חדשות אודות
ויולה דיויס

Viola Davis

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אייר" - ביקורת: לא סיפור על ספורט אלא על איך לעשות עסקים (05.04.23)
"אייר" של בן אפלק ובכיכובו של מאט דיימון הוא לא סיפור על ספורט או עיצוב אלא על איך לעשות עסקים, נחישות, משא ומתן, בני אדם. הוא פחות טוב מ"מאניבול" אולם הוא מעניין ויש בו רגעים יפים ומרגשים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"בלאק אדם" - ביקורת: אף רגע של הגיון פנימי או עניין (21.10.22)
"בלאק אדם" נראה כאילו נכתב על ידי מחולל סרטי גיבורי על, וקוטף את התואר סרט גיבורי-העל הגרוע ביותר מאז... סרטי די.סי. הקודמים. מדובר בחיקוי חיוור לחיקוי חיוור של חיקוי חיוור. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"יחידת המתאבדים" - ביקורת: ללא מגבלה, גאן רקח בלאגן עמוס, מעייף ומתאמץ (06.08.21)
דירוג הצפיה R למבוגרים בלבד של "יחידת המתאבדים" גרסת 2021, אפשר לבמאי ג'יימס גאן לעשות כל שעלה על רוחו. זה יתרון, אבל זו גם מעמסה. גאן רקח בלאגן עמוס כשהתוצר הסופי מעייף ובעיקר מתאמץ. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן - טריילר 2: מי בכלא בגלל שירה בסופרמן? (23.06.21)
סרט גיבורי העל "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן התחדש בטריילר שני שמעמיק את ההסתכלות על הדמויות ההזויות והעלילה המדממת ומשוגעת של הסרט. למשל מי ירה בסופרמן כדור מקריפטונייט והכניס אותו לטיפול נמרץ, ומי מחבר את אסופת האנטי-גיבורים.
תחזית זוכים באוסקר 2021 (25.04.21)
יונתן דורון בוחר את הסרטים שלדעתו יזכו בפרסי האוסקר לשנת 2021 של האקדמיה האמריקאית לאמנויות הקולנוע, ובינהם פרסים ל"ארץ נוודים", "הבלוז של מא רייני", "מינארי" ועוד.
"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן - טריילר: במאי "שומרי הגלקסיה" מתפרע למבוגרים עם דמויות הזויות (27.03.21)
צפו בטריילר הראשון לסרט הפעולה-קומדיה-קומיקס "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן, סוג-של-חידוש-סוג-של-סרט-המשך, שאמנם לא מספק הרבה פרטים על העלילה, אבל כן מציג כיצד חוש ההומור של גאן ("שומרי הגלקסיה") משתלב באוסף הדמויות החדש לשימושו.
ביקורות קצרות מהשבוע, 29 בינואר, 2021: "הבלוז של מא רייני", "אין כמו עסקי השעשועים" (29.01.21)
יונתן דורון בביקורות קצרות על שני סרטים שראה השבוע - האחד "הבלוז של מא רייני" בנטפליקס עם ויולה דיויס וצ'אדוויק בוסמן, והשני הוא "אין כמו עסקי השעשועים" משנת 1954 עם דונלד אוקונר, מיצי גיינור, ומרלין מונרו בתור זמרת מתחילה.
סילבסטר סטאלון יככב ב"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן (15.11.20)
סילבסטר סטאלון יככב בסרט הקומיקס "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן. כזכור, הפרויקט הוא סרט נפרד שיתעלם מהסרט של 2016 בבימויו של דיויד אייר, למרות שחלק מהדמויות והשחקנים ישובו להופיע, בינהם מרגו רובי, ג'ואל קינאמאן וג'אי קורטני.
"יחידת המתאבדים" (2021) של ג'יימס גאן - מאחורי הקלעים עם הצצה להרבה סצינות (23.08.20)
סרט הקומיקס "יחידת המתאבדים" בגרסת 2021 של ג'יימס גאן, התחדש בסרטון מאחורי הקלעים שמביא איתו הצצה להרבה סצינות שכבר צולמו ועברו את העיבודים הנדרשים. כמו שעולה הן מהפוסטרים והן מהסרטון, הולכים להיות הרבה פיצוצים בסרט. ממש הרבה.
"אלמנות" - ביקורת #2 (16.11.18)
"אלמנות" הוא סרט דרמה עם שוד, סרט טוב עם רגעים אלימים ומשחק טוב של כל השחקנים בו, ביניהם ויולה דיויס, אליזבת' דביקי, דניאל קלואה ורוברט דובאל, אשר היה יכול להיות טוב בהרבה עם מספר קיצוצים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אלמנות" - ביקורת #1 (15.11.18)
"אלמנות" של סטיב מקווין בכיכובה של ויולה דיויס, מצליח להיות, רוב הזמן, סרט מתח-אקשן אינטליגנטי ומרתק, ששם דגש על הדרמה יותר מאשר על הפעולה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"ארגו" של בן אפלק יפתח את פסטיבל חיפה 2012 (29.08.12)
פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה 2012 יפתח עם הסרט "ארגו" של בן אפלק ובכיכובו, וינעל עם "לא מוכנות לוותר" של דניאל ברנץ, בכיכובן של מגי ג'ילנהול וויולה דיויס.
כוכבת "חסרי בושה" אמי רוסום, מצטרפת ל"יצורים יפים" (07.03.12)
כוכבת "חסרי בושה", אמי רוסום, מנהלת מגעים להצטרף לסרט הרומנטיקה העל-טבעי "יצורים יפים", בתור ילדה שביום הולדתה ה-16 הופכת למכשפה רעה.
הימורים לזוכים באוסקר 2012: "הארטיסט" לסרט הטוב ביותר; "הוגו" עם 4 זכיות (23.02.12)
האם "הוגו" של סקורסיזה ילך בעקבות "כנופיות ניו יורק", שהיה מועמד ל-10 פרסי אוסקר ויצא בידיים ריקות, או "הטייס" שהיה מועמד ל-13 פרסים וזכה ב-5? והאם "הערת שוליים" יקטוף את פרס הסרט הזר? הימורי אוסקר 2012.
"העזרה" - ביקורת (19.02.12)
סרט הדרמה "העזרה" מוכיח כיצד באמצעות שחקנים טובים ובימוי טוב, ניתן להתגבר על דמויות סטראוטיפיות שראינו כבר עשרות פעמים ולהגיש סרט מוצלח במידת מה. אלי שגב מבקר.
הוכרזו זוכי גילדת השחקנים 2012: "העזרה" ו"אימפריית הפשע" הטובים ביותר (30.01.12)
בדיוק כאשר נמאס לכם לשמוע על עוד זכיה של "הארטיסט", נחלץ לעזרתנו סרט הדרמה "העזרה" שקטף 3 פרסי SAG גילדת השחקנים 2012, כולל הפרס הראשי לסרט הטוב ביותר.
כרטיסים במתנה לסרט "אמון" (26.04.11)
בסרט, שהיה בבחירה הרשמית של פסטיבל טורונטו 2010, מככבים קלייב אוון, קתרין קינר, וויולה דיויס, והוא מספר על ילדה בת 14 שמצ'וטטת עם נער בן 16. אך האם הוא כן איתה?
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה