חדשות אודות
מארק סטרונג

Mark Strong

חדשות
"טאר המנצחת" - ביקורת #2: נדרשת צפיה שניה כדי לרדת לעומקו (09.02.23)
גיא אורבניאק לא חושב שאפשר לרדת לעומקו של הסרט "טאר המנצחת" עם קייט בלאנשט מבלי לצפות בו פעם נוספת, כשהפעם הצופה מודע להיסטוריה ולרקע של הדמות. ביקורת סרט.
"טאר המנצחת" - ביקורת #1: קייט בלנשט היא הסרט, אין קטע בלעדיה, והיא מעולה (08.02.23)
"טאר המנצחת" נהנה מליהוקה של קייט בלנשט בתפקיד הראשי. בלעדיה, זה לא היה עובד. היא הסרט, והיא מעולה: בעלת כריזמה מדהימה, היא מדויקת ולא מגזימה, מרתקת בלי לעשות הרבה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"קרואלה" - ביקורת: אכזריות בלתי פוסקת בקהל (04.06.21)
יונתן דורון לא הלך לסרט "קרואלה" בציפייה ליצירת מופת אלא בתקווה לסרט מבדר עם רגעים מצחיקים בזכות שתי האֶמות - אמה סטון ואמה תומפסון - אבל אין אפילו כימיה ביניהן. לא עפים ניצוצות, הן משעשעות לעתים נדירות בבאלגן הזה. ביקורת סרט.
"1917" - ביקורת: מעורר התפעלות (02.01.20)
סם מנדז ביים את הסרט וגם שותף לכתיבת התסריט, שבו הקפידו שכל כמה דקות יקרה משהו אחר, דרמטי, במקום שונה מקודמו. הסרט לעתים מרשים, אך הוא דומה יותר דומה לאגדה או למיתולוגיה, אך ללא מוסר השכל. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"1917" - טריילר מתורגם: סם מנדז עם רוג'ר דיקינס במלחה"ע הראשונה (11.08.19)
בסרט "1917" של סם מנדז, מוטלת על צמד חיילים בריטים משימת ההתאבדות של חציית כל החזית של מלחמת העולם הראשונה, כדי להעביר מסר שיציל 1,600 חיילים, כולל אחיו של אחד מהם.
"שהאזאם" - ביקורת (04.04.19)
הדרך שעושה גיבור הסרט "שהאזאם!" בין גילוי הכוחות שלו, הגילוי העצמי, ההסתנוורות מהכוח שניתן לו ועד ההבנה שכוח אינו הכל - תדבר לילדים בגובה העיניים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חצות וחצי" - טריילר - קתרין ביגלו מספרת על לכידת בן לאדן (07.08.12)
טיזר טריילר ראשון למותחן הפעולה "חצות וחצי" של זוכת האוסקר קתרין ביגלו ובכיכובם של ג'ואל אדגרטון וג'סיקה צ'סטיין, המספר את לכידתו של אוסמה בן לאדן.
"ג'ון קרטר" - ביקורת (08.03.12)
העובדה ש"ג'ון קרטר" נמנע מהתחרות החריפה של סרטי הקיץ, על אף שיש בו את כל המרכיבים של סרט קיץ שובר קופות, מצביעה שמקבלי ההחלטות ידעו משהו על הסרט שבידם. יונתן דורון מבקר.
פרסומות הסופרבול המלאות: "באטלשיפ", "ג'ון קרטר", "הנוקמים", "ג'י איי ג'ו 2" ועוד (06.02.12)
גם פרסומות לסרט החדש עם ד"ר סוס, "משחקי הרעב" ו"מעשה הגבורה" מצטרפים למקבץ קדימוני הסופרבול שלנו.
פרסומות סופרבול ראשונות: "הדיקטטור", "הנוקמים", "ג'ון קרטר" (01.02.12)
הגיעו הטיזרים לפרסומות של הסרטים, שיוקרנו במהלך משדרי הסופרבול בארה"ב, ו"הדיקטטור" הוא המוביל הן בזמן הריצה והן בזמן של תמונות מתוך הסרט.
החפרפרת - ביקורת (17.11.11)
"החפרפרת" הוא סרט איום, קשקוש מקושקש על פי ספר של ג'ון לה קארה, שבעוד יומיים יחגוג את יום הולדתו ה-80. יונתן דורון כותש את סרטו של תומס אלפרדסון.
הדרך חזרה - ביקורת (13.10.11)
"הדרך חזרה" הוא אך ורק סרט מסע של קבוצת אסירים שנמלטים מגולאג בסיביר, כל הדרך אל הודו - המציג את כוח ההישרדות של האדם, הרצון המדהים לחיים. יונתן דורון מבקר.
גרין לנטרן - ביקורת (05.08.11)
בלי המורכבות של סרטי ה'מן', ניתן לסמן וי על סרט חנונים קיצי, קליל ומוכר, עם ירוק זרחני דומיננטי ברקע. יואב מלמד מבקר.
קדימון שני ומתורגם לסרט "גרין לנטרן" (עודכן) (06.05.11)
ריאן ריינולדס מגלם טייס חיל האויר האמריקאי, שחייזר גוסס מעניק לו טבעת כוח מיוחדת המעניקה לו שליטה על העולם הפיזיקלי, במטרה שיהיה יורשו.
ביקורת DVD: קיק אס (05.09.10)
מקומו של "קיק אס" בתוך כל בליל הסרטים מבוססי הקומיקס הוא מענין מאד בזכות העובדה שגיבורו משולל יכולות מיוחדות.
פוסטרים חדשים לדמויות "גרין לנטרן" (31.07.10)
זוהי הופעת הבוכרה של בלייק לייבלי בתור קרול פריס, פיטר סארסגארד בתור הקטור האמונד, ומארק סטרונג בתור סינסטרו.
ביקורת: קיק אס (02.04.10)
"קיק אס" שם במרכז את נער התיכון השלומיאלי, שמתעלה על זוועות הגיל הפרטיות שלו ושם לעצמו מטרה להציל את עירו. כל מה שהוא מבקש זה שרק תתנו לו את ההזדמנות.
טים רובינס הצטרף ל"גרין לנטרן" (10.02.10)
הבמאי מרטין קמפבל גייס השחקן הותיק טים רובינס לגלם את הסנטור האמונד, בסרט מבוסס הקומיקס "גרין לנטרן", לצידם של ריאן ריינולדס ופיטר סארסגארד.
מארק סטרונג מצטרף ל"גרין לנטרן" (17.01.10)
סטרונג מנהל מגעים לגלם רשע נוסף על פיטר סארסגארד, בסרט "גרין לנטרן". את הסרט יביים מרטין קמפבל על פי תסריט שכתבו גרג ברלנטי, מייקל גרין ומארק גוגנהיים.
ביקורת #2: שרלוק הולמס (04.01.10)
הסצנות נטולות האקשן ב"שרלוק הולמס" לא מעבירות מספיק את תחושת המתח, שהיצ'קוק הפליא לבצע בסצנות דומות בסרטיו, ואף ברור שאין בהם את הנופך המרגש של סיפורי הבלש של דויל.
ביקורת: שרלוק הולמס (31.12.09)
ההחלטה להפקיד בידיו של גאי ריצ'י את מלאכת הבימוי מבהירה כי רצונם של המפיקים בסרט מהיר ואלים. לשמחתי, ריצ'י איננו מפריז יותר מדי בשטיקים שהתאימו לסרטי הפשע הקודמים שלו, ובכל זאת יש עומס יתר.
קדימון חדש ל"שרלוק הולמס" עם רוברט דאוני ג'וניור (17.07.09)
סרטו החדש של גאי ריצ'י, "שרלוק הולמס", בכיכובם של רוברט דאוני ג'וניור, ג'וד לאו, רייצ'ל מק'אדמס ומארק סטרונג, התחדש בקדימון שני.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
מופאסה: מלך האריות 2
מופאסה: מלך האריות 2
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
ילד הורג עולם (ש.ל.ר)
ילד הורג עולם (ש.ל.ר)
המנצחת
המנצחת