חדשות אודות
אמילי בלאנט

Emily Blunt

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"הכפיל" - ביקורת: גוסלינג ובלאנט נהדרים, אבל מאכילים את הקהל בכף הגשה (25.04.24)
"הכפיל" הוא סרט קומדיה-פעולה-רומנטי שנשען על הקסם והחן השופעים של שני הכוכבים הראשיים שלו: ריאן גוסלינג ואמילי בלאנט. הם טובים יחד וכיף לראות אותם מכרכרים זה סביב זה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
הוכרזו הזוכים בפרסי האוסקר 2024: "אופנהיימר", כצפוי, הזוכה הגדול (11.03.24)
"אופנהיימר" זכה ב-7 פרסים: הסרט הטוב ביותר, הבימוי לכריסטופר נולאן שזוהי הזכיה הראשונה שלו, השחקן הראשי לקיליאן מרפי, שחקן המשנה לרוברט דאוני ג'וניור ועוד. אמה סטון קטפה את פרס השחקנית הראשית הטובה ביותר.
"סוחרי הכאב" - ביקורת: חיקוי של "ארין ברוקוביץ'" ו"הזאב מוול סטריט" (31.10.23)
"סוחרי הכאב" עם אמילי בלאנט וכריס אוונס מצליח לשמור על עניין וקצב טוב אבל אין בו שום דבר מיוחד, ברור מאוד מה יקרה ואיך. הוא בעיקר מנסה להידמות לסרטים כמו "ארין ברוקוביץ'" ו"הזאב מוול סטריט" בין היתר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אופנהיימר" - ביקורת #2: מספיק בשביל ללמוד קצת, לא מספיק בשביל להעמיק (22.07.23)
"אופנהיימר" עשוי בצורה שמנסה לעורר איזו ארשת חשיבות וחוויה "גדולה מהחיים" שאפשר לראות את התפרים - כלומר, להפריד בין הסאונד לבין הוידאו האבסטרקטי והתסריט שמלא במשפטי מחץ שלרוב לא מרגישים טבעיים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אופנהיימר" - ביקורת #1: הקטעים המעניינים נבלעים בבליל שעמום (20.07.23)
בסרט "אופנהיימר" של כריסטופר נולן ובכיכובם של קיליאן מרפי, מאט דיימון ורוברט דאוני ג'וניור, יש קטעים מעניינים, הסיפור אמור להיות מרתק, ויש רגעים טובים אבל הם נבלעים בבליל בלתי פוסק של רגעים משעממים ובזבוז זמן. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"ג'אנגל קרוז" - ביקורת: הכול מרגיש מאולץ, נעדר מקוריות ואינו מבדר (29.07.21)
"ג'אנגל קרוז" עם דווין ג'ונסון ואמילי בלאנט מבוים גרוע, מחריש אוזניים ולא הגיוני. חלק מזה היה נסלח לו הסרט היה מופנה בעיקר לקהל צעיר - אך ילדים עלולים לפחד ולהילחץ ממספר רגעים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מקום שקט 2" - ביקורת: דל יותר בדרמה ועדיין מעורר אימה ומתח (06.06.21)
האנימציה התלת מימדית של המפלצות ב"מקום שקט 2" מעולה ומרגישה אותנטית באופן מבחיל - ובאופן כללי, האפקטים ברמה גבוהה, כמצופה מסרט כזה. על אף הירידה במורכבות, הסרט מעורר אימה ומתח. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"מקום שקט 2" - טריילר סופי מתורגם: אמילי בלאנט ומשפחתה יוצאים אל העולם המסוכן (07.05.21)
צפו בטריילר הסופי והמתורגם של "מקום שקט 2", שבו שאריות משפחת אבוט - האם (אמילי בלאנט), הילדים (נואה ג'ופ ומיליסנט סימונדס) והתינוק החדש -  יוצאים מהבית שסיים את תפקידו בהגנה עליהם, ועכשיו הם מסתובבים בעולם הפתוח והמסוכן.
"קרוז בג'ונגל" - טריילר 2: דוויין ג'ונסון ואמילי בלאנט בשיט נהר רווי תהפוכות (13.03.20)
צפו בטריילר השני של סרט ההרפתקאות המשפחתי "קרוז בג'ונגל", המצוות את דוויין ג'ונסון ואמילי בלאנט תחת בימויו של גיום קולט-סרה, להרפתקה בנהר מסוכן במעמקי ג'ונגל האמזונס.
"מקום שקט 2" - טריילר מלא: לצאת מהבית המוגן לעולם הפתוח (02.01.20)
הקדימון-טריילר המלא לסרט ההמשך "מקום שקט 2", מראה לנו קצת יותר ממה שקרה בעבר (לפני הסרט הראשון), וגם מה שקורה כעת כשהמשפחה עם התינוק יוצאת מהבית שעשה את שלו בהגנה עליהם, אל העולם הפתוח והמסוכן.
"מקום שקט 2" - טיזר טריילר: אמילי בלאנט תועה בעולם עם תינוק ושני בוגרים (22.12.19)
על פי התינוק המונח בידיה של אמילי בלאנט בתמונה הראשונה מתוך "מקום שקט 2", אפשר להניח שהסרט ממשיך מידית אחרי אירועי "מקום שקט" המקורי. צפו בטיזר טריילר.
"קרוז בג'ונגל" - טריילר: דוויין ג'ונסון ואמילי בלאנט במתקן שעשועים של דיסני (12.10.19)
הבמאי של "קרוז בג'ונגל" גיום קולט-סרה העדיף לביים את הסרט הזה עבור דיסני, ולשם כך סירב להצעת אולפני וורנר ודי-סי לביים את "יחידת המתאבדים 2". צפו בקדימון טריילר שיצא לו.
"מרי פופינס חוזרת" - ביקורת #2 (23.12.18)
העיצוב בסרט "מרי פופינס חוזרת" יפהפה, מוקפד ומושך את העין, אך שם פחות או יותר נגמרים הדברים החיוביים לומר עליו. זה לא שהוא סרט רע, פשוט חסר בו קסם קולנועי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"מרי פופינס חוזרת" - ביקורת #1 (21.12.18)
הסרט המוזיקלי "מרי פופינס חוזרת" נעשה 54 שנים אחרי הסרט הראשון. בניגוד לסרט המעולה ההוא, אין פה טיפת מקוריות, שום דבר שייזכר או יועתק כמחווה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"לופר" - ביקורת (27.09.12)
"לופר", סרט פעולה מדע בדיוני חדש עם ג'וזף גורדון-לוויט וברוס ויליס. האם גמרנו עם סרטי הקיץ והתחילו להגיע סוף סוף סרטים טובים? יונתן דורון מדווח.
"עד החתונה זה יעבור" - ביקורת (05.07.12)
חוסר האחידות, ההומור שלא עובד והקטעים הסתמיים של החלק השני בסרט "עד החתונה זה יעבור" רק מתעצמים כשהם באים אחרי שעה ראשונה מוצלחת ביותר. יונתן דורון מבקר.
סרטי לב רכשו את "לופר"; דחו בחודש את "מג'יק מייק" (06.06.12)
לב סרטים ובתי קולנוע' רכשה להפצה בישראל את הסרט המסקרן - "לופר" של ריאן ג'ונסון ובכיכובם של ג'וזף גורדון-לויט וברוס וויליס. ויש גם תאריך הפצה רשמי.
"לופר" - טריילר מלא לסרטו של ריאן ג'ונסון עם ג'וזף גורדון-לויט (15.04.12)
טריילר רשמי ראשון למותחן המדע הבדיוני "לופר" של ריאן ג'ונסון ובכיכובו של שותפו ל"בריק", ג'וזף גורדון-לויט. עוד מככבים בסרט גם ברוס וויליס, אמילי בלאנט, פייפר פרבו ועוד.
החבובות - ביקורת (09.12.11)
העלילה ומהלכיה בסרט "החבובות" מופרכים לחלוטין, אבל יונתן דורון סולח וכותב בחום על הבובות המדברות. ביקורת עם ציון שלא ראיתם כמותו הרבה השנה מאת הכותב.
ביקורת: נגד כל הסיכויים (14.04.11)
זהו הסרט הראשון כבמאי של ג'ורג' נולפי שכתב את התסריטים של "זהות אבודה" ו"אושן 12", שניהם עם מאט דיימון, שמככב גם כאן.
שוברי קופות 07.03.11: "רנגו" מחזיר את כבודו של ג'וני דפ (07.03.11)
"רנגו" בדיבובו של ג'וני דפ התמקם בראש טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בארה"ב, עם פתיחה בגובה 38 מיליון דולרים. סרטם של מאט דיימון ואמילי בלאנט הבאים בתור.
אמילי בלאנט מצטרפת ל"לופר" עם וויליס וגורדון-לויט (02.10.10)
כוכבת "ויקטוריה הצעירה", אמילי בלאנט, הצטרפה למותחן המסע-בזמן "לופר" לצידם של ברוס וויליס וג'וזף גורדון-לויט.
סבסטיאן סטן מסתפק בתפקיד עוזרו של "קפטן אמריקה"; אמילי בלאנט מוותרת על תפקיד פגי (03.04.10)
השחקן סבסטיאן סטן שהופיע ב"אחת שיודעת", לוהק לסרט "האוונג'ר הראשון: קפטן אמריקה", הסתפק בתפקיד עוזרו של הקפטן במקום הקפטן עצמו.
הוכרזו המועמדים לפרס גלובוס הזהב 2010: "תלוי באויר" מוביל מספר המועמדויות (15.12.09)
הוכרזו המועמדים לפרסי גלובוס הזהב 2009 (ה-67 במספר), שיחולקו בטקס בהנחיית ריקי ג'רביס ב-17 בינואר, 2010. "תלוי באויר" מוביל עם שש מועמדויות.
סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (2009-2000): חלק ה', שחקניות (15.11.09)
חלקו החמישי של סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (השנים 2000 עד 2009) מאת יונתן דורון עוסק בשחקניות, מקייט בלאנשט, דרך ניקול קידמן ואנג'לינה ג'ולי, וכלה בדקוטה פאנינג.
אמילי בלאנט מצטרפת ל"לשכה" של מאט דיימון (16.07.09)
השחקנית אמילי בלאנט ("ויקטוריה הצעירה") תככב לצידו של מאט דיימון במותחן המדע-בדיוני "לשכת תיקון".

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה