חדשות אודות
דורון בן דוד

Doron Ben David

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ירושלים" - ביקורת: יותר מדי דמויות ועלילות משנה, ללא טיפול מעמיק (19.05.22)
לסדרה "ירושלים" של דוד אקרמן בכיכובם של דורון בן דוד, רותם סלע וצביקה הדר, יש יותר מדי דמויות ויותר מדי עלילות משנה עבור סדרה בקנה מידה מצומצם כמו זו. ביקורת סדרה מאת גיא אורבניאק.
"שעת אפס" - ביקורת #2: בימוי ומשחק מצוינים, תסריט אובר-דידקטי (11.01.22)
הבימוי הריאליסטי של צור והמשחק בסדרה "שעת אפס" - בעיקר של דורון בן דוד ומיה לנדסמן, שניהם מצויינים - תורמים לאמינותה של הסדרה, אבל מספר נקודות תורפה שניתן למצוא בתסריט מפריעות ליצירה להתרומם. ביקורת סדרה מאת גיא אורבניאק.
"שעת אפס" - ביקורת #1: סדרה על כמה כואב להתבגר (10.01.22)
ב"שעת אפס" יוצרת דקלה קידר תסריט אמין במיוחד כשהיא מדברת באופן שוטף את שפתם של התיכוניסטים, ובה בעת מצליחה להעביר גם את הדינמיקות העדינות של מערכות היחסים הכושלות של המבוגרים האחראיים. ביקורת סדרה מאת דוראל אלטרס.
החלו צילומי העונה השניה של "מנאייכ" עם שלום אסייג, עמוס תמם ולירז חממי (15.11.21)
החלו צילומי העונה השניה של "מנאייכ", וחוזרים לככב בה שלום אסייג, עמוס תמם, לירז חממי ודורון בן דוד. גם את העונה הזו כתב היוצר שלה, רועי עידן, ומצטרפים עומר ברנע, נטלי עטיה, ולדימיר פרידמן ואחרים.
ליהוקים ל"מנאייכ" עונה 2: עטיה, ברנע, חימאווי, פרידמן והעיתונאית איילה חסון (18.08.21)
ליהוקים טריים לעונה השניה של "מנאייכ": השחקנים נטליה עטיה, עומר ברנע ("המדרשה"), אלון חימוואי ("פמת"א"), ולדימיר פרידמן ("דיבוקים"), דיאנה גולבי ועיתונאית חדשות 13 איילה חסון יצטרפו אל שלום אסייג, עמוס תמם, לירז חממי ודורון בן דוד החוזרים.
אורנה פיטוסי פוטרה מ"מנאייכ" עקב סירובה להתחסן או להיבדק לקורונה (15.08.21)
עוד קשיים בדרך לעונה 2 של "מנאייכ": השחקנית אורנה פיטוסי פוטרה מצילומי העונה השניה של סדרת המשטרה הישראלית "מנאייכ" עקב סירובה להתחסן או להיבדק לקורונה לקראת הצילומים. היא השחקנית השניה שעוזבת באופן צורם, אחרי מיה דגן.
הסדרה הישראלית "פאודה" תדובב לפרסית בערוץ פופולרי באיראן (21.07.21)
סדרת המתח-פעולה "פאודה" של ליאור רז ואבי יששכרוף תהפוך לסדרה הישראלית הראשונה שתדובב ותתורגם לפרסית, ואף תהיה זמינה לצפיה בידי תושבי איראן.
עונה 2 של "מנאייכ" יוצאת לדרך עם אסייג, תמם וחממי; מיה דגן לא תשוב אליה (07.07.21)
העונה השניה של סדרת המשטרה הישראלית "מנאייכ" יוצאת לדרך ותחזיר את השחקנים שלום אסייג, עמוס תמם, לירז חממי, דורון בן דוד ואחרים, ברם כבר נודע כי מיה דגן שגילמה את עו"ד רונית מיינצר, סגנית ראש מח"ש, לא תהיה בינהם.
הסדרות הישראליות "ירושלים" ו"הד קולך" יתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2021; חגי לוי בראש השיפוט (01.07.21)
הסדרות הישראליות "ירושלים" עם רותם סלע ו"הד קולך" עם הזמר הישראלי אור עמרמי ברוקמן יתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2021 שבצרפת. בראש חבר השופטים בתחרות הבינלאומית יעמוד היוצר הישראלי שפועל בהוליווד חגי לוי ("בטיפול", "הרומן").
החלו צילומי סדרת המתח "ירושלים" עם רותם סלע, צביקה הדר ודורון בן דוד (26.01.21)
החלו צילומי סדרת המתח הישראלית "ירושלים" של דרור סבו ודוד אקרמן, בכיכובם של רותם סלע, צביקה הדר ודורון בן דוד , ויש לנו תמונות ראשונות מסט הצילומים, כולל פניה המצולקות של סלע בתור קצינת בילוש וחקירה במרחב דוד של עיר הבירה.
צביקה הדר, קווין רובין ודורון בן דוד מצטרפים לרותם סלע ב"ירושלים" (08.01.21)
צביקה הדר, כוכב הרשת קווין רובין ("פול גז") ודורון בן דוד מצטרפים לסדרת המתח הישראלית "ירושלים" של דרור סבו ודוד אקרמן. הם מצטרפים אל השחקנית והדוגמנית רותם סלע ("להיות איתה"), תחת בימויו של אילן עבודי ("שטוקהולם").
"מנאייכ" - טריילר: שלום אסייג חוקר שחיתות אצל עמוס תמם (24.07.20)
סדרת המשטרה הישראלית "מנאייכ" מציבה את שלום אסייג בתור חוקר מח"ש מתוסכל, שמתבקש להצטרף לחקירת שחיתות אצל חברו הטוב (עמוס תמם), הוא מפקד תחנת ראשון לציון, אשר נתיב השחיתות עשוי להוביל ישירות אליו. צפו בטריילר.
"עיר מקלט" הישראלית נרכשה לשידור בשירותי סטרימינג אירופאים (03.12.19)
סדרת הדרמה הישראלית "עיר מקלט" של איתן צור, עוזי וייל וליעד שהם ובכיכובם של חני פירסטנברג, דורון בן דוד, מלי לוי ושונסלה מונגוזה, נרכשה לשידור בשירותי סטרימינג אירופאים, אוסטרלים וברזילאים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם