חדשות אודות
בנדיקט קמברבאץ'

Benedict Cumberbatch

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ספיידרמן: אין דרך הביתה" ישוב לקולנוע עם סצינות שנחתכו מהמקור (11.06.22)
"ספיידרמן: אין דרך הביתה" ישוב לבתי הקולנוע בצפון אמריקה עם סצינות חדשות שנחתכו מהמקור ועם תוספות לסצינות שכבר היו במקור. אולפני סוני יקראו לגרסה הערוכה מחדש "Spider-Man: No Way Home - The More Fun Stuff Version".
"דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" - ביקורת #2: חסר תנופה, יצירתיות והומור (05.05.22)
שום דבר בעלילה של "דוקטור סטריינג' 2: במימדי הטירוף" אינו עובד, ועם זאת הסרט כל כך מתלהב מהויזואליה שלו ומהמעבר בין המולטיוורסים, שחוץ מלהיראות יקרים, הם לא מלהיבים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" - ביקורת #1: בלגן לא מלהיב (05.05.22)
מתישהו בבלגן של "דוקטור סטריינג' 2: בממדי הטירוף" יש קרב עם אלמנטים מוזיקליים שאמורים להתלהב ממנו אך הוא מתמצת את הבעיה העמוקה של הסרט כולו: לא מכוון, מזייף והצליל לא מדויק. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
למרות אומיקרון: "ספיידרמן: אין דרך הביתה" משך מעל 250 אלף צופים בבכורה בישראל (19.12.21)
למרות וריאנט הקורונה 'אומיקרון', סרט הקומיקס "ספיידרמן: אין דרך הביתה" הדהים בקופות בישראל עם בכורה של למעלה מ-250 אלף צופים והפך לבכורה הטובה ביותר לסרטי מארוול בארץ בכל הזמנים.
"ספיידרמן: אין דרך הביתה" - ביקורת: יצירה שנעשתה באהבה ובטוטאליות מוחלטת (16.12.21)
הרעיון העיקרי בסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה" הוא מתן הזדמנות נוספת, היכולת לקבל טעויות ולראות באדם שמולך מישהו שראוי לניסיון נוסף והמאמץ שתהיה מוכן להשקיע על מנת לאפשר לו את ההזדמנות הזו. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"כוחו של הכלב" - ביקורת: קאמברבאץ' במנעד רחב של רגשות (20.11.21)
למרות הקשיחות הקיצונית של הדמות שלו בסרט "כוחו של הכלב", בנדיקט קאמברבאץ' מצליח להוציא מנעד רחב של רגשות וגורם לה להיראות עמוקה ועגולה. ברם הצופים אינם מצליחים להיות מושקעים רגשית בדמויות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"ספיידרמן: אין דרך הביתה" - טריילר מתורגם: היקומים המקבילים מראים את אותותיהם (24.08.21)
צפו בטריילר לסרט השלישי בכיכובו של טום הולנד בתור טווה הקורים האהוב "ספיידרמן: אין דרך הביתה" (Spider-Man: No Way Home), שהוקרן בבכורה בפסטיבל סינמה-קון. שם הסרט מתכתב שני הסרטים הקודמים בטרילוגיה וגם עם היקומים המקבילים.
"ספיידרמן 3" עם טום הולנד - תמונות ראשונות וקטע ויראלי שמבשר על השם הרשמי (25.02.21)
הסרט השלישי של איש העכביש בגילומו של טום הולנד התחדש בשם רשמי באנגלית: Spider-Man: No Way Home, שאפשר לנחש שיקרא בעברית "ספיידרמן: אין דרך הביתה" - והבשורה לוותה בסרטון חמוד שכדאי לראות, יחד עם תמונות ראשונות מהעלילה.
בנדיקט קמברבאץ' בתפקיד דוקטור סטריינג' יופיע בסרט הספיידרמן השלישי של סוני ומארוול (11.10.20)
בנדיקט קמברבאץ' בתפקיד דוקטור סטריינג' יופיע בסרט הספיידרמן הבא, השלישי בו משתפות פעולה סוני ומארוול, וזאת עוד לפני שיצטלם לסרט היעודי שלו "דוקטור סטריינג' 2". טום הולנד ישוב לככב בתור פיטר פרקר ואיש העכביש, וג'ון ווטס ישוב לביים אותם.
"1917" - ביקורת: מעורר התפעלות (02.01.20)
סם מנדז ביים את הסרט וגם שותף לכתיבת התסריט, שבו הקפידו שכל כמה דקות יקרה משהו אחר, דרמטי, במקום שונה מקודמו. הסרט לעתים מרשים, אך הוא דומה יותר דומה לאגדה או למיתולוגיה, אך ללא מוסר השכל. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"1917" - טריילר מתורגם: סם מנדז עם רוג'ר דיקינס במלחה"ע הראשונה (11.08.19)
בסרט "1917" של סם מנדז, מוטלת על צמד חיילים בריטים משימת ההתאבדות של חציית כל החזית של מלחמת העולם הראשונה, כדי להעביר מסר שיציל 1,600 חיילים, כולל אחיו של אחד מהם.
"מלחמת הזרם" - טריילר: קמברבאץ' והולט נלחמים להפעיל את החשמל של העולם המודרני (27.06.19)
עם בנדיקט קמברבאץ', ניקולס הולט, מייקל שאנון, קתרין ווטרסטון וטום הולנד, הסרט ההיסטורי "מלחמות הזרם" מספר על המאבק בין תומאס אדיסון, ניקולה טסלה וג'ורג' ווסטינגהאוס, על מערכת החשמל של העולם המודרני.
"הגרינץ'" (2018) - ביקורת (25.11.18)
הסרט "הגרינץ'" בגרסת 2018 הוא אולי פשטני מדי לבוגרים, אבל מלא קסם והומור - וזה גם משהו בימינו. בנוסף אנחנו גם מקבלים סרט קצר של המיניונים - אז איך אפשר לא להיות מרוצים? ביקורת סרט מאת רותם יפעת.
"סוס מלחמה" - ביקורת (12.01.12)
"סוס מלחמה" הוא סרט נוסף בשורה ארוכה מדי של סרטי קולנוע שיונתן דורון ראה בזמן האחרון אשר עשויים מעולה מכל בחינה טכנית, המשחק טוב, והסרט - לא משהו.
חשופות - ביקורת (17.11.11)
אם אתם מעוניינים בסרט טוב, "חשופות", סרטה הראשון של לריסה קונדרקי בכיכובה של רייצ'ל וייז, הוא סרט בשבילכם. יונתן דורון משבח.
החפרפרת - ביקורת (17.11.11)
"החפרפרת" הוא סרט איום, קשקוש מקושקש על פי ספר של ג'ון לה קארה, שבעוד יומיים יחגוג את יום הולדתו ה-80. יונתן דורון כותש את סרטו של תומס אלפרדסון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה