חדשות אודות
נעמי האריס

Naomie Harris

חדשות
"ונום 2" - ביקורת: למי שאהב את הסרט הראשון (16.10.21)
למי שאהב את החלק הראשון, "ונום 2" הוא הימור יחסית בטוח, שמעט טוב יותר, ברם עדין לא הצליח להתחבב מספיק על גל סדלינסקי. כמו בקודם, גם בסרט זה הרבה אלימות גרפית, אבל בלי הרבה דם. ביקורת סרט.
לכבוד "לא זמן למות": על חמשת סרטי ג'יימס בונד בכיכובו של דניאל קרייג (02.10.21)
לכבוד עלייתו של "לא זמן למות", הסרט האחרון של דניאל קרייג בתור סוכן 007 ג'יימס בונד, סוקר גיא ברמן מכליס את חמשת הסרטים בכיכובו של קרייג: "קזינו רויאל", "קוונטום של נחמה", "סקייפול", "ספקטר" וכמובן "לא זמן למות".
"לא זמן למות" - ביקורת #1: קטעי הפעולה מוצלחים בסרט ארוך מדי (30.09.21)
"לא זמן למות" הוא סרט ג'יימס בונד ה-25, החמישי והאחרון של דניאל קרייג, והארוך ביותר בסדרת הסרטים הוותיקה בקולנוע. קטעי הפעולה מוצלחים, המרדפים נהדרים, ובקלות אפשר היה להוריד 40 דקות וזה רק היה מועיל לסרט. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"ונום 2" - טריילר מתורגם: וודי הארלסון מגיע להתגרות ביצור השחור של טום הארדי (11.05.21)
צפו בטריילר המתורגם לסרט ההמשך עמוס אנימצית המחשב "ונום 2" שמחזיר את השחקן טום הארדי לגלם את אדי ברוק, הוא ונום, ולצידו מצטרפים וודי הארלסון בתור קארנג' וגם נעמי האריס בתור שרייק.
נטפליקס ואפל היו במגעים לרכוש את "ג'יימס בונד: לא זמן למות" לסטרימינג (26.10.20)
אולפני MGM ניהלו מגעים למכירת סרט הג'יימס בונד "לא זמן למות" לחברות הסטרימינג נטפליקס ואפל, אחרי מספר פעמים שהסרט נדחה מהפצה לבתי הקולנוע. אם היה מחליף את הפצתו לסטרימינג, "לא זמן למות" היה הופך לסרט היקר ביותר שעושה את המעבר.
"לא זמן למות" - טריילר מתורגם 2: ג'יימס בונד מנסה להציל את העולם מרמי מאלק (04.09.20)
צפו בטריילר השני של "לא זמן למות" עם דניאל קרייג, בו ג'יימס בונד כבר איננו בשירות פעיל, אך לבקשת חברו מה-CIA פליקס לייטר, הוא יוצא למשימת הצלת מדען חטוף. המשימה מסתבכת ובונד מתחקה אחר נבל מסתורי בגילומו של רמי מאלק.
"לא זמן למות" - טריילר מתורגם: האם קארי ג'וג'י פוקונאגה יתן סיום מפוצץ לדניאל קרייג? (05.12.19)
את מושכות הבימוי של הרפתקת ג'יימס בונד ה-25, "לא זמן למות" נטל קארי ג'וג'י פוקונאגה מידיו של דני בויל הפורש בעקבות חילוקי דעות יצירתיים. האם הוא יתן את הסיום המפוצץ של דניאל קרייג בתור הדמות?
"סקייפול" - ביקורת (26.10.12)
"סקייפול" מתהדר בעלילה סוף סוף אחרי 22 פרקים של ג'יימס בונד, אבל את איזה סרט מזכירה העלילה הזו יותר מדי? אלי שגב מבקר.
"סקייפול" - טריילר מתורגם ומלא - מי הורתה לירות בג'יימס בונד? (02.08.12)
סרט הפעולה "סקייפול", הפרק ה-23 בקורות סוכן 007 ג'יימס בונד שביים זוכה האוסקר סם מנדז, התחדש בטריילר מלא ומפתיע בהוראה לירות על ג'יימס בונד מקרב אישיות בלתי צפויה.
"סקייפול" - טיזר טריילר לסרט ג'יימס בונד השלישי עם דניאל קרייג (21.05.12)
סרט הפעולה "סקייפול", הפרק ה-23 בקורות סוכן 007 ג'יימס בונד והראשון בפיקוחו של זוכה האוסקר סם מנדז על השחקן דניאל קרייג, התחדש בטיזר-טריילר ראשון.
"חמש החברות האחרונות שלי" - ביקורת (10.05.12)
"5 החברות האחרונות שלי", המוגדר כקומדיה, זוכה להגדרה זו כברירת מחדל מאחר והרגעים המשעשעים בו מועטים והוא בעיקר מתיימר להעביר בקלילות מחשבות על רגש האהבה. אופיר איל מבקרת.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם