חדשות אודות
חביאר ברדם

Javier Bardem

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"חולית: חלק 2" - ביקורת: לא רע כמו הראשון אלא רע בצורה אחרת (27.02.24)
בסרט "חולית: חלק 2" יש אפקטים מרשימים מאוד, צוות שחקנים גדול, ספר טוב להסתמך עליו, אבל לא אכפת לצופה מאף אחד ואין מתח דרמטי אמיתי. ממש עוברים מקטע לקטע בלי שיהיה עניין רב במה שיקרה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"בת הים הקטנה" (2023) - ביקורת: חביב אך פחות חי ותוסס מהמקור המונפש (26.05.23)
רצינו ש"בת הים הקטנה" בגרסת 2023 יעסוק בהתבגרות ורצון לפלס דרך חדשה, וקיבלנו סרט מחנך עם סיפור אהבה מעט צולע. עם זאת, הוא עדיין מספק וכמה מהשינוים בו דווקא חיוביים מאוד ואפילו מקסימים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"הבוס הטוב" - ביקורת #2: אמירה נוקבת (13.04.23)
חוויאר בארדם סוחב את כל הסרט "הבוס הטוב" על כתפיו ועושה זאת במומחיות נפלאה. תמיד ידע לגלם דמויות מגוונות, והפעם יוצר דמות ייחודית שלא מזכירה את קודמותיה. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"הבוס הטוב" - ביקורת #1: כתוב ועשוי בחוכמה (06.04.23)
"הבוס הטוב" עם חוויאר ברדם הוא אחד הסרטים הכתובים והעשויים בחוכמה שנעשו לאחרונה, ורוב הזמן סומך על הקהל ולא מסביר כל דבר, עם גילויים לא צפויים והתפתחויות מעניינות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
הוכרזו המועמדים לפרסי האוסקר 2022: "כוחו של הכלב" המוביל עם 12 מועמדויות (08.02.22)
הוכרזו המועמדים לפרסי האוסקר 2022 של האקדמיה האמריקאית לאמנויות הקולנוע, ואנחנו עם הסקירה המלאה של כל המועמדים כולל הערות ורשמים מאת יונתן דורון בקטגוריות הבולטות.
"חולית: חלק א'" - ביקורת #1: הדגש על העיצוב הזניח את הדמויות והדרמה (21.10.21)
בשעתיים וחצי צריך להיות יותר עניין, עלילה, בשר, דרמה, ביוחד בסיפור כמו "חולית" (2021) עם דמויות עשירות, קונפליקט ברור. כשסוף סוף מתקבצים בחדר שני אנשים ומעלה כדי לנהל שיחה אז העניין עולה אבל אין מספיק קטעים כאלו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"חולית" - טריילר 2 מתורגם: אפוס מד"ב עם טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק (23.07.21)
צפו בטריילר לאפוס המד"ב "חולית" שביים דני וילנב על פי על ספרו הידוע מ-1965 של פרנק הרברט ובכיכובם של טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין, אוסקר אייזק, רבקה פרגוסון, ג'ייסון מומואה, דייב בטיסטה, חביאר ברדם וסטלאן סקרסגארד.
"חולית" - תמונות ראשונות: טימותי שאלאמה, רבקה פרגוסון, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק אצל דני וילנב (15.04.20)
אפוס המד"ב "חולית" עמוס הכוכבים בבימויו של דני וילנב מ"בלייד ראנר 2049" ומ"סיקריו", המבוסס על ספרו הידוע של פרנק הרברט, התחדש בתמונות ראשונות שמציגות את מרבית השחקנים הבולטים, בינהם טימותי שאלאמה, אוסקר אייזק, ג'וש ברולין ורבקה פרגוסון.
"כולם יודעים" - ביקורת (13.04.19)
הדרמה האנושית בסרט "כולם יודעים" מורגשת עם כל שורה וסצינה של התסריט, החזרתיות בחלקים מסוימים שיש בו רק מדגישה את הייאוש והגלגל המחשבתי שבו תקועות הדמויות ותורמת לאותנטיות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 38- "ויקי כריסטינה ברצלונה" (2008) (11.12.18)
אחרי שלושה סרטים באנגליה הלך הפעם אלן בעקבות הכסף לצלם סרט בספרד, הוא "ויקי כריסטינה ברצלונה", ועל הכרזה שלו אין את ויקי ואין את ברצלונה. במקומם יש את סקרלט ג'והנסון, חוויאר ברדם ופנלופה קרוז. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
"סקייפול" - ביקורת (26.10.12)
"סקייפול" מתהדר בעלילה סוף סוף אחרי 22 פרקים של ג'יימס בונד, אבל את איזה סרט מזכירה העלילה הזו יותר מדי? אלי שגב מבקר.
ריאיון זוגי עם רותם זיסמן ומוריס כהן: "לא צריך לפחד מליהוק זוג יחד" (18.09.12)
לקראת המועמדות השלישית שלה לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר, שיחה עם רותם זיסמן-כהן ובעלה מוריס כהן שמופיע לצידה ב"המשגיחים", על קריירה, על יחסים, על עבודה משותפת של שני שחקנים, על המעבר הצפוי לבימוי ואפילו על הקולנוע העצמאי שעושה גלים בתעשיה המקומית.
"סקייפול" - טריילר מתורגם ומלא - מי הורתה לירות בג'יימס בונד? (02.08.12)
סרט הפעולה "סקייפול", הפרק ה-23 בקורות סוכן 007 ג'יימס בונד שביים זוכה האוסקר סם מנדז, התחדש בטריילר מלא ומפתיע בהוראה לירות על ג'יימס בונד מקרב אישיות בלתי צפויה.
"סקייפול" - טיזר טריילר לסרט ג'יימס בונד השלישי עם דניאל קרייג (21.05.12)
סרט הפעולה "סקייפול", הפרק ה-23 בקורות סוכן 007 ג'יימס בונד והראשון בפיקוחו של זוכה האוסקר סם מנדז על השחקן דניאל קרייג, התחדש בטיזר-טריילר ראשון.
ג'יימס בונד ה-23 ילחם ב"גשם כבד" (08.11.11)
הסרט ה-23 בסדרת סרטי ג'יימס בונד יקרא "גשם כבד", ומעט פרטי עלילה נחשפו אודות הסרט שיביים סם מנדז ודניאל קרייג יככב בו.
חביאר ברדם יגלם את האיש הרע ב"בונד 23" (04.02.11)
דניאל קרייג ישוב לתפקיד הסוכן החשאי הבריטי וסם מנדז יביים את מה שאולפני MGM מקוים שיהיה שובר הקופות שיחזיר אותם לעסקים טובים.
הוכרזו המועמדים לפרס אוסקר 2011: "נאום המלך" מוביל עם 12 מועמדויות (25.01.11)
הסרט "נאום המלך" מוביל את המועמדויות לפרסי האקדמיה - פרס האוסקר - לשנת 2011. עוד בלטו במספר המועמדויות: "הרשת החברתית", "התחלה" ו"פייטר".
ביקורת: לאכול להתפלל לאהוב (24.09.10)
הסופרת ליז מחליטה לעזוב לשנה את חייה בניו יורק ויוצאת לבלות שנה ברומא, באשרם בהודו ובבאלי שבאינדונזיה.
המלצות הדיוידי של נטלי בגלי צה"ל (10.07.10)
נטלי דולינגר התארחה בתוכנית הרדיו "תוכניות לשבת" עם אסף ליברמן וליעד מודריק עם המלצות דיוידי. האזינו או קראו.
רורק, ברדם וסטתהם מצטרפים לטוני סקוט (09.04.10)
הבמאי טוני סקוט אסף את חביאר ברדם, ג'ייסון סטתהם ומיקי רורק לסרטו הבא, "פוצדמר פלאץ". על פי שמועות, סקוט גם הציע לג'ין הקמן להצטרף.
בייל מצטרף לדרמה רומנטית יחד עם ברדם ומק'אדמס (05.02.10)
היוצר טרנס מאליק, שעושה סרט פעם בכמה שנים טובות, צירף לפרויקט הבא ונטול השם בינתים שלו את כריסטיאן בייל, חביאר ברדם, רייצ'ל מק'אדמס ואולגה קורילנקו.
שייה לביוף וחביאר ברדם ל"וול סטריט 2"? (04.06.09)
שייה לביוף וחביאר ברדם נמצאים במגעים להצטרף לקאסט של "וול סטריט 2", בו שב לתפקידו זוכה פרס האוסקר, מייקל דאגלאס.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר