חדשות אודות
שי אביבי

Shai Avivi

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"בוגד" - ביקורת: דרמה פונקציונלית אך אפקטיבית ומותחת (21.09.22)
לסדרה "בוגד" היבטים טכניים אפקטיבים של בימוי, פסקול, עריכה וצילום, שיוצרים מתח כתוצאה משילוב נכון ועדכני של אמצעי המבע שלה, גם אם ברמת הכתיבה אין בשורות גדולות. ביקורת סדרה מאת גיא אורבניאק.
"הנה אנחנו" - ביקורת: רגישות יוצאת דופן (17.02.22)
"הנה אנחנו" של התסריטאית דנה אידיסיס מ"על הספקטרום" והבמאי ניר ברגמן מ"כנפיים שבורות", מלא ברגישות יוצאת דופן, אסתטיקה עדינה ועולם פנימי שקל להישאב אליו. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
סדרת המתח הישראלית "בלקספייס" נמכרה לנטפליקס ולערוצים בגרמניה ובהולנד (22.04.21)
סדרת המתח-מיסתורין הישראלית "בלקספייס" נמכרה להפצה עולמית בסטרימינג לנטפליקס, מלבד גרמניה והולנד, שם היא נמכרה לערוצים RTL הגרמני ו-NPO ההולנדי. זוהי המכירה השניה של סדרה מבית 'רשת 13' לנטפליקס, אחרי "המדרשה".
סדרת המתח הישראלית "בלקספייס" חודשה לעונה שניה (17.01.21)
סדרת המתח-מיסתורין הישראלית "בלקספייס" בכיכובו של גורי אלפי חודשה לעונה שניה בידי 'רשת 13'. גם את העונה הבאה יפיקו 'דרמהטים' הישראלית ו'פדריישן אנטרטיינמנט' הצרפתית, וכעת היא תיכנס לשלב גיבוש הרעיון העלילתי וכתיבת התסריט.
"בלקספייס" - טריילר: גורי אלפי חוקר אירוע ירי בבית ספר בישראל (22.11.20)
צפו בקדימון-טריילר לסדרת המיסתורין הישראלית "בלקספייס" של סהר שביט וענת גפני, בכיכובם של גורי אלפי, אסי לוי, שי אביבי, ליאנה עיון, עונג אפרון, רעות אלוש, מירב שירום, גילי איצקוביץ' ואייל שיקרצי.
הוכרזו הזוכים בפרסי אופיר 2020: "אסיה" הזוכה הגדול (13.11.20)
האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלויזיה הכריזה על הזוכים בפרסי אופיר 2020, ובראשם הזוכה הגדול הוא "אסיה" של רותי פרי-בר שקטף את פרס הסרט הטוב ביותר ועוד 8 פרסים נוספים. מעט מאד פרסים נותרו לחלק, ואת רובם קטף "הנה אנחנו" של ניר ברגמן.
פרסים לסרטים הישראלים "הנה אנחנו" ו"תמונת ניצחון" בפסטיבל מונטפלייה 2020 (03.11.20)
סרט הדרמה הישראלי "הנה אנחנו" של ניר ברגמן קטף את פרס חביב הקהל ו"תמונת ניצחון" של עדי משניות קטף את פרס הסרט הקצר של פסטיבל מונטפלייה הים התיכון 2020 שבצרפת.
הסרטים הישראלים "הנה אנחנו" ו"מותו של הקולנוע ושל אבא שלי גם" התקבלו לפסטיבל קאן 2020, שבוטל (04.06.20)
פסטיבל קאן 2020 בוטל בעקבות מחלת הקורונה, אולם מארגניו פרסמו את 56 הסרטים העלילתיים שהיו אמורים להשתתף במסגרות המרכזיות של הפסטיבל ובהם שני סרטים ישראלים: "מותו של הקולנוע ושל אבא שלי גם" של דני רוזנברג ו"הנה אנחנו" של ניר ברגמן.
22 סרטים ישראלים שאולי תוכלו לראות בקולנוע במהלך 2016 (03.01.16)
בקרב הסרטים הישראלים שכבר צולמו ואמורים לעלות על המסכים בשנת 2016, בולטים נגנים, נשים שמתקשות להיכנס להיריון, דתיים מגוונים שונים וירושלים. סקירה מלאה עם תקצירים ותמונות.
סרטי לב רכשו להפצה את "חיותה וברל" הישראלי (23.08.12)
הסרט הישראלי "חיותה וברל" של עמיר מנור, יופץ ויוקרן בידי 'לב סרטים ובתי קולנוע', באופן בלעדי בבתי הקולנוע של הרשת. מדובר בסרט העלילתי הראשון ש'לב' מפיצים מאז "הבודדים" ב-2009.
רשת NBC ויתרה על עיבוד "תמרות עשן" לארה"ב (16.05.12)
רשת NBC האמריקאית ויתרה על העיבוד לסדרה הישראלית "תמרות עשן", לאחר צפיה בפרק פיילוט שצולם בארה"ב ובו כיכב בין היתר השחקן הישראלי עוז זהבי.
בראבא בחוץ; שי אביבי, בר רפאלי ולירון לבו נכנסים לחוליית החיסול "כידון" (21.03.12)
לא רק בר רפאלי, שי אביבי, ולירון לבו מצטרפים לקומדיה הצרפתית-ישראלית "כידון" - גם ריימונד אמסאלם, סלים דאו, חיים זנאתי, פולי רשף ועוד!
קדימון לעונה השניה של "תמרות עשן" (21.09.11)
סדרת המתח "תמרות עשן" התחדשה בקדימון חדש לעונה השניה שלה שאוטוטו על המסך. בואו לראות מה קרה לחוקרת לאה קפקא אחרי סיום העונה הקודמת.
שי אביבי הצטרף ל"ילדי ראש הממשלה" (21.09.11)
לצד שי אביבי, מצטרפים לסדרת הדרמה "ילדי ראש הממשלה" בכיכובם של רמי הויברגר, מיכאלה עשת ואלונה טל - גם אורי הוכמן ואבשלום פולק.
הסדרה הישראלית "תמרות עשן" נמכרה לרשת NBC (30.08.11)
פורמט הסדרה הישראלית "תמרות עשן" שיצרו עודד דוידוף ונח סטולמן, נמכר לרשת NBC האמריקאית.
הפרימיירה לסרט הישראלי "התפרצות X" (15.12.10)
אל הבמאי והתסריטאית איתן צור ועדנה מזי"א הצטרפו בפרימיירה כוכבי הסרט מלאני פרס, רמי הויברגר, אורנה פורת וחברים.
ברי סחרוף לעונה השניה של "רד בנד" (08.12.10)
המוסיקאי ברי סחרוף יגיע לפרק בעונה השניה והחדשה של "רד בנד", שתעלה בערוץ הוט קומדי סנטרל החדש בתחילת 2011.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר