerwig

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ברבינהיימר" משכו כמיליון צופים יחד בישראל, "ברבי" הופך לקומדיה מחו"ל המצליחה בהיסטוריה (04.09.23)
בתום סוף השבוע השביעי שלהם על המסך הגדול בישראל, הסרטים "ברבי" של גרטה גרוויג ו"אופנהיימר" של כריסטופר נולן, או בכינוים "ברבנהיימר", חוגגים יחד כמיליון צופים בישראל.
"ברבי" - ביקורת: תסריט שנון ורושם עז (24.07.23)
הסרט "ברבי" נשען על עיצוב אמנותי טוטלי ומהפנט, כזה שמשאיר רושם עז על הצופה, ועל תסריט שנון עם בדיחות, פאנץ'-ליינים ורפרנסים משעשעים בקצב מהיר. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"ברבינהיימר" משכו כמעט 200 אלף צופים יחד בבכורה בישראל (23.07.23)
צמד הסרטים "ברבי" של גרטה גרוויג ו"אופנהיימר" של כריסטופר נולן משכו כמעט 200 אלף צופים ביחד בסוף השבוע הראשון שלהם בישראל: 130 אלף מהם ל"ברבי" לבדו.
הוכרזו זוכי פרסי פורום המבקרים בישראל 2020: "עיניים שלי" ו"רצח בקולנוע צפון" הטובים ביותר (26.12.20)
הוכרזו זוכי פרסי פורום מבקרי הקולנוע בישראל 2020, ובראשם קטף "עיניים שלי" של ירון שני את פרס הסרט הישראלי הטוב ביותר. בפרס החדש לסרט התעודה הטוב ביותר זכה "רצח בקולנוע צפון" של אבידע ליבני.
"נשים קטנות" - ביקורת: הפקה מושקעת עם משחק מצוין (27.01.20)
"נשים קטנות" (2019) משלב בתוכו ערכים של אחווה, נתינה, פטריוטיות, רגישות לשונה ואיך אפשר בלי, אהבה. העיבוד החדש לא מביא איתו בשורה חדשה, מלבד הדגשה של הזווית הפמיניסטית על כל גווניה, אבל זו הפקה מושקעת עם משחק מצוין. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"סיפור נישואים" - ביקורת: השחקנים נהדרים (28.11.19)
לסרטו של נואה (נוח) באומבך "סיפור נישואים" צפויה הצלחה רבה במועמדויות על פרסי האוסקר, כולל סיכוי גבוה לזכיה על התסריט. קראו את ביקורת הסרט מאת יונתן דורון שמתפעלת בעיקר מהשחקנים בסרט.
סיכום העשור (2019-2010) חלק ב': השחקניות (10.11.19)
בהוליווד אוהבים תגליות, בעיקר של שחקניות צעירות. הרבה מהשחקניות המובילות בעשור של 2019-2010 החלו בקולנוע העצמאי ודואגות לבחור פרויקטים שונים זה מזה כדי לא להיתקע בדמויות או בז'אנר מסוימים, ובינהן אפשר למצוא את ג'ניפר לורנס, אמה סטון, ג'סיקה צ'סטיין ועוד.
"נשים קטנות" - טריילר מתורגם: הקלאסיקה הספרותית תחת ידיה של גרטה גרוויג (16.08.19)
הקלאסיקה הספרותית האייקונית מ-1868 של לואיזה מיי אלקוט, "נשים קטנות", מגיעה למסך הגדול בעיבוד חדש מאת השחקנית-במאית גרטה גרוויג מ"ליידי בירד".
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 42- "לרומא באהבה" (2012) (25.12.18)
25 הדקות הראשונות של "לרומא באהבה" טובות ומבטיחות, אך הסרט נמשך 112 דקות וזה הולך ומידרדר. סקירה מלאה על סרטו של וודי אלן בכיכובם של ג'סי אייזנברג, רוברטו בניני, אלק בולדווין ואחרים, מאת יונתן דורון.
וודי אלן... מחשבות בעקבות הצפייה ב"לרומא באהבה" (11.07.12)
כמו ב"כשתפגשי זר גבוה ומסתורי", וודי אלן מפזר בסרט "לרומא באהבה" רעיונות טובים מבלי למצות אותם, מפריח אותם ומשאיר אותם שטחיים. יונתן דורון מבקר.
פסטיבל ירושלים 2012 יפתח עם "לרומא באהבה" של וודי אלן (11.06.12)
פסטיבל הקולנוע הבינלאומי ירושלים 2012 יפתח עם הקומדיה הרומנטית "לרומא באהבה" של וודי אלן, שתצא בדיוק באותו היום גם להקרנות בשאר בתי הקולנוע בישראל.
"לרומא באהבה" - טריילר לסרטו של וודי אלן באיטליה (04.04.12)
סרטו הבא של וודי אלן מחוץ לניו יורק האהובה שלו "לרומא באהבה", התחדש בטריילר ראשון. בסרט מככבים עם אלן גם אלק בולדווין, רוברטו בניני, פנלופה קרוז, אלן פייג' ועוד.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים