חדשות אודות
שמי זרחין

Shemi Zarhin

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

המפיק הישראלי איתן אבן ("הקיץ של אביה", "אביבה אהובתי") הלך לעולמו (25.08.23)
אחד המפיקים הבולטים בקולנוע הישראלי, איתן אבן, הלך לעולמו בגיל 75. בין הסרטים זוכי הפרסים שהפיק נמנים "הקיץ של אביה", "עץ הדומים תפוס", "הכוכבים של שלומי" ו"אביבה אהובתי", והוא חתן פרס אופיר למפעל חיים מטעם האקדמיה.
איחוד "אביבה אהובתי": ששון גבאי ואסי לוי ל"חמדה" של שמי זרחין - הצילומים החלו (02.04.23)
החלו צילומי סרט הדרמה הישראלי "חמדה" שיאחד שוב את הבמאי-תסריטאי שמי זרחין עם כוכבי "אביבה אהובתי" שלו, אסי לוי וששון גבאי. עוד יופיעו בסרט הקומיקאית ליטל שוורץ בתפקיד קולנועי ראשון, רועי אסף, מאור לוי, עדי אלון ואחרים.
הוכרזו זוכי פסטיבל הסטודנטים תל אביב 2021: "מיועד להריסה" ו"ברזח" הטובים ביותר (27.06.21)
‏הוכרזו הזוכים בפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים תל אביב 2021, ובראשם זכה "מיועד להריסה" של אילון בר טל בפרס סרט הסטודנטים הישראלי הטוב ביותר, "התאונה" של אמרי דקל קדוש זכה בתחרות הסרט העצמאי ו"ברזח" של דרן ארסנק זכה בתחרות הבינלאומית.
הוכרזו הסרטים הישראלים בפסטיבל הסטודנטים תל אביב 2021; קלייר דני וצלם "קטיפה כחולה" יתארחו (30.05.21)
הוכרזו הסרטים הישראלים בפסטיבל הסטודנטים והסטודנטיות תל אביב 2021, כולל בתחרויות הישראלית, הבינלאומית, הסרט העצמאי הישראלי הקצר, ועוד. וגם: שמות אורחי הפסטיבל, כולל הקולנוענית קלייר דני, הצלם פרדריק אלמס מ"קטיפה כחולה" ועוד.
"למלא את החלל": שיעור בהפצת סרט ישראלי בישראל (24.10.12)
הסרט הישראלי "למלא את החלל" עלה בסוף השבוע האחרון להקרנות ברחבי הארץ, ושבר קופות. מהו הסוד מאחורי ההפצה העצמאית הזו, שהצליחה להביס הפצות מסחריות גדולות יותר כמו "הערת שוליים" ו"העולם מצחיק"?
יש בארץ שחקנים שיכולים לשאת סרט לבדם! (15.10.12)
יש בארץ שחקנים שיכולים לשאת סרט לבדם. הבעיה היא לא בשחקנים, הבעיה היא בסרטים וביוצרים שלהם, שמרביתם לא עושים סרטים מסחריים אלא סרטים שקורצים לאירופה, לפסטיבלים, לאיכות-בכאילו.
ריאיון זוגי עם רותם זיסמן ומוריס כהן: "לא צריך לפחד מליהוק זוג יחד" (18.09.12)
לקראת המועמדות השלישית שלה לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר, שיחה עם רותם זיסמן-כהן ובעלה מוריס כהן שמופיע לצידה ב"המשגיחים", על קריירה, על יחסים, על עבודה משותפת של שני שחקנים, על המעבר הצפוי לבימוי ואפילו על הקולנוע העצמאי שעושה גלים בתעשיה המקומית.
הוכרזו מענקי מיזם הקולנוע ירושלים אפר'-2012: שמי זרחין עובר לירושלים (25.07.12)
המיזם לקולנוע ולטלויזיה ברשות לפיתוח ירושלים הכריז על 13 הפרויקטים שבחר להשקיע בהם בסבב שנסגר באפריל 2012, ובינהם ניתן למצוא את "אבניבי" של שמי זרחין, "יונה" של ניר ברגמן ו"תיקון" של אבישי סיון.
"המשגיחים" - ביקורת (14.07.12)
"המשגיחים" הוא סוף סוף סרט ראשון לקולנוען ישראלי שכולו זורם ופעיל, משעשע במכוון ולא ב'מודעות עצמית' או מתוך מבוכה על התקציב, ונמצא כל כך פה, בישראל. אלי שגב מבקר.
שוברי קופות 18.06.12: "זה הבן שלי" הגרוע של סנדלר מזה שנים; "העולם מצחיק" פותח יפה (18.06.12)
סרט הקומדיה "זה הבן שלי" בכיכובו של אדם סנדלר פתח בסוף השבוע האחרון בארה"ב עם התואר המפוקפק: סרט הקומדיה הגרוע ביותר בכיכובו של אדם סנדלר מאז "ספנגליש".
"העולם מצחיק" - ביקורת #2 (14.06.12)
הגימיקים והפנטזיות המרובות בסרט "העולם מצחיק" של שמי זרחין, נוגסות ממקומו של הסיפור המרכזי וכתוצאה יופיו נפגם ומצטמצם. אופיר איל מבקרת.
"העולם מצחיק" - ביקורת #1 (14.06.12)
ב"העולם מצחיק" שכתב וביים שמי זרחין יש שלוש דמויות מעניינות בעלות סיפורים טובים המגולמים בידי שחקנים מצוינים. בשביל מה, אם כן, היה צריך את כל המסביב? יונתן דורון מבקר.
"העולם מצחיק" ינעל את פסטיבל דרום 2012 (08.05.12)
סרט הדרמה הקומי "העולם מצחיק" של שמי זרחין, ינעל את פסטיבל קולנוע דרום 2012. תוכלו לראות את השחקנית רותם זיסמן-כהן גם בפתיחת הפסטיבל וגם בתומו.
"העולם מצחיק" - טריילר HD לאנסמבל הכוכבים של שמי זרחין (29.04.12)
"העולם מצחיק" הוא פרויקט מסקרן במיוחד, לאור אנסמבל השחקנים הגדול והמכובד שאסף לצידו הבמאי שמי זרחין - בינהם אלי פיניש, אסי לוי, דני שטג, שייקה לוי, ישראל קטורזה, זאב רווח, משה איבגי ואחרים.
הוכרזו המתחרים על פרסי אופיר 2012: 33 כניסות מנסות שוב לשבור השיא (18.04.12)
הוכרזו המתחרים בשלב הראשון על פרסי אופיר 2012 של האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלויזיה, ובתוכם כמות הסרטים העלילתיים תנסה לחצות בשנית את גבול השלושים.
סיכום שנת תשע''א (2010-2011) בקולנוע הישראלי (01.10.11)
אידיבי מסכם את שנת תשע"א בקולנוע העלילתי הישראלי תחת הכותרת: עלייתם של הקולנוענים הישראלים דוברי הוליווד. סקירה של מה היה מיוחד השנה בקולנוע מתוצרת הארץ.
"הערת שוליים" חוצה את רף 170 אלף הכרטיסים: תמונות מהחגיגה (18.07.11)
יוצרי ומשתתפי "הערת שוליים" חגגו באירוע מצומצם בביתו של משה ופנינה אדרי, את ההישג שזקף לעצמו הסרט: חצית קו 170 אלף הכרטיסים בתוך מחודש וחצי בלבד.
החלו צילומי הסרט "העולם מצחיק" של שמי זרחין (15.05.11)
הסרט הישראלי "העולם מצחיק" של שמי זרחין החל להצטלם בטבריה וימשכו עד תחילת יולי. זרחין כתב את התסריט, וגייס לסרט שחקנים מוכרים רבים שירכיבו למעלה מ-50 דמויות.
אלי פיניש רואה את "העולם מצחיק" (30.04.11)
הסרט מפגיש שלוש דמויות בסדנת כתיבה של הספריה הציבורית: צעיר שהתעורר מתרדמת ארוכת שנים, סוכנת נסיעות שהתעברה ללא מגע מיני, ושדרן רדיו המנסה להחיות את 'הגשש החיוור'.
הוכרז הזוכה בפרס קרן עליזה שגריר 2010: "קצוות" של טל אביטן (19.09.10)
הסרט "קצוות" של טל אביטן ממכללת ספיר זכה בפרס הקרן לזכה של עליזה שגריר לשנת 2010. הפרס בגובה 12 אלף ש"ח.
הבמאי וים ונדרס יגיע לישראל (21.10.09)
הבמאי הגרמני ונשיא האקדמיה האירופית לקולנוע, וים ונדרס, יגיע לישראל במסגרת חגיגות ה-20 לבית הספר סם שפיגל לקולנוע ולטלויזיה בירושלים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
הקרב על אמריקה
הקרב על אמריקה
הנוסע השמיני: רומולוס
הנוסע השמיני: רומולוס
בחורים רעים: הכל או כלום
בחורים רעים: הכל או כלום