חדשות אודות
מאור שוויצר

Maor Schwitzer

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"קרב אוויר" - ביקורת: סרט אקשן ישראלי עמוס ריגושים ומתח (13.04.24)
"קרב אוויר" עם מאור שוויצר ודניאל ליטמן הוא סרט ישראלי שמראה גאווה, אומץ לב, וסמלים לאומיים בראש מורם. פה לא תמצאו את החייל המיוסר, ובמקום תמצאו אקשן מלהיב של קרבות מטוסים באוויר. ביקורת מאת אלי שגב.
החלו צילומי סרט ההמשך הישראלי "בחורים טובים 2" עם הזוג ניב סולטן ומאור שוויצר (26.02.24)
החלו צילומי סרט הדרמה-רומנטיקה-קומדיה-חרדים הישראלי "בחורים טובים 2" בבימויו של ארז תדמור, שימשיך את הלהיט "בחורים טובים" מ-2022. ניב סולטן מצטרפת לבעלה מאור שוויצר, וכמוה גם עומר נודלמן.
"שמים אדומים" - ביקורת פרק 1: סטנדרט הפקה גבוה ותחושה של אמינות (24.06.23)
הבימוי של "שמיים אדומים" מהוקצע ויעיל, העריכה, הצילום והאפקטים בהחלט מבוצעים היטב וגם בדיאלוגים ניכר שהושקע מאמץ ניכר על מנת ליצור תחושה של אמינות. אבל מה עם משהו חדש להציע? ביקורת פרק בסדרה מאת גיא אורבניאק.
"כולם מחכים רק לי" של אקי אבני קטף שני פרסים בפסטיבל יוסטון 2023 (28.04.23)
הסרט הישראלי "כולם מחכים רק לי" של אקי אבני ובכיכובו, קטף שני פרסים בפסטיבל וורלד-פסט יוסטון הבינלאומי 2023, בטקסס שבארה"ב. אבני קטף בתחרות העלילתית את פרס הבמאי-בסרט-ביכורים ואת פרס השחקן הטוב ביותר.
צחי הלוי ומאור שוויצר יככבו בסרט הביכורים של אקי אבני "כולם מחכים רק לי" (15.09.21)
השחקנים צחי הלוי ומאור שוויצר יככבו בסרט הדרמה-קומדיה "כולם מחכים רק לי", סרט הביכורים של השחקן הותיק אקי אבני בתור במאי.
"בחורים טובים" - תמונות ראשונות מאחורי הקלעים עם עמית רהב וליאנה עיון, ופרטי העלילה המלאים (21.01.21)
צילומי הסרט הישראלי "בחורים טובים" בבימויו של ארז תדמור החלו, וכבר יש לנו תמונות ראשונות מסט הצילומים עם הכוכבים עמית רהב ("המורדת"), ליאנה עיון ("בת השוטר"), נאיה פדרמן וגיא לואל. עוד, נחשף קו העלילה המלא של הסרט.
"שבאבניקים" ו"בחורים טובים" חזרו להצטלם אחרי שהידבקות בקורונה עצרה אותם (19.01.21)
העונה השניה של סדרת הדרמה-קומדיה הישראלית "שבאבניקים" וסרט הדרמה "בחורים טובים" חזרו להצטלם, אחרי ששחקנים בולטים בהם כמו ישראל אטיאס ודניאל גד נדבקו בקורונה ועצרו את ההפקות.
"השוטרים" - טריילר: צחי הלוי שם סוף לעבריינים שמפחידים את המשטרה, באמצעים לא כשרים (15.01.21)
צפו בטריילר לסדרת המשטרה הישראלית "השוטרים" בכיכובם של צחי הלוי, דני שטג, דניאל גד, מאור שוויצר, אלי פיניש ושירי מימון, שמספרת על קצין בילוש מצטיין שחוזר לעיר ילדותו נהריה, ומגלה שהפשע בעיר חוגג עד כדי כך שהמשטרה פוחדת מהעבריינים.
"יש לה את זה" עם ניב סולטן לא תמשיך לעונה שניה (03.01.21)
למרות שחודשה בידי 'קשת' לעונה שניה, הסדרה הקומית-רומנטית הישראלית "יש לה את זה" עם ניב סולטן, מגי אזרזר ועוז זהבי לא תמשיך לעונה הנוספת - והמעריצים ישארו עם המתח (קליף-האנגר) של העונה הראשונה.
עמית רהב, ליאנה עיון ועדי ביטי מצטרפים ל"בחורים טובים" (08.12.20)
החלו צילומי הסרט הישראלי "בחורים טובים" של ארז תדמור, אליו הצטרפו השחקנים עמית רהב, נאיה פדרמן, ליאנה עיון, עמית מורשת, והזמרת עדי ביטי, לצידם של הכוכבים מאור שוויצר ועירית קפלן. את הרעיון לסרט הגה יזם הנדל"ן החרדי יקי רייסנר.
החלו צילומי סרט המלחמה הישראלי "קרב אוויר", ליהי קורנובסקי מצטרפת (26.11.20)
השחקנית ליהי קורנובסקי מצטרפת אל מאור שוויצר, דניאל ליטמן, גל אמיתי ואקי אבני בסרט המלחמה הישראלי "קרב אוויר" של רועי הורנשטיין, שבדיוק התחיל להצטלם. זהו שיתוף הפעולה השני של קורנובסקי עם שוויצר אחרי "להרוג את הסבתא".
"עשינו את הבלתי יאמן בהשמשת הטנקים": ריאיון עם המעצב האמנותי של "שעת נעילה", ניר אלבה (16.11.20)
בשביל ליצור סדרה כמו "שעת נעילה" צריך לשפץ טנקים, להשיג ציוד צבאי מרמת הטלפון ועד למכשירי האזנה סודיים, וצריך ליצור מוצב צה"לי כמו שהוא נראה היה לפני כמעט יובל. על כל אלה היה אחראי ניר אלבה, המעצב האמנותי של הסדרה, ושאלנו אותו על הכל.
"אנחנו המהפכה" - טריילר: משולש האהבה הסוער בין אגם רודברג לעוז זהבי ומאור שוויצר (13.11.20)
צפו בטריילר לסרט הדרמה-רומנטיקה הישראלי "אנחנו המהפכה" של מאור זגורי ובכיכובם של אגם רודברג, עוז זהבי ומאור שוויצר. זגורי כתב וביים את הסרט על שלושה צעירים ישראלים שמנהלים משולש אהבה סוער, אבל יש לו השלכות שלא ציפו להן.
מאור שוויצר מצטרף ל"בחורים טובים" של ארז תדמור (10.11.20)
השחקן מאור שוויצר לוהק לסרט "בחורים טובים" של ארז תדמור. את התסריט כתבו תדמור וחוה דיבון מ"סרוגים" לפי רעיון של יזם הנדל"ן החרדי יקי רייסנר, שזוהי טבילתו הראשונה במימי תעשית הקולנוע.
מאור שוויצר, דניאל ליטמן, גל אמיתי ואקי אבני לסרט המלחמה "קרב אוויר" של רועי הורנשטיין (04.11.20)
השחקנים מאור שוויצר, דניאל ליטמן, גל אמיתי ואקי אבני יככבו סרט המלחמה הישראלי "קרב אוויר" של רועי הורנשטיין, המביא את סיפורו של 'מבצע מוקד' של חיל האוויר הישראלי במלחמת ששת הימים, בו הושמדו בתוך יום אחד את חילות האוויר של מצרים, סוריה וירדן.
"שעת נעילה" - ביקורת: אפקטיבית ומרשימה בשחזור מלחמת יום כיפור, למרות המגרעות (21.10.20)
מטרת העל של "שעת נעילה" הישראלית עם אביב אלוש וליאור אשכנזי, מושגת בהצלחה: המחשה מרשימה של המלחמה שגבתה את מנין הקורבנות הגדול ביותר מאז קום המדינה ומלחמת העצמאות, כפי שקרתה בשטח, מה שיאפשר לקהל הרחב להתחבר אליה הרבה יותר.
"שעת נעילה" - טריילר 2 ארוך: לא מאמינים שמלחמת יום הכיפורים פרצה עד הפיצוץ (22.09.20)
צפו בטריילר השני והארוך של סדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה", אשר מספק הצצה מפורטת בהרבה מקודמו, על האירועים שמקבלים את תשומת הלב של הסדרה מתוך מלחמת יום הכיפורים. בין הכוכבים בסדרה ליאור אשכנזי, מאור שוויצר, אביב אלוש, ג'וי ריגר ולי בירן.
"שעת נעילה" - טריילר: הפקת ענק עלילתית-ישראלית על מלחמת יום הכיפורים (03.09.20)
צפו בטריילר הראשון לסדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה" עם ליאור אשכנזי, לי בירן, מאור שוויצר, אביב אלוש, ג'וי ריגר ועופר חיון, שאוספת מספר סיפורים סביב מלחמת יום הכיפורים, בינהם נפילת מוצב החרמון ושחזור קרב השיריון הענק בעמק הבכא.
עוז זהבי, מאור שוויצר ואגם רודברג ל"אנחנו המהפכה" של מאור זגורי ל"קשת" (24.02.18)
השחקנים עוז זהבי, מאור שוויצר ואגם רודברג יככבו בסרט הטלויזיה "אנחנו המהפכה" שיביים מאור זגורי עבור "קשת". בפרויקט השלושה ינהלו משולש אהבה סוער.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
הקרב על אמריקה
הקרב על אמריקה
הנוסע השמיני: רומולוס
הנוסע השמיני: רומולוס
בחורים רעים: הכל או כלום
בחורים רעים: הכל או כלום