חדשות אודות
זנדאיה

Zendaya

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"חולית: חלק 2" - ביקורת: לא רע כמו הראשון אלא רע בצורה אחרת (27.02.24)
בסרט "חולית: חלק 2" יש אפקטים מרשימים מאוד, צוות שחקנים גדול, ספר טוב להסתמך עליו, אבל לא אכפת לצופה מאף אחד ואין מתח דרמטי אמיתי. ממש עוברים מקטע לקטע בלי שיהיה עניין רב במה שיקרה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
הוכרזו זוכי פרסי האמי 2022: "היורשים", "טד לאסו" ו"הלוטוס הלבן" הטובות ביותר; "משחק הדיונון" עם השחקן (13.09.22)
הוכרזו הזוכים בפרסי האמי לפריים-טיים 2022 ובראשם "יורשים" קטפה את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, "טד לאסו" הקומדיה הטובה ביותר, ו"הלוטוס הלבן" קטפה את פרס המיני-סדרה הטובה ביותר.
"ספיידרמן: אין דרך הביתה" - ביקורת: יצירה שנעשתה באהבה ובטוטאליות מוחלטת (16.12.21)
הרעיון העיקרי בסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה" הוא מתן הזדמנות נוספת, היכולת לקבל טעויות ולראות באדם שמולך מישהו שראוי לניסיון נוסף והמאמץ שתהיה מוכן להשקיע על מנת לאפשר לו את ההזדמנות הזו. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חולית" - ביקורת #2: פרולוג ארוך, מרשים ומתסכל (21.10.21)
העולם שווילאנב וצוותו יצרו בסרט "חולית" (2021) הוא מרשים מאוד. מבחינה ויזואלית אי אפשר שלא להתפעל מהמבנים, החלליות ועיצוב הכוכב. אבל בסיום מרגישים שצפינו בפרולוג ארוך לסרט שאולי יגיע בעוד כמה שנים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חולית: חלק א'" - ביקורת #1: הדגש על העיצוב הזניח את הדמויות והדרמה (21.10.21)
בשעתיים וחצי צריך להיות יותר עניין, עלילה, בשר, דרמה, ביוחד בסיפור כמו "חולית" (2021) עם דמויות עשירות, קונפליקט ברור. כשסוף סוף מתקבצים בחדר שני אנשים ומעלה כדי לנהל שיחה אז העניין עולה אבל אין מספיק קטעים כאלו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"ספיידרמן: אין דרך הביתה" - טריילר מתורגם: היקומים המקבילים מראים את אותותיהם (24.08.21)
צפו בטריילר לסרט השלישי בכיכובו של טום הולנד בתור טווה הקורים האהוב "ספיידרמן: אין דרך הביתה" (Spider-Man: No Way Home), שהוקרן בבכורה בפסטיבל סינמה-קון. שם הסרט מתכתב שני הסרטים הקודמים בטרילוגיה וגם עם היקומים המקבילים.
"חולית" - טריילר 2 מתורגם: אפוס מד"ב עם טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק (23.07.21)
צפו בטריילר לאפוס המד"ב "חולית" שביים דני וילנב על פי על ספרו הידוע מ-1965 של פרנק הרברט ובכיכובם של טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין, אוסקר אייזק, רבקה פרגוסון, ג'ייסון מומואה, דייב בטיסטה, חביאר ברדם וסטלאן סקרסגארד.
"מלקולם ומארי" - טריילר מתורגם: סיפור אהבה בין זנדאיה לג'ון דיויד וושינגטון (09.01.21)
צפו בטריילר לסרט הדרמה-רומנטיקה עם שאיפות האוסקר "מלקולם ומארי" בכיכובם של זנדאיה ("ספיידרמן: רחוק מהבית") וג'ון דיויד וושינגטון ("טנט", "שחור על לבן" ובנו של דנזל). הבמאי סם לוינסון כבר דאג לפרס אמי לזנדאיה - האם יצליח גם באוסקר?
הוכרזו זוכי פרסי האמי 2020: שירה האס לא זכתה; זנדאיה מ"אופוריה" ו"שיטס קריק" שברו שיאים (21.09.20)
רשימת הזוכים הבולטים בפרסי האמי 2020, שאמנם לא התברכה בשחקנית הישראלית שירה האס על המיני-סדרה "המורדת", אבל כן את השחקנית זנדאיה שקטפה פרס על "אופוריה" המבוססת על סדרה ישראלית, ובכך גם היתה לשחקנית השחורה השניה בהיסטוריה בפרס וגם שברה שיא אחר.
"חולית" - טריילר מתורגם: טימותי שאלאמה באפוס מד"ב שבמדבריות ירדן (10.09.20)
צפו בטריילר המתורגם של אפוס המד"ב "חולית" על ספרו הידוע מ-1965 של פרנק הרברט, בבימויו של דני וילנב ("בלייד ראנר 2049", "סיקריו") ובכיכובם של טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק.
הוכרזו המועמדים לפרסי האמי 2020: שירה האס מועמדת (28.07.20)
הוכרזו המועמדים לפרסי האמי 2020 ובינהם עשתה היסטוריה השחקנית הישראלית שירה האס עם מועמדות לפרס השחקנית הטובה ביותר במיני-סדרה, על "המורדת". במנין המועמדויות בכלל הקטגוריות, מובילות המיני-סדרה "השומרים"; ונטפליקס מובילה על HBO. זנדיה עם "אופוריה" ו"המנדלוריאן" של דיסני פלוס הפתיעו.
"חולית" - תמונות ראשונות: טימותי שאלאמה, רבקה פרגוסון, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק אצל דני וילנב (15.04.20)
אפוס המד"ב "חולית" עמוס הכוכבים בבימויו של דני וילנב מ"בלייד ראנר 2049" ומ"סיקריו", המבוסס על ספרו הידוע של פרנק הרברט, התחדש בתמונות ראשונות שמציגות את מרבית השחקנים הבולטים, בינהם טימותי שאלאמה, אוסקר אייזק, ג'וש ברולין ורבקה פרגוסון.
"ספיידרמן: רחוק מהבית" - ביקורת (04.07.19)
נקודה חזקה בסרט "ספיידרמן: רחוק מהבית" היא הנבל שלו. ההוכחה להצלחה הגדולה ביצירת הדמויות ובליהוקן, היא שכצופה הרצון של גיא ברמן מכליס לראות את סצינות האקשן לא גבר על הרצון לראות סצינות של יחסים בין הדמויות הראשיות. ביקורת סרט.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים