חדשות אודות
מוריס כהן

Moris Cohen

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

נטפליקס רכשה את זכויות השידור בסטרימינג לסדרה הישראלית "משמר הגבול" (11.09.23)
רגע לפני שסדרת הפשע הישראלית "משמר הגבול" של מני יעיש עולה לשידור ב-HOT, בחרו בגוף השידור לשתף שהסדרה נרכשה לשידור בסטרימינג בנטפליקס - במדינות כמו ארה"ב, בלגיה, אוסטרליה, הולנד וישראל.
הקומדיה הישראלית "ההילולה" משכה כ-250 אלף צופים ב-11 ימי הבכורה (24.07.23)
הקומדיה הישראלית "ההילולה" של שלום אסייג ואריאל בנבג'י משכה כ-250 אלף צופים בעשרת הימים הראשונים בקולנוע (חמישי עד ראשון העוקב, כולל).
הקומדיה הישראלית "ההילולה" משכה מעל 100 אלף צופים ב-4 ימי הבכורה (17.07.23)
הקומדיה הישראלית "ההילולה" של שלום אסייג ואריאל בנבג'י משכה מעל 100 אלף צופים בארבעת הימים הראשונים בקולנוע (חמישי עד ראשון, כולל).
תמונות מהפרימיירה של "ההילולה", הסרט של "שנות ה-90" (04.07.23)
הציצו לתמונות מהפרימיירה של הסרט הישראלי "ההילולה" עם שלל הדמויות של הסדרה "שנות ה-90". את הסרט ביימו במשותף שלום אסייג ואריאל בנבג'י , ולצד שניהם נכחו שאר כוכבי הסרט אוראל צברי, עפר שכטר, גרא סנדלר, דניאל אסייג, אוולין הגואל ועוד.
הסרטים הישראלים "עד שתחזור" עם דניאל ליטמן ו"ברונקה" יתחרו בפסטיבל ורשה 2022 (01.10.22)
הסרטים הישראלים "עד שתחזור" של שרי תורג'מן ועם דניאל ליטמן, הלל ינאי שני, עדי גילת, אופק פסח ומוריס כהן, ו"ברונקה!" התיעודי של שלמה סלוצקי יתחרו בפסטיבל הסרטים ורשה 2022 שבפולין.
נטפליקס רכשה את הסדרה הישראלית "מלכת היופי של ירושלים" (25.04.22)
סדרת הדרמה-התקופתית הישראלית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח, אסתי נמדר-תמם ועודד דוידוף, נרכשה לשידור בסטרימינג בידי נטפליקס. הסדרה ששודרה בישראל כדרמה יומית, תעבור עריכה מחדש לשני חלקים בני 10 פרקים.
"מלכת היופי של ירושלים" - טריילר: אישתו של מיכאל אלוני מקנאה באהבתו לבתו (13.04.21)
צפו בטריילר לדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" בכיכובם של מיכאל אלוני, הילה סעדה מ"להיות איתה" וסוול אריאל אור בתפקיד ביכורים, אשר מבוססת על ספרה של שרית ישי-לוי בסיפור שלושה דורות של משפחה יהודית-ספרדית בירושלים.
השחקנים מוריס כהן ורותם זיסמן-כהן פרשו מהעונה השלישית של "כפולים" (18.03.21)
השחקנים מוריס כהן ורותם זיסמן-כהן, זוג נשוי במציאות, פרשו מהפקת העונה השלישית של סדרת הריגול "כפולים". מסתובבות שמועות לפיהן סיבת הפרישה היא חוסר הרצון של השחקנים להתחסן מפני נגיף הקורונה, אך ככל הנראה ישנה רק אי הסכמה על תנאי החוזה.
הסתיימו צילומי "מלכת היופי של ירושלים" עם מיכאל אלוני (30.12.20)
הסתיימו צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם ובבימויו של עודד דוידוף. הצילומים החלו ב-11 באוגוסט, ונמשכו בפועל 79 ימי צילומים כשבאמצע היה הסגר השני מפאת מגיפת הקורונה.
קושי בהמשך "בת השוטר" לעונה שניה (25.12.20)
"בוטיק פריז" - טריילר: נלי תגר נקלעת לשלל הסתבכויות קומיות בירושלים (05.11.20)
צפו בטריילר לסרט הקומדיה הישראלי "בוטיק פריז" של מרקו כרמל בכיכובם של נלי תגר, אנחל בונני, מוריס כהן, בת אל מוסרי וז'וזפין דראי מצרפת, שהגיעה לישראל כדי לסגור עסקת נדל"ן חשובה אבל הולכת ומסתבכת ביחד עם תגר בשלל סיטואציות קומיות.
"בת השוטר" - פרומו: ליאנה עיון עדה לרצח ונכנסת לתוכנית להגנת עדים (17.10.20)
צפו בפרומו לסדרת המתח לנוער "בת השוטר" של ליעד שהם, דנה שץ ומיכל קופר קרן, שמבוססת בחופשיות על הספר "שם המשחק" מאת שהם. רועי פלורנטין ביים בסדרה את ליאנה עיון בתור צעירה חילונית פרועה שעדה לרצח ומסתתרת בבית משפחה חרדית.
רגע לפני השידור, הסדרה "בת השוטר" נודדת מערוץ KidZ לערוץ טין ניק (04.10.20)
סדרת הדרמה-פשע הישראלית "בת השוטר" של ליעד שהם, דנה שץ ומיכל קופר קרן, נודדת מערוץ KIDZ הפונה לילדים צעירים אל ערוץ 'טין ניק' (Teen Nick) הפונה לנוער.
"מלכת היופי של ירושלים" - קטע מאחורי הקלעים: ישראל אוגלבו ומיכאל אלוני בדרמה תקופתית (14.09.20)
תמונות ראשונות מסדרה הדרמה הישראלית "בת השוטר" (31.08.20)
הצציצו בתמונות הראשונות מתוך סדרת הדרמה היומית-הישראלית לנוער "בת השוטר" של דנה שץ בראון והסופר ליעד שהם (בהשראת ספרו "סוף המשחק") עם השחקנים נטע גרטי ומוריס כהן. עוד מופיעים בסדרה ליאור אשכנזי, עוז זהבי, עומר נודלמן, מור סרוסי וטלי שרון.
החלו צילומי "מלכת היופי של ירושלים", ויש תמונות ראשונות (13.08.20)
צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם החלו. את התסריט כתב משיח על פי רב המכר מ-2013 מאת שרית ישי-לוי, שמכר מעל 200 אלף עותקים; ועל הבימוי הופקד עודד דוידוף מ"מישהו לרוץ איתו" ו"תיק נעדר".
החלו צילומי העונה השניה של "ג'ודה" עם ציון ברוך ועמוס תמם (24.04.19)
החלו צילומי העונה השניה של סדרת המתח-קומדיה הישראלית "ג'ודה" של ציון ברוך עבור HOT. גם את העונה הזו מביים מני יעיש שכותב את התסריט ביחד עם ברוך, ושבים לככב לצידו של ברוך עמוס תמם, מייק בורשטיין, אנסטסיה פיין, דניאל קפול ומוריס כהן.
ריאיון זוגי עם רותם זיסמן ומוריס כהן: "לא צריך לפחד מליהוק זוג יחד" (18.09.12)
לקראת המועמדות השלישית שלה לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר, שיחה עם רותם זיסמן-כהן ובעלה מוריס כהן שמופיע לצידה ב"המשגיחים", על קריירה, על יחסים, על עבודה משותפת של שני שחקנים, על המעבר הצפוי לבימוי ואפילו על הקולנוע העצמאי שעושה גלים בתעשיה המקומית.
"המשגיחים" - ביקורת (14.07.12)
"המשגיחים" הוא סוף סוף סרט ראשון לקולנוען ישראלי שכולו זורם ופעיל, משעשע במכוון ולא ב'מודעות עצמית' או מתוך מבוכה על התקציב, ונמצא כל כך פה, בישראל. אלי שגב מבקר.
"המשגיחים" - טריילר - כפיה דתית בבת-ים כוללת בולי עץ וברזלים (27.06.12)
הטריילר לסרט הישראלי "המשגיחים" של מני יעיש ובכיכובם של רועי אסף ורותם זיסמן-כהן חושף את הכפיה הדתית בעיר בת-ים, כפי שהיא מתוארת בסרט: בולי עץ, מחבטי בייסבול, ברזלים ובקבוקי תבערה. צפו.
תמונות מפרימיירת "המשגיחים": הכירו את השחקנים בסרט המדובר (22.06.12)
הסרט הישראלי שמצליח להשיג הכי הרבה כותרות מעניינות בעת האחרונה הוא לא "העולם מצחיק" שיצא לאחרונה לאקרנים, אלא הסרט "המשגיחים". תמונות מהפרימיירה החגיגית.
תמונה בלעדית מתוך "אחת אפס אפס" (04.10.11)
תמונה בלעדית מתוך סדרת המשטרה הישראלית "אחת אפס אפס" בכיכובם של עמוס תמם, מוריס כהן, אפרת דור, ריקי בליך, שרון אלכסנדר, זהר שטראוס, אלי אלטוניו, וגולן אזולאי.
"אחת אפס אפס" - פרומו (03.10.11)
פרומו לסדרת המשטרה "אחת אפס אפס" שיצר, כתב וביים אמיר מן, ובה מככבים עמוס תמם, אפרת דור, ריקי בליך, שרון אלכסנדר, זהר שטראוס, אלי אלטוניו וגולן אזולאי.
תמונות ראשונות מתוך "עדות" של שלומי אלקבץ (26.05.11)
ב"עדות" של שלומי אלקבץ מככבים קרן מור, מנשה נוי, רונית אלקבץ, אלברט אילוז, זהר ליבה, עופר חיון, אסתי זקהיים, מוריס כהן, אור בן מלך, יוסף כרמון, ורועי אסף.
ולדימיר פרידמן וגולן אזולאי הצטרפו ל"אחת אפס אפס" (01.03.11)
בסדרת המשטרה המתוקשרת מככבים אפרת דור ועמוס תמם, ולוהקו בעבר זהר שטראוס, אלי אלטוניו, ריקי בליך ושרון אלכסנדר.
תמונה ראשונה מתוך "אדמה" של רני בלייר (04.02.11)
בסדרה מבית ענת אסולין מככבים ליאור אשכנזי, מוחמד בכרי, מנשה נוי, אוולין הגואל, יעל אבקסיס, נתי רביץ ועמוס לביא.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים