חדשות אודות
רייף פיינס

Ralph Fiennes

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"התפריט" - ביקורת: החידוש הצורני מתברר כשגרתי וצפוי (18.11.22)
הדבר היחיד שטוב בסרט "התפריט" הוא אניה טיילור-ג'וי הנפלאה. אמנם היא מקבלת את הדמות היחידה שיש בה מעט עניין והיא אף מורכבת משאר הדמויות, ועדיין זו לחלוטין היא שעושה את הדמות למרתקת. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"לא זמן למות" - ביקורת #2: מרשים על אף חולשותיו (30.09.21)
"לא זמן למות" הוא סיומו של הסיפור שסופר במשך 5 סרטים עם דניאל קרייג וככזה, נעשים דברים יפים שאי אפשר שלא להעריך. אבל הוא גם סרט אקשן בו הנבל מאיים על העולם ובונד מנסה לעצור אותו, וככזה הסרט כושל. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"לא זמן למות" - ביקורת #1: קטעי הפעולה מוצלחים בסרט ארוך מדי (30.09.21)
"לא זמן למות" הוא סרט ג'יימס בונד ה-25, החמישי והאחרון של דניאל קרייג, והארוך ביותר בסדרת הסרטים הוותיקה בקולנוע. קטעי הפעולה מוצלחים, המרדפים נהדרים, ובקלות אפשר היה להוריד 40 דקות וזה רק היה מועיל לסרט. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
נטפליקס ואפל היו במגעים לרכוש את "ג'יימס בונד: לא זמן למות" לסטרימינג (26.10.20)
אולפני MGM ניהלו מגעים למכירת סרט הג'יימס בונד "לא זמן למות" לחברות הסטרימינג נטפליקס ואפל, אחרי מספר פעמים שהסרט נדחה מהפצה לבתי הקולנוע. אם היה מחליף את הפצתו לסטרימינג, "לא זמן למות" היה הופך לסרט היקר ביותר שעושה את המעבר.
"לא זמן למות" - טריילר מתורגם 2: ג'יימס בונד מנסה להציל את העולם מרמי מאלק (04.09.20)
צפו בטריילר השני של "לא זמן למות" עם דניאל קרייג, בו ג'יימס בונד כבר איננו בשירות פעיל, אך לבקשת חברו מה-CIA פליקס לייטר, הוא יוצא למשימת הצלת מדען חטוף. המשימה מסתבכת ובונד מתחקה אחר נבל מסתורי בגילומו של רמי מאלק.
"קינגסמן: ההתחלה" - טריילר 3: מבטיח להגיע לבתי הקולנוע, אבל בלי דם? (22.06.20)
האם הסרט המקדים "קינגסמן: ההתחלה" בכיכובם של רייף פיינס, דג'ימון הונסו וריס אייפנס סבל מנחת זרועם של אולפני דיסני, אשר הפכו אותו מסרט אלים לסרט יותר נעים למשפחות? צפו בטריילר השלישי שאולי מבשר בדיוק על זה.
"לא זמן למות" - טריילר מתורגם: האם קארי ג'וג'י פוקונאגה יתן סיום מפוצץ לדניאל קרייג? (05.12.19)
את מושכות הבימוי של הרפתקת ג'יימס בונד ה-25, "לא זמן למות" נטל קארי ג'וג'י פוקונאגה מידיו של דני בויל הפורש בעקבות חילוקי דעות יצירתיים. האם הוא יתן את הסיום המפוצץ של דניאל קרייג בתור הדמות?
"דוליטל" - טריילר: רוברט דאוני ג'וניור הוא הדוקטור עם החיות שיוצא לחפש תרופה למלכת אנגליה (14.10.19)
סרט המשפחה "דוליטל" יסמן את הפעם הראשונה שנראה את רוברט דאוני ג'וניור משחק מאז "הנוקמים 4: סוף המשחק", וגם את הפעם הראשונה שהוא לא בסרט שקשור לאולפני מארוול מאז "השופט". צפו בטריילר.
"קינגסמן: ההתחלה" - טריילר 2 מתורגם: המתורבתים שנלחמים במלחמת העולם הראשונה (01.10.19)
הסרט המקדים "קינגסמן: ההתחלה" יציג לנו כיצד התפתחה סוכנות הביון העצמאית שכיכבה בשני סרטי "קינגסמן" הקודמים, הפעם בכיכובם של האריס דיקינסון, רייף פיינס ודג'ימון הונסו.
"קינגסמן: ההתחלה" - טריילר מתורגם: סרט מקדים במלחמת העולם הראשונה (16.07.19)
"סקייפול" - ביקורת (26.10.12)
"סקייפול" מתהדר בעלילה סוף סוף אחרי 22 פרקים של ג'יימס בונד, אבל את איזה סרט מזכירה העלילה הזו יותר מדי? אלי שגב מבקר.
"סקייפול" - טריילר מתורגם ומלא - מי הורתה לירות בג'יימס בונד? (02.08.12)
סרט הפעולה "סקייפול", הפרק ה-23 בקורות סוכן 007 ג'יימס בונד שביים זוכה האוסקר סם מנדז, התחדש בטריילר מלא ומפתיע בהוראה לירות על ג'יימס בונד מקרב אישיות בלתי צפויה.
"סקייפול" - טיזר טריילר לסרט ג'יימס בונד השלישי עם דניאל קרייג (21.05.12)
סרט הפעולה "סקייפול", הפרק ה-23 בקורות סוכן 007 ג'יימס בונד והראשון בפיקוחו של זוכה האוסקר סם מנדז על השחקן דניאל קרייג, התחדש בטיזר-טריילר ראשון.
"זעם הטיטאנים" - ביקורת (01.04.12)
האם קאסט השחקנים הנפלא נפל קורבן להונאת הפונזי של מיידוף, ולכן קיבל תפקיד בסרט הגרוע "התנגשות הטיטאנים 2: זעם הטיטאנים" כדי לכסות על החובות? גיא דולינגר מבקר.
"התנגשות הטיטאנים 2" - טריילר 2 (25.02.12)
סרט ההרפתקאות "התנגשות הטיטאנים 2" בכיכובם של סאם וורת'ינגטון, ליאם ניסן, רייף פיינס וביל נייהי, התחדש בקדימון טריילר טרי.
מקבץ המלצות סינמטקים 02.02-08.02.12 (02.02.12)
השבוע בהמלצות הסינמטקים שלנו סרטו זוכה פסטיבל ירושלים של דוקי דרור, "מנדלסון - חזיונות בלתי פוסקים"; אירוע הפרינג'דר הראשון בחולון, מחווה לקק"ל ופסטיבל הקולנוע הבריטי.
"התנגשות הטיטאנים 2" - טריילר (21.12.11)
סרט ההמשך "התנגשות הטיטאנים 2: זעם הטיטאנים" התחדש בקדימון טריילר ראשון, בתזמון קצת משונה - ממש רגע אחרי ששוחרר הקדימון של "עלייתו של האביר האפל", גם הוא מבית אולפני האחים וורנר.
ג'יימס בונד ה-23 ילחם ב"גשם כבד" (08.11.11)
הסרט ה-23 בסדרת סרטי ג'יימס בונד יקרא "גשם כבד", ומעט פרטי עלילה נחשפו אודות הסרט שיביים סם מנדז ודניאל קרייג יככב בו.
הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני - ביקורת (13.07.11)
"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" הוא הפרק האחרון והטוב ביותר מבין שמונת סרטי הקוסם הצעיר, וסוף סוף גם סרט ראוי ומהנה באמת. אלי שגב מבקר.
קדימון ראשון לסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" (28.04.11)
הסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" התחדש בקדימון רשמי ראשון, זאת בניגוד ל'קודם' שנפוץ ברשת והיה מעשה ידי מעריצים על בסיס פרומואים שהיו משותפים לשני החלקים, וקטעים מהחלק הראשון.
ביקורת: הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק ראשון (28.11.10)
צפו לעוד פרק חביב בסדרה עמוסת האפקטים המיוחדים, והתעלמו מהעובדה שהוא מבוסס על הספר האחרון בסדרה.
קדימון מלא ראשון לסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות" (29.06.10)
את הסרט ביים דיויד ייטס, ומככבים בו כמובן דניאל רדקליף, רופרט גרינט, אמה ווטסון ורייף פיינס.
ביקורת #2: התנגשות הטיטאנים (15.04.10)
"התנגשות הטיטאנים" מיועד לקהל צעיר, מאד: זוהי גרסה נקיה, נטולת עירום, מיניות, קללות ודם לבני 13-8 שעשויים להתלהב מהיצורים הדמיוניים וממפלצות הענק.
שוברי קופות 05.04.10: "התנגשות הטיטאנים" שבר את שיא חג הפסחא (05.04.10)
"התנגשות הטיטאנים" בכיכובם של סאם וורת'ינגטון, ליאם ניסן, רייף פיינס וגמה ארטרטון, פתח בשיא של 61.4 מיליון דולרים ב-3,777 בתי קולנוע, על פי הערכות.
ג'ררד באטלר לסרט הביכורים של רייף פיינס (07.11.09)
השחקן ג'ררד באטלר יככב לצידו של רייף פיינס, בסרט הביכורים שלו כבמאי, "קוריולנוס". הסרט הוא עיבוד חופשי של מחזה מאת וויליאם שייקספיר.
מקבץ המלצות סינמטקים 21.10-15.10.09 (15.10.09)
שלושת הסינמטקים הותיקים יקיימו שבוע קולנוע סיני עם סרטים מהעשור הנוכחי, בכורה בין-לאומית לסדרת אמנות, וסרטים בהמלצת יונתן דורון.
הארט ורדגרייב מצטרפים לסרטו של רייף פיינס (18.05.09)
וויליאם הארט וונסה רדגרייב הצטרפו לסרט הביכורים של רייף פיינס כבמאי, "קוריולנוס", על פי הטרגדיה של שקספיר.
ליאם ניסן ורייף פיינס יגלמו אלים יוונים (10.04.09)
השניים יככבו באפוס האלים היווני של לואיס לטרייר, "מלחמת הטיטאנים" (ש.ל.ר, Clash of the Titans), המבוסס על סרט באותו השם מ-1981.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר