חדשות אודות
רמי מאלק

Rami Malek

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אופנהיימר" - ביקורת #1: הקטעים המעניינים נבלעים בבליל שעמום (20.07.23)
בסרט "אופנהיימר" של כריסטופר נולן ובכיכובם של קיליאן מרפי, מאט דיימון ורוברט דאוני ג'וניור, יש קטעים מעניינים, הסיפור אמור להיות מרתק, ויש רגעים טובים אבל הם נבלעים בבליל בלתי פוסק של רגעים משעממים ובזבוז זמן. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
לכבוד "לא זמן למות": על חמשת סרטי ג'יימס בונד בכיכובו של דניאל קרייג (02.10.21)
לכבוד עלייתו של "לא זמן למות", הסרט האחרון של דניאל קרייג בתור סוכן 007 ג'יימס בונד, סוקר גיא ברמן מכליס את חמשת הסרטים בכיכובו של קרייג: "קזינו רויאל", "קוונטום של נחמה", "סקייפול", "ספקטר" וכמובן "לא זמן למות".
"לא זמן למות" - ביקורת #2: מרשים על אף חולשותיו (30.09.21)
"לא זמן למות" הוא סיומו של הסיפור שסופר במשך 5 סרטים עם דניאל קרייג וככזה, נעשים דברים יפים שאי אפשר שלא להעריך. אבל הוא גם סרט אקשן בו הנבל מאיים על העולם ובונד מנסה לעצור אותו, וככזה הסרט כושל. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"לא זמן למות" - ביקורת #1: קטעי הפעולה מוצלחים בסרט ארוך מדי (30.09.21)
"לא זמן למות" הוא סרט ג'יימס בונד ה-25, החמישי והאחרון של דניאל קרייג, והארוך ביותר בסדרת הסרטים הוותיקה בקולנוע. קטעי הפעולה מוצלחים, המרדפים נהדרים, ובקלות אפשר היה להוריד 40 דקות וזה רק היה מועיל לסרט. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
אניה טיילור-ג'וי, רוברט דה נירו, מייק מאיירס ורמי מאלק מצטרפים לסרטו של דיויד או. ראסל (17.01.21)
הקולנוען המועמד ל-5 פרסי אוסקר דיויד או. ראסל מרחיב את מעגל האול-סטארס של סרטו הבא ונטול השם עם אניה טיילור-ג'וי, רוברט דה נירו, מייק מאיירס, רמי מאלק, זואי סלדנה, כריס רוק, טימוטי אוליפנט, מייקל שאנון, אנדריאה רייזבורו ומתיאס שונירטס.
"הדברים הקטנים" - טריילר: רמי מאלק נעזר בדנזל וושינגטון לצוד רוצח (27.12.20)
צפו בטריילר למותחן "הדברים הקטנים" (The Little Things) שכתב וביים ג'ון לי הנקוק ("הרודפים", "להציל את מיסטר בנקס", "הזדמנות שניה"), שמתהדר בשלושה שחקנים ראשיים זוכי אוסקר: דנזל וושינגטון, ג'רד לטו ורמי מאלק.
נטפליקס ואפל היו במגעים לרכוש את "ג'יימס בונד: לא זמן למות" לסטרימינג (26.10.20)
אולפני MGM ניהלו מגעים למכירת סרט הג'יימס בונד "לא זמן למות" לחברות הסטרימינג נטפליקס ואפל, אחרי מספר פעמים שהסרט נדחה מהפצה לבתי הקולנוע. אם היה מחליף את הפצתו לסטרימינג, "לא זמן למות" היה הופך לסרט היקר ביותר שעושה את המעבר.
"לא זמן למות" - טריילר מתורגם 2: ג'יימס בונד מנסה להציל את העולם מרמי מאלק (04.09.20)
צפו בטריילר השני של "לא זמן למות" עם דניאל קרייג, בו ג'יימס בונד כבר איננו בשירות פעיל, אך לבקשת חברו מה-CIA פליקס לייטר, הוא יוצא למשימת הצלת מדען חטוף. המשימה מסתבכת ובונד מתחקה אחר נבל מסתורי בגילומו של רמי מאלק.
"לא זמן למות" - טריילר מתורגם: האם קארי ג'וג'י פוקונאגה יתן סיום מפוצץ לדניאל קרייג? (05.12.19)
את מושכות הבימוי של הרפתקת ג'יימס בונד ה-25, "לא זמן למות" נטל קארי ג'וג'י פוקונאגה מידיו של דני בויל הפורש בעקבות חילוקי דעות יצירתיים. האם הוא יתן את הסיום המפוצץ של דניאל קרייג בתור הדמות?
"דוליטל" - טריילר: רוברט דאוני ג'וניור הוא הדוקטור עם החיות שיוצא לחפש תרופה למלכת אנגליה (14.10.19)
סרט המשפחה "דוליטל" יסמן את הפעם הראשונה שנראה את רוברט דאוני ג'וניור משחק מאז "הנוקמים 4: סוף המשחק", וגם את הפעם הראשונה שהוא לא בסרט שקשור לאולפני מארוול מאז "השופט". צפו בטריילר.
"מר רובוט", עונת הסיום 4 - טיזר טריילר: אליוט נאלץ להתמודד עם העבר (18.07.19)
העונה הרביעית והאחרונה של "מר רובוט" תוציא לאויר את השלדים בארון של אליוט, התפקיד שפרסם את רמי מאלק לפני שזכה באוסקר על "רפסודיה בוהמית".
תחזית לזוכים באוסקר 2019 (17.02.19)
לקראת טקס הענקת פרסי האוסקר 2019, יונתן דורון בוחן את הסיכוים של הסרטים לזכות בקטגוריות השונות: האם "הספר הירוק" יהיה הסרט החמישי בהיסטוריה שיזכה בקטגורית הסרט הטוב על אף שאינו מועמד לפרס הבימוי?
"רפסודיה בוהמית" - ביקורת #2 (31.10.18)
הסרט "רפסודיה בוהמית" כל כך סוחף, ועשיר במוסיקה כה מופלאה, שגם שלל פגמיו לא מצליחים לפגום בהנאה הגדולה שהוא מספק לצופיו. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"רפסודיה בוהמית" - ביקורת #1 (30.10.18)
"רפסודיה בוהמית" הוא סרט שלעריכה המצוינת שלו יש חלק חשוב בהצלחה שלו, ולא רק בקטעים המוזיקליים שהם החלקים הטובים ביותר לאורך כל 134 דקותיו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות
ריאליטי
ריאליטי
מופאסה: מלך האריות 2
מופאסה: מלך האריות 2