חדשות אודות
אמה תומפסון

Emma Thompson

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אף פעם לא מאוחר" - ביקורת: אמה תומפסון מדויקת, מצחיקה ומרגשת (14.07.22)
בסרט "אף פעם לא מאוחר" מככבת אמה תומפסון, והיא נפלאה: היא מדויקת, מצחיקה, מרגשת, ונהדר שהיא מקבלת הזדמנות להציג את יכולותיה המגוונות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"קרואלה" - ביקורת: אכזריות בלתי פוסקת בקהל (04.06.21)
יונתן דורון לא הלך לסרט "קרואלה" בציפייה ליצירת מופת אלא בתקווה לסרט מבדר עם רגעים מצחיקים בזכות שתי האֶמות - אמה סטון ואמה תומפסון - אבל אין אפילו כימיה ביניהן. לא עפים ניצוצות, הן משעשעות לעתים נדירות בבאלגן הזה. ביקורת סרט.
"קרואלה" - טריילר: אמה סטון היא המרשעת האפנתית של "101 דלמטים" (20.02.21)
צפו בטריילר לסרט הדיסני "קרואלה" שמקדים את סרט הדלמטים המשפחתי "101 כלבים וגנבים" ומביא את אמה סטון בתור המרשעת האפנתית קרואלה דה-ויל (במקור בגילומה של גלן קלוז). לצידה של זוכת האוסקר סטון, מככבת זוכת שני פרסי האוסקר, אמה תומפסון.
"האפיפיורים" - ביקורת: עובד בעיקר בזכות אנת'וני הופקינס וג'ונתן פרייס (12.12.19)
ב"האפיפיורים" מצליח הבמאי להפוך שיחות של שני גברים זקנים בחדרים (חלקם יפים מאוד) למוצלחים, להראות את כוחה של האפיפיוריות ומעמד נבחריה, ולעורר עניין בתהליכי הצבעה שתוצאותיהם ידועות מראש. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
דיסני פלוס מציג אזהרה מגזענות לפני סרטים כמו "ספר הג'ונגל", "פיטר פן" ו"דמבו" (14.11.19)
שירות הסטרימינג "דיסני פלוס" רק עלה לאויר, וכבר צופים נלהבים גילו בו אזהרות מפני גזענות בקלאסיקות של דיסני כגון "ספר הג'ונגל", "פיטר פן", "חתולים בצמרת", "היפיפיה והיחפן" ו"דמבו"; וגם בסרטים מצוירים מבית אולפני האחים וורנר.
"דוליטל" - טריילר: רוברט דאוני ג'וניור הוא הדוקטור עם החיות שיוצא לחפש תרופה למלכת אנגליה (14.10.19)
סרט המשפחה "דוליטל" יסמן את הפעם הראשונה שנראה את רוברט דאוני ג'וניור משחק מאז "הנוקמים 4: סוף המשחק", וגם את הפעם הראשונה שהוא לא בסרט שקשור לאולפני מארוול מאז "השופט". צפו בטריילר.
"לייט נייט" - ביקורת (29.06.19)
אמנם יש ב"לייט נייט" את כל האלמנטים והמרכיבים לסרט מעניין וטוב אבל הם לא מתחברים טוב יחד ומרוב כדורים באוויר שמנסים ללהטט ביניהם יוצא סרט מפוספס. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"גברים בשחור: אינטרנשיונאל" - ביקורת (14.06.19)
הסרט "גברים בשחור: אינטרנשיונאל" מוכיח שגם עם תסריט חלש מאוד סרט יכול להיות מהנה, וזאת בזכות שני כוכבים עם כימיה מושלמת ביניהם. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"מיסטר לינק" - ביקורת (12.04.19)
"מיסטר לינק" הוא סרט מצחיק ומסעיר שהבמאי שלו יודע להגיע לטון המדויק בכל סצינה. לזאת מצטרף תענוג ויזואלי יוצא דופן שיגרום הן לילדים והן להורים להנאה עצומה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"טובת הילד" - ביקורת (19.09.18)
מהדרמה הבריטית מאוד "טובת הילד" ייהנה מי שמסתפק בתצוגת משחק טובה, כי מלבד אמה תומפסון (וסטנלי טוצ'י) אין פה הרבה עניין. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אמיצה "- ביקורת #2 (12.07.12)
"אמיצה", הסרט ה-13 של פיקסר, אינו מהסרטים הטובים ביותר שלהם, אך הוא מבדר ומעניין, הוא יפה לעיניים והוא עולה על לא-מעט סרטים לא-מצוירים של ימינו. יונתן דורון מבקר.
"אמיצה" - ביקורת #1 (12.07.12)
ניכר בסרט "אמיצה" קו רך ועדין יותר מבסרטים אחרים של פיקסר כך שהתוצאה בהחלט מתאימה לגילאים צעירים. הצפיה גם מומלצת למבוגרים שאוהבים אנימציה ובליבם עוד שמורה פינה לסיפורים המלאים תום וסוף טוב. אופיר איל מבקרת.
"גברים בשחור 3" - ביקורת #2 (25.05.12)
"גברים בשחור 3" צולם בתלת מימד ובאמת רוב הזמן עושים שימוש במימד הנוסף ולא בצורה גימיקית, וגם האפקטים מוצלחים כמצופה מהפקה הוליוודית יקרה; אבל הסרט לא מלהיב או מספיק מצחיק. יונתן דורון מבקר.
"גברים בשחור 3" - ביקורת #1 (25.05.12)
הגברים בשחור חוזרים אל מסך הקולנוע ואמנם בפרק השלישי הם כבר מבוגרים יותר, ולמען האמת גם נראים קצת עייפים יותר, אך בכל זאת, מצליחים שוב לספק את הסחורה. אופיר איל מבקרת.
2012-13: היכונו למבול סרטי מדע בדיוני (21.04.12)
מבלי שנשים לב, אולי בזכות ההצלחה הענקית של "אווטאר", סרטי המדע הבדיוני חזרו לאופנה, והשנתיים הקרובות רצופות בסרטים עתירי תקציב מהז'אנר. יונתן דורון סוקר עבורכם למה כדאי לצפות.
כוכבת "חסרי בושה" אמי רוסום, מצטרפת ל"יצורים יפים" (07.03.12)
כוכבת "חסרי בושה", אמי רוסום, מנהלת מגעים להצטרף לסרט הרומנטיקה העל-טבעי "יצורים יפים", בתור ילדה שביום הולדתה ה-16 הופכת למכשפה רעה.
"גברים בשחור 3" - טריילר 2 (06.03.12)
טריילר שני ל"גברים בשחור 3" בו וויל סמית' כסוכן ג'יי, חוזר בזמן ופוגש את הגרסאות הצעירות של הסוכנים קיי (טומי לי ג'ונס המבוגר וג'וש ברולין כצעיר) ואו (אמה תומפסון כמבוגרת ואליס איב כצעירה).
הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני - ביקורת (13.07.11)
"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" הוא הפרק האחרון והטוב ביותר מבין שמונת סרטי הקוסם הצעיר, וסוף סוף גם סרט ראוי ומהנה באמת. אלי שגב מבקר.
אליס איב מצטרפת ל"גברים בשחור 3" (20.02.11)
איב תגלם את הגרסה הצעירה של אמה תומפסון, אשר נשכרה במקור ב-1969 על מנת להיות מזכירה במשרדי הגברים בשחור.
אמה תומפסון מצטרפת ל"גברים בשחור 3" (02.10.10)
כוכבת "נני מקפי 2: הקסם חוזר", אמה תומפסון, מנהלת מגעים להצטרף לסרט ההמשך "גברים בשחור 3".
ביקורת: לחנך את ג'ני (21.10.09)
הסרט "לחנך את ג'ני" - מלווה אותך בלבטים, מעייף אותך בהתחבטויות ובסוף מותיר אותך תוהה מה היית בוחר בעצמך, ולמה בעצם צריך לבחור דברים בחיים.
ביקורת: הזדמנות אחרונה לאהבה (18.03.09)
למרות שני השחקנים הראשיים של הסרט, "הזדמנות אחרונה לאהבה" לא מצליח להתעלות על התסריט הבנאלי והלעוס שלו.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
הקרב על אמריקה
הקרב על אמריקה
הנוסע השמיני: רומולוס
הנוסע השמיני: רומולוס
בחורים רעים: הכל או כלום
בחורים רעים: הכל או כלום