חדשות אודות
לייב שרייבר

Liev Schreiber

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"גולדה" - ביקורת #3: לגלות נרטיב מעט שונה ממה שחינכו אותנו (04.09.23)
איכויות הבימוי של גיא נתיב בהחלט נוכחות בסרט "גולדה" וישנם מספר קטעים מאוד סוחפים ואפקטיביים, אך הוא נופל לא מעט לסחטנות רגשית ושימוש מיותר בטריקים קולנועיים עם מטאפורות צולעות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"גולדה" - ביקורת #2: מרשים חזותית ובעייתי משאר הבחינות (28.08.23)
הבעיה העיקרית של הסרט "גולדה" שביים גיא נתיב, היא שאין לגולדה שום סיפור חיים כאן. זר שיצפה בסרט לא יבין ולא ידע מי זאת באמת וישראלי שיצפה בסרט ירגיש חוסר יכולת להתחבר אליה רגשית. ביקורת סרט מאת יונתן גת.
"גולדה" - ביקורת פסטיבל ירושלים: משעמם ועם בחירות תסריטאיות רעות (19.07.23)
"גולדה" של הישראלי זוכה האוסקר גיא נתיב, מבקש לבחון את דמותה של ראשת הממשלה הרביעית של מדינת ישראל, גולדה מאיר, אולם הבעיה היא שהוא מקרטע ברמה הקולנועית ומוטה ברמה האידאולוגית. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"אסטרואיד סיטי" - ביקורת: יש רגעים מצחיקים אבל רוב הזמן מגוחך (22.06.23)
מי שמכיר את סרטיו של וס אנדרסון יקבל ב"אסטרואיד סיטי" בדיוק את מה שהוא מצפה, ומי שלא יודע בדיוק למה הוא הולך עלול לסבול קשות. למרות סקרלט ג'והנסון, סטיב קארל ואחרים, זה לא ייזכר בין סרטיו הידועים של מר אנדרסון. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
פסטיבל ירושלים 2023 יפתח עם "גולדה" וינעל עם זוכה קאן "אנטומיה של נפילה" (07.06.23)
פסטיבל הקולנוע ירושלים 2023 יפתח עם הסרט "גולדה" של גיא נתיב הישראלי ובכיכובה של הלן מירן בתור ראש ממשלת ישראל גולדה מאיר, וינעל עם זוכה פסטיבל קאן 2023 "אנטומיה של נפילה" של ז'וסטין טרייה הצרפתיה.
"אור קטן" - ביקורת: מיושנת ומלודרמטית, אך נאמנה לעובדות (11.05.23)
"אור קטן" היא מיני סדרה חדשה מבית דיסני+, בהפקה משותפת של רשת "איי בי סי סיגנצ'ר" האמריקנית ו"קשת" הישראלית עבור נשיונל ג'אוגרפיק, עוסקת בדמותה של מיפ חיס, שדאגה להסתיר בזמן השואה את משפחת פרנק ויהודים נוספים.
"גולדה" של גיא נתיב עם הלן מירן בתור גולדה מאיר לפסטיבל ברלין 2023 (14.01.23)
הסרט הבריטי "גולדה" בכיכובה של זוכת האוסקר הלן מירן בתור ראש ממשלת ישראל לשעבר גולדה מאיר ובבימויו של הישראלי גיא נתיב ("סקין"), יוקרן במסגרת המיוחדת של פסטיבל הסרטים ברלין 2023.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 48- "יום גשום בניו יורק" (2019) (18.10.19)
יונתן דורון סוקר את החיבור של "יום גשום בניו יורק" עם סרטיו הקודמים של וודי אלן כמו גם עם סרטים ותכנים אחרים, בפרק ה-48 של סדרת הענק שלו הסוקרת את כל סרטיו של הקולנוען.
"יום גשום בניו יורק" - ביקורת: שטחיות בלתי נסבלת (17.10.19)
ל"יום גשום בניו יורק" של וודי אלן אין יומרות להיות סרט "רציני" או עמוק, אך השטחיות בלתי נסבלת. לא ברור איזה סיפור הקולנוען רצה לספר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
וודי אלן פרסם טריילר לסרטו "יום גשום בניו יורק", חרף הבעיות עם אמזון (19.05.19)
הקולנוען וודי אלן פרסם את הטריילר לסרטו המעוכב "יום גשום בניו יורק" (A Rainy Day in New York), אשר עומד במרכז מאבק משפטי מול חברת אמזון. 
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
"ספיידרמן: מימד העכביש" - ביקורת (13.12.18)
"ספיידרמן: מימד העכביש" מתחיל נהדר ורענן, עם פארודיה קלילה על המבנה התבניתי של סיפורי קומיקס וככל שהוא מתקדם גם הוא נופל לאותה תבנית לא מקורית במיוחד. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אי הכלבים" - ביקורת (12.08.18)
אנימצית הסטופ-מושן של "אי הכלבים" מאת ווס אנדרסון, מהפנטת ביופיה ויצירתית, אך העלילה צפויה, נמרחת ואפילו מעט משעממת בחציו השני של הסרט. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"קרוב להפליא ורועש להחריד" - ביקורת (01.03.12)
לזכותו של במאי "קרוב להפליא ורועש להחריד", סטפן דלדרי, יאמר שלא נראה שימוש לא-הוגן בפיגועי ה-11 בספטמבר, ואין כאן ניסיון למסחטת דמעות. אלי שגב מבקר.
ביקורת #2: סולט (31.07.10)
ארבעים הדקות האחרונות של "סולט" מגוחכות, וגם אם מוותרים על טיפת האמינות שעוד היתה לנו, מדובר בירידה תלולה ברמת המתח ובאיכות.
ביקורת: סולט (30.07.10)
"סולט" גדוש קלישאות על סרטי ריגול, קונספירציה וכמובן היכולת לפוצץ דברים לחתיכות ולהפריח בו ענני עשן לשמיים, בצורה שאינה מביישת.
ביקורת: אקס-מן המקור: וולברין (29.04.09)
למרות שהסרט מתהדר במספר רב של שמות ופרצופים מוכרים, אין בכך בכדי לעשותו למוצלח, או אף מהנה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם