חדשות אודות
עלא דאקה

Ala Dakka

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"סבוי" - ביקורת: התיעוד מרשים, המשחק פחות (12.08.22)
הבמאית זהר וגנר עושה בחירה מעניינת של שילוב עשיה דוקומנטרית עם עלילתית, כשהדוקומנטרי מייצג את "האמת האובייקטיבית" והעלילתי מייצג את האמת הפנימית של כוכבה לוי. אבל לעומת הדוקומנטרי המרשים, המשחק פחות. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
אדיר מילר, ערן זרחוביץ' ורינה מצליח מוצאים את "גן הקופים" של אבי נשר (12.06.22)
השחקנים-קומיקאים אדיר מילר, שני כהן, יניב ביטון, ערן זרחוביץ' והעיתונאית רינה מצליח יככבו בסרט "גן קופים" של אבי נשר. את התסריט העוסק בסופר ישראלי שיוצא להילחם על מקומו הראוי בקנון הספרותי הישראלי, כתב נשר בהשראת אירועים אמיתיים.
הסרט הישראלי הראשון בנטפליקס ישראל יהיה "תמונת הנצחון" של אבי נשר (02.06.22)
"תמונת הנצחון" של אבי נשר יהיה הסרט הישראלי הראשון שיגיע לשירות הסטרימינג נטפליקס בישראל. עסקת הרכישה של הסרט כוללת את הפצתו בסטרימינג דרך נטפליקס גם בארה"ב.
"ירושלים" - ביקורת: יותר מדי דמויות ועלילות משנה, ללא טיפול מעמיק (19.05.22)
לסדרה "ירושלים" של דוד אקרמן בכיכובם של דורון בן דוד, רותם סלע וצביקה הדר, יש יותר מדי דמויות ויותר מדי עלילות משנה עבור סדרה בקנה מידה מצומצם כמו זו. ביקורת סדרה מאת גיא אורבניאק.
"תמונת הניצחון" - טריילר: אבי נשר וג'וי ריגר בתקופת מלחמת העצמאות (01.09.21)
צפו בקדימון-טריילר לסרט הישראלי "תמונת הניצחון" של אבי נשר אשר מועמד ל-15 פרסי אופיר ומככבים בו ג'וי ריגר, משי קליינשטיין, אמיר חורי, תום אבני, ידין גלמן ואליענה תדהר. הסרט חוזר אל תקופת מלחמת העצמאות, קצת אחרי "זעם ותהילה" של הבמאי.
הסדרה הישראלית "פאודה" תדובב לפרסית בערוץ פופולרי באיראן (21.07.21)
סדרת המתח-פעולה "פאודה" של ליאור רז ואבי יששכרוף תהפוך לסדרה הישראלית הראשונה שתדובב ותתורגם לפרסית, ואף תהיה זמינה לצפיה בידי תושבי איראן.
הוכרזו זוכי פסטיבל הסטודנטים תל אביב 2021: "מיועד להריסה" ו"ברזח" הטובים ביותר (27.06.21)
‏הוכרזו הזוכים בפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים תל אביב 2021, ובראשם זכה "מיועד להריסה" של אילון בר טל בפרס סרט הסטודנטים הישראלי הטוב ביותר, "התאונה" של אמרי דקל קדוש זכה בתחרות הסרט העצמאי ו"ברזח" של דרן ארסנק זכה בתחרות הבינלאומית.
תמונות ראשונות מהסרט על הפיגוע מ-1975 במלון "סבוי", עם דאנה איבגי ואימרי ביטון (21.05.21)
הסתיימו צילומי החלקים הדרמתים בסרט הדוקו-דרמה הישראלי "סבוי" של זהר וגנר ("21 יום ולילה", "ימי הזהר") בכיכובם של דאנה איבגי, אימרי ביטון ועלא דאקה, ויש לנו תמונות ראשונות - הן מהסצינות והן מאחורי הקלעים.
"נאפס" - טריילר מתורגם: יוצרת "לא פה לא שם" מייסלון חמוד על סמים ופלשתינים בתל אביב (01.02.21)
סדרת הדרמה-קומדיה-פשע הישראלית דוברת הערבית "נאפס" של מייסלון חמוד מ"לא פה, לא שם" התחדשה בטריילר מתורגם, שמייצר ציפיות לסדרה קלילה מבלי להזכיר דבר מתוך הביקורת שלה על מבצעי הלחימה של ישראל בעזה.
תמונות ראשונות מאחורי הקלעים של "תמונת הניצחון" בבימוי אבי נשר ועם ג'וי ריגר (08.11.20)
הציצו בתמונות מאחורי הקלעים מתוך סרט הדרמה המלחמתי-ישראלי "תמונת הניצחון" של אבי נשר, בעודו מצטלם בימים אלה בבאר שבע עם ג'וי ריגר, משי קליינשטיין, תום אבני, אליאנה תדהר, עלא דאקה ועוד, אחרי כל הדחיות שגרמה הקורונה.
הוקפאו צילומי "תמונת הניצחון" של אבי נשר בעקבות סגר הקורונה השני (11.09.20)
ימים בודדים לפני שהיו אמורים לצאת לדרך, הוקפאו צילומי דרמת-המלחמה הישראלית "תמונת הנצחון" של אבי נשר בעקבות החלטת קבינט הקורונה על סגר שני והגבלות חדשות. בהודעה שנשלחה לצוות ההפקה מובטח כי צילומיו יחודשו מיד כשיתאפשר.
החלו עבודות הקמת סט הצילומים לסרטו של אבי נשר "תמונת ניצחון" (30.07.20)
החלו עבודות הקמת סט הצילומים לסרטו של אבי נשר "תמונת ניצחון", עם כוונה להתחיל את הצילומים עם השחקנים כעבור פחות מחודש וחצי. בסרט יככבו ג'וי ריגר, ידין גלמן, אמיר חורי, אליאנה תדהר, משי קליינשטיין, תום אבני ועלא דאקה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים