חדשות אודות
ג'וד לאו

Jude Law

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"חיות הפלא: הסודות של דמבלדור" - ביקורת: מבדר מאוד (14.04.22)
הליהוק של מדס מיקלסן להחליף את ג'וני דפ בסרט "חיות הפלא 3: הסודות של דמבלדור" הוא מבריק. המניירות של דפ מקשות להתייחס אליו ברצינות בתפקיד, בעוד מיקלסן מביא איתו מבט ממזרי ושקט פנימי מאיים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
רשמי: מדס מיקלסן יחליף את ג'וני דפ ב"חיות הפלא 3" (28.11.20)
השחקן הדני מדס מיקלסן לוהק רשמית להחליף את ג'וני דפ בסרט ההמשך "חיות הפלא 3", בתפקיד הקוסם הרשע גלרט גרינדלוולד. מיקלסן אינו זר לגילום דמויות מרושעות, וברזומה שלו "חניבעל", "דוקטור סטריינג'" ו"רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 48- "יום גשום בניו יורק" (2019) (18.10.19)
יונתן דורון סוקר את החיבור של "יום גשום בניו יורק" עם סרטיו הקודמים של וודי אלן כמו גם עם סרטים ותכנים אחרים, בפרק ה-48 של סדרת הענק שלו הסוקרת את כל סרטיו של הקולנוען.
"יום גשום בניו יורק" - ביקורת: שטחיות בלתי נסבלת (17.10.19)
ל"יום גשום בניו יורק" של וודי אלן אין יומרות להיות סרט "רציני" או עמוק, אך השטחיות בלתי נסבלת. לא ברור איזה סיפור הקולנוען רצה לספר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"קפטן מארוול" - ביקורת (07.03.19)
"קפטן מארוול", שבמרכזו מככבת אישה, לראשונה ביקום הקולנועי של מארוול, מצליח להתבלט מעל הבינוניות של הסדרה האינסופית של האוונג'רס וחבריה, והצפייה בו היא הנאה צרופה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" - ביקורת #2 (19.11.18)
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" הוא סרט המשך נפלא בסדרת הסרטים החדשה של ג'יי. קיי. רולינג. העולם החדש שיצרה בסדרה זו אינו סתם הרחבה של העולם המוכר מסדרת הספרים והסרטים של הארי פוטר, אלא עולם עשיר יותר ומרתק לא פחות. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" - ביקורת (16.11.18)
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" הוא סרט פנטזיה מעולמו של "הארי פוטר" אשר שופע אפקטים ודל בעלילה שיתאים בעיקר לצעירים ולחובבי הז'אנר. ביקורת סרט מאת גיא סדלינסקי.
"עלייתם של השומרים" - טריילר 2 עם יו ג'קמן בתור ארנב הפסחא (08.07.12)
סרט האנימציה "עלייתם של השומרים" עם קולותיהם של כריס פיין, אלק בולדווין, יו ג'קמן, ג'וד לאו ואיילה פישר, התחדש בטריילר שני.
רוני מארה חווה "תופעות לוואי" מסטיבן סודרברג (31.01.12)
עם מועמדות טריה לפרס האוסקר על המשחק ב"נערה עם קעקוע דרקון", רוני מארה תככב בסרט "תופעות לוואי" של סטיבן סודרברג, במקום בלייק לייבלי.
"שרלוק הולמס 2: משחק הצללים" - ביקורת (23.12.11)
אין תעלומה גם בסרט ההמשך "שרלוק הולמס 2: משחק הצללים" - זהו בעצם סרט פעולה שמתרחש בסוף המאה ה-19 - סרט פעולה לא-מעניין ומבולגן. יונתן דורון מבקר.
התפשטות - ביקורת (27.10.11)
ב"התפשטות" משובצים כמה קטעים ראויים להערכה, אולם לא מספיק בכדי שנכריח אתכם ללכת ולצפות בסרט. נטלי וגיא דולינגר מבקרים.
קדימון שני ל"הוגו" של מרטין סקורסזה (25.10.11)
בסרט ההרפתקאות התלת מימדי לכל המשפחה "הוגו" של מרטין סקורסזה, ציוות לעצמו הבמאי את ג'וני דפ, קלואי מורץ, ג'וד לאו, מייקל פיט, אמילי מורטימר ואחרים.
שוברי קופות 12.09.11: "התפשטות" במימדים רחבים (12.09.11)
סרט המתח "התפשטות" עטיר הכוכבים, פתח מכובד מאד והתמקם בראש טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע, בעוד סרט הפעולה הספורטיבי "לוחם" בכיכובו של טום הארדי, לא היה כל כך בר מזל.
שרלוק הולמס 2 - קדימון ראשון (14.07.11)
גאי ריצ'י גם את "שרלוק הולמס 2", והסרט בכיכובם של רוברט דאוני ג'וניור, ג'וד לאו ונומי ראפיס התחדש בקדימון גדוש אקשן וכמעט נטול שנינות.
לורנס פישבורן סובל מ"מחלה מידבקת" (11.07.10)
השחקן לורנס פישבורן הצטרף למותחן הוירוס המשתולל של סטיבן סודרברג, "מחלה מידבקת", לצד שלל כוכבים.
ג'וד לאו וריי ויינסטון מצטרפים ל"תגלית" של סקוסזה (30.06.10)
ג'וד לאו, כריסטופר לי וריי ויינסטון מצטרפים לסשה ברון כהן ובן קינגסלי בסרט "התגלית של הוגו קברה" שיביים מרטין סקורסזה.
ביקורת: מופע הפלאים של ד"ר פרנסוס (20.05.10)
גיליאם לא רק כותב תסריט נהדר עם שותפו צ'ארלס מק'קוון, אלא יוצר עולם דמיון עשיר, יפהפה ואסתטי שמתובל בהומור גיליאמי להפליא.
ביקורת #2: שרלוק הולמס (04.01.10)
הסצנות נטולות האקשן ב"שרלוק הולמס" לא מעבירות מספיק את תחושת המתח, שהיצ'קוק הפליא לבצע בסצנות דומות בסרטיו, ואף ברור שאין בהם את הנופך המרגש של סיפורי הבלש של דויל.
ביקורת: שרלוק הולמס (31.12.09)
ההחלטה להפקיד בידיו של גאי ריצ'י את מלאכת הבימוי מבהירה כי רצונם של המפיקים בסרט מהיר ואלים. לשמחתי, ריצ'י איננו מפריז יותר מדי בשטיקים שהתאימו לסרטי הפשע הקודמים שלו, ובכל זאת יש עומס יתר.
מקבץ המלצות סינמטקים 10.12-16.12.09 (10.12.09)
יונתן דורון עורך לכם סדר מבין שטף הסרטים המוקרנים בסינמטקים השבוע, ובוחר את מומלציו.
סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (2009-2000): חלק ד', שחקנים (10.11.09)
חלקו הרביעי של סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (השנים 2000 עד 2009) מאת יונתן דורון עוסק בשחקנים, מהאריסון פורד, דרך טום קרוז ומל גיבסון, וכלה ביו ג'קמן ומאט דיימון.
בראד פיט לסרט ההמשך ל"שרלוק הולמס" של גיא ריצ'י? (22.09.09)
שלושה חודשים לפני הגעתו לאקרנים אפילו בארה"ב, באולפני האחים וורנר כבר מתכננים סרט המשך ל"שרלוק הולמס" של גאי ריצ'י.
ביקורת: ג'י.איי.ג'ו: כוח המחץ (19.08.09)
"ג'י.איי.ג'ו: כוח המחץ" נע במהירות, עניינים בו מתרחשים סימולטנית והחיתוכים מהירים בכדי שלא נשים לב או נספיק לפקפק באמינות של מה שקורה.
מקבץ המלצות סינמטקים 07.08-14.08.09 (07.08.09)
פינה שבועית כאן באתר בניצוחו של יונתן דורון שופע המידע, עם מקבץ המלצות לסרטים ואירועים מעניינים שיקרו בשבוע הקרוב בסינמטקים.
קדימון חדש ל"שרלוק הולמס" עם רוברט דאוני ג'וניור (17.07.09)
סרטו החדש של גאי ריצ'י, "שרלוק הולמס", בכיכובם של רוברט דאוני ג'וניור, ג'וד לאו, רייצ'ל מק'אדמס ומארק סטרונג, התחדש בקדימון שני.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול