חדשות אודות
ליהי קורנובסקי

Lihi Kornowski

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"קרב אוויר" - ביקורת: סרט אקשן ישראלי עמוס ריגושים ומתח (13.04.24)
"קרב אוויר" עם מאור שוויצר ודניאל ליטמן הוא סרט ישראלי שמראה גאווה, אומץ לב, וסמלים לאומיים בראש מורם. פה לא תמצאו את החייל המיוסר, ובמקום תמצאו אקשן מלהיב של קרבות מטוסים באוויר. ביקורת מאת אלי שגב.
"שמים אדומים" - ביקורת פרק 1: סטנדרט הפקה גבוה ותחושה של אמינות (24.06.23)
הבימוי של "שמיים אדומים" מהוקצע ויעיל, העריכה, הצילום והאפקטים בהחלט מבוצעים היטב וגם בדיאלוגים ניכר שהושקע מאמץ ניכר על מנת ליצור תחושה של אמינות. אבל מה עם משהו חדש להציע? ביקורת פרק בסדרה מאת גיא אורבניאק.
"פשעי העתיד" - ביקורת: פאזל אינטלקטואלי (15.08.22)
"פשעי העתיד" של דיויד קרוננברג מסקרן ומרתק לכל אורכו, בעיקר בגלל הפאזל האינטלקטואלי שהוא מהווה עבור הצופה, אשר חייב כל הזמן להיות "אקטיבי" כדי לנסות ולהבין מה מתרחש. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
ליהי קורנובסקי, קריסטן סטוארט וליה סיידו למותחן המד"ב "פשעי העתיד" של דיויד קרוננברג (02.05.21)
הקולנוען הקנדי המוערך דיויד קרוננברג ("קוסמופוליס", "הזבוב", "אקזיסטנז") יביים את מותחן המד"ב "פשעי העתיד" (Crimes of the Future), וגייס לפרויקט את קריסטן סטוארט, ויגו מורטנסן, ליה סיידו, סקוט ספידמן והשחקנית הישראלית ליהי קורנובסקי.
ליהי קורנובסקי תככב בסרט "ירושלים 67" של אמיל בן שמעון (28.04.21)
כוכבת "לאבד את אליס" ו"למה מי מת", ליהי קורנובסקי, תככב בסרט הדרמה-מתח-מלחמה "ירושלים 67" של אמיל בן שמעון ("ישמח חתני" הסרט, "עד מדינה") המתרחש בעיר במהלך מלחמת ששת הימים.
השחקנית הישראלית ליהי קורנובסקי חתמה בסוכנות היצוג הבינלאומית ICM (27.04.21)
השחקנית הישראלית ליהי קורנובסקי מ"לאבד את אליס", "למה מי מת?" ומ"קיבוצניקים", חתמה בסוכנות היצוג הבינלאומית ICM Partners.
"לאבד את אליס" - הטריילר של אפל טי-וי פלוס לסדרה הישראלית עם איילת זורר וליהי קורנובסקי (09.01.21)
צפו בטריילר של אפל לסדרת המתח הישראלית "לאבד את אליס" של סיגל אבין ובכיכובן של איילת זורר וליהי קורנובסקי, גרסה שונה מזו של הוט בישראל. כאן נשמעת זורר באנגלית, ומערכת היחסים הנועזת עם קורנובסקי מוצגת באור מיוחד.
החלו צילומי סרט המלחמה הישראלי "קרב אוויר", ליהי קורנובסקי מצטרפת (26.11.20)
השחקנית ליהי קורנובסקי מצטרפת אל מאור שוויצר, דניאל ליטמן, גל אמיתי ואקי אבני בסרט המלחמה הישראלי "קרב אוויר" של רועי הורנשטיין, שבדיוק התחיל להצטלם. זהו שיתוף הפעולה השני של קורנובסקי עם שוויצר אחרי "להרוג את הסבתא".
"לאבד את אליס": הוכרז תאריך עליית הסדרה הישראלית ב'אפל טי וי פלוס' (20.11.20)
אפל הכריזה על התאריך שבו תעלה סדרת המתח הישראלית "לאבד את אליס" של סיגל אבין ובכיכובן של איילת זורר וליהי קורנובסקי, אל שירות הסטרימינג העולמי שלה 'אפל טי-וי פלוס'.
הסרט הישראלי "נולדתי בירושלים ואני עדיין חי" זכה בפרס העלילתי של פסטיבל פירנצה 2020 (01.10.20)
הקומדיה הרומנטית הישראלית "נולדתי בירושלים ואני עדיין חי" של דוד אופק ויוסי עטיה ובכיכובו של עטיה יחד עם ליהי קורנובסקי, קטף את פרס הסרט העלילתי הטוב ביותר בפסטיבל פירנצה 2020 שבאיטליה.
הסדרה הישראלית "לאבד את אליס" נמכרה לסטרימינג ב'אפל טי וי פלוס' (26.06.20)
פסטיבל הקולנוע ירושלים 2020 הכריז על תאריך ועל התוכנית האמנותית בפסטיבל המקוון We Are One (26.05.20)
פסטיבל הקולנוע הבינלאומי ירושלים 2020 הכריז על התאריך החדש שבו יתקיים בעקבות משבר מחלת הקורונה, ועל הדרך גם חשף פרטים על התוכנית האמנותית שאצר עבור הפסטיבל המקוון והחינמי We Are One של יוטיוב.
"לאבד את אליס" - טריילר: איילת זורר מכניסה את ליהי קורנובסקי לחייה המקצועיים והמיניים (24.05.20)
צפו בטריילר של "לאבד את אליס" בה בידי זורר נתקלת במקרה בליהי קורנובסקי אשר חולמת שזורר תביים את התסריט שכתבה. היא מפתחת אובססיה לצעירה, ומכניסה אותה אל תוך חייה המקצועיים, המשפחתיים והמיניים, על אף כל האיתותים הרעים.
"אסיה" ו"תחום אפור" יתחרו בפסטיבל טרייבקה 2020 (עדכון: "אחד בלב" של לביא, "סאבלט" של פוקס הוסרו) (04.03.20)
ארבעה סרטים ישראלים יוקרנו בפסטיבל טרייבקה 2020 שבניו יורק: "סאבלט" של איתן פוקס ו"אסיה" של רותי פרי-בר יתחרו בתחרות הרשמית, בעוד "אחד בלב" של טליה לביא יוקרן במסגרת 'נקודות מבט' ו"תחום אפור" של גל שגיא יוקרן במסגרת הקצרים.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול