חדשות אודות
טום הולנד

Tom Holland

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ספיידרמן: אין דרך הביתה" ישוב לקולנוע עם סצינות שנחתכו מהמקור (11.06.22)
"ספיידרמן: אין דרך הביתה" ישוב לבתי הקולנוע בצפון אמריקה עם סצינות חדשות שנחתכו מהמקור ועם תוספות לסצינות שכבר היו במקור. אולפני סוני יקראו לגרסה הערוכה מחדש "Spider-Man: No Way Home - The More Fun Stuff Version".
"אנצ'רטד" - ביקורת: סרט מהנה בזכות הקסם של טום הולנד (18.02.22)
מעטים הם שחקני הקולנוע הצעירים שניחנו בכמות הקסם והכריזמה שיש לטום הולנד, והוא עושה את הסרט. מבחינה תסריטאית, הדמות שלו בסרט "אנצ'רטד" שטוחה לחלוטין אבל אותו הקסם שלו מהפנט את הצופה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
למרות אומיקרון: "ספיידרמן: אין דרך הביתה" משך מעל 250 אלף צופים בבכורה בישראל (19.12.21)
למרות וריאנט הקורונה 'אומיקרון', סרט הקומיקס "ספיידרמן: אין דרך הביתה" הדהים בקופות בישראל עם בכורה של למעלה מ-250 אלף צופים והפך לבכורה הטובה ביותר לסרטי מארוול בארץ בכל הזמנים.
"ספיידרמן: אין דרך הביתה" - ביקורת: יצירה שנעשתה באהבה ובטוטאליות מוחלטת (16.12.21)
הרעיון העיקרי בסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה" הוא מתן הזדמנות נוספת, היכולת לקבל טעויות ולראות באדם שמולך מישהו שראוי לניסיון נוסף והמאמץ שתהיה מוכן להשקיע על מנת לאפשר לו את ההזדמנות הזו. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"ספיידרמן: אין דרך הביתה" - טריילר מתורגם: היקומים המקבילים מראים את אותותיהם (24.08.21)
צפו בטריילר לסרט השלישי בכיכובו של טום הולנד בתור טווה הקורים האהוב "ספיידרמן: אין דרך הביתה" (Spider-Man: No Way Home), שהוקרן בבכורה בפסטיבל סינמה-קון. שם הסרט מתכתב שני הסרטים הקודמים בטרילוגיה וגם עם היקומים המקבילים.
"ספיידרמן 3" עם טום הולנד - תמונות ראשונות וקטע ויראלי שמבשר על השם הרשמי (25.02.21)
הסרט השלישי של איש העכביש בגילומו של טום הולנד התחדש בשם רשמי באנגלית: Spider-Man: No Way Home, שאפשר לנחש שיקרא בעברית "ספיידרמן: אין דרך הביתה" - והבשורה לוותה בסרטון חמוד שכדאי לראות, יחד עם תמונות ראשונות מהעלילה.
"צ'רי" - טריילר מלא: טום הולנד מתמכר לסמים עם אישתו ושודד בנקים (15.01.21)
צפו בטריילר המלא לסרט רב הציפיות ומכופף הז'אנרים "צ'רי" של האחים ג'ו ואנתוני רוסו ובכיכובו של טום הולנד, שמגיע כמה ימים אחרי הטיזר טריילר אבל חושף הרבה יותר מקו העלילה של הסרט. האחים מנסים לחשוף בעית סמים שהחלה בעיר הולדתם.
"צ'רי" - טיזר טריילר: הספיידרמן טום הולנד מתמכר לסמים ושודד בנקים אצל האחים רוסו (10.01.21)
צפו בהצצה קצרה לסרט רב הציפיות ומכופף הז'אנרים "צ'רי" של האחים ג'ו ואנתוני רוסו על פי ספרו של ניקו ווקר ובכיכובו של טום הולנד (ספיידרמן בשני סרטים משלו ואצל האחים ב"הנוקמים 4: סוף המשחק"), אשר מגלם חייל עם פוסט טראומה ששודד בנקים.
"כאוס מהלך" - טריילר: ספיידרמן וריי מ"מלחמת הכוכבים" בספריו של פטריק נס (01.12.20)
צפו בטריילר לסרט המד"ב "כאוס מהלך" של דאג לימן על פי סדרת הספרים המצליחה לנוער מאת פטריק נס ובכיכובם של טום הולנד, דייזי רידלי, מדס מיקלסן, סינתיה אריבו ודיויד אוילוו. העלילה מתרחשת בעולם שבו אין נשים ויש רעש מתמיד של המחשבות של כולם.
בנדיקט קמברבאץ' בתפקיד דוקטור סטריינג' יופיע בסרט הספיידרמן השלישי של סוני ומארוול (11.10.20)
בנדיקט קמברבאץ' בתפקיד דוקטור סטריינג' יופיע בסרט הספיידרמן הבא, השלישי בו משתפות פעולה סוני ומארוול, וזאת עוד לפני שיצטלם לסרט היעודי שלו "דוקטור סטריינג' 2". טום הולנד ישוב לככב בתור פיטר פרקר ואיש העכביש, וג'ון ווטס ישוב לביים אותם.
"תמיד השטן" - טריילר מתורגם: טום "ספיידרמן" הולנד יוצא נגד המטיף רוברט פטינסון (14.08.20)
צפו בטריילר לסרט הדרמה-מתח "תמיד השטן" שבמרכזו ניצב טום הולנד, אשר הוריו (ביל סקרסגרד והיילי בנט) הותירו אותו לבד בעולם כשהיה ילד בעקבות נסיבות מטרידות. כעת בבגרותו, הוא מבין שהוא מוקף בדמויות מפוקפקות שונות, בינהן המטיף המסוכן רוברט פטינסון.
"תמיד השטן" - תמונות: טום הולנד חבוט ועגום בהתמודדות עם שנות ה-1960 (07.08.20)
כוכב "ספיידרמן: השיבה הביתה", טום הולנד, מופיע בפנים חבוטות ועגומות בתמונות הראשונות מתוך הדרמה עם נגיעות המתח "תמיד השטן". את הסרט ביים אנטוניו קמפוס מ"החוטאת", ולצידו של הולנד מככבים רוברט פטינסון, ג'ייסון קלארק, ריילי קו, ביל סקרסגרד, סבסטיאן סטן ומיה ווסיקובסקה.
"קדימה" - ביקורת: כל חלק בסרט זועק מבינוניות ועצלות (05.03.20)
כל חלק בסרט "קדימה" בדיבוב המקורי של טום הולנד, כריס פראט וג'וליה לואי-דרייפוס, זועק מבינוניות ועצלות. התסריט הוא רצף קלישאות שמודבקות יחדיו לסיפור משעמם וחסר השראה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
אנטוניו בנדרס מצטרף אל טום הולנד, מארק וולברג בסרט ההרפתקאות "אוצר חבוי" (03.03.20)
אנטוניו בנדרס מצטרף אל טום הולנד ומארק וולברג בסרט ההרפתקאות "אוצר חבוי" (ש.ל.ר, Uncharted). את הסרט יביים רובן פליישר על פי עיבוד לסדרת משחקי הפלייסטיישן שהחלה ב-2007 ומכרה עד כה למעלה מ-41 מיליון עותקים.
"מרגלים לא רגילים" - ביקורת: מצחיק לא מעט אבל ההומור ילדותי מדי (26.12.19)
"מרגלים לא רגילים" הוא סרט אנימציית מחשב תמוה שלא בדיוק ברור למי הוא מכוון עם הרעיון של היונים בבסיסו. הוא לא גרוע, והוא בוודאי לא טוב - אלא פשוט עוד אפשרות לבלות זמן מסך בחנוכה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"דוליטל" - טריילר: רוברט דאוני ג'וניור הוא הדוקטור עם החיות שיוצא לחפש תרופה למלכת אנגליה (14.10.19)
סרט המשפחה "דוליטל" יסמן את הפעם הראשונה שנראה את רוברט דאוני ג'וניור משחק מאז "הנוקמים 4: סוף המשחק", וגם את הפעם הראשונה שהוא לא בסרט שקשור לאולפני מארוול מאז "השופט". צפו בטריילר.
"קדימה" - טריילר מלא: כריס פראט וטום הולנד הם שדונים שיוצאים להרפתקה (12.10.19)
דן סקנלון כתב וביים את סרט האנימציה המונפש "קדימה" בהתבסס על חוויות עם אחיו, עלילה שמתרחשת בפרבריו של עולם פנטסיה, ומדבבים כריס פראט וטום הולנד מ"הנוקמים 4".
מארוול וסוני השלימו ויעבדו על סרט ספיידרמן שלישי עם טום הולנד ואולי ג'ון ווטס (28.09.19)
אולפני מארוול ואולפני סוני הצליחו להגיע להסכמות ולהשלים אחרי הפיצוץ ביחסים שנסוב סביב הרווח העתידי מסרטי ספיידרמן, וכעת הן יעברו לעבוד יחד על סרט ספיידרמן שלישי בכיכובו של טום הולנד.
"מרגלים לא רגילים" - טריילר 3: טום הולנד הופך את המרגל וויל סמית' ליונה (28.09.19)
קדימון טריילר שלישי נחת לסרט המשפחה המונפש "מרגלים לא רגילים", שמתהדר בקולותיהם של וויל סמית' וטום הולנד בתור צמד מוזר שנדרש לעבוד ביחד ולהציל את העולם.
ספיידרמן עשוי לצאת מהיקום הקולנועי של מארוול בעקבות מחלוקת בין דיסני וסוני (21.08.19)
אולפני סוני המחזיקים בזכויות על "ספיידרמן" ודמויות נוספות מעולמו הקומיקסי, הגיעו למחלוקת מול אולפני דיסני וחטיבת מארוול שלהם באשר למעורבותו של מפיק העל קווין פייגי בפרויקטים נוספים של איש העכביש אחרי "ספיידרמן: רחוק מהבית".
"מרגלים לא רגילים" - טריילר 2: איך וויל סמית' יציל את העולם בתור יונה? (06.07.19)
וויל סמית' מככב בקולו בסרט "מרגלים לא רגילים", בתור מרגל על שכולם מכירים ואוהבים. אלא ששיקוי שמדען נותן לו, הופך אותו ליונה, ובלית ברירה על המרגל להמשיך ולנסות להציל את העולם.
"ספיידרמן: רחוק מהבית" - ביקורת (04.07.19)
נקודה חזקה בסרט "ספיידרמן: רחוק מהבית" היא הנבל שלו. ההוכחה להצלחה הגדולה ביצירת הדמויות ובליהוקן, היא שכצופה הרצון של גיא ברמן מכליס לראות את סצינות האקשן לא גבר על הרצון לראות סצינות של יחסים בין הדמויות הראשיות. ביקורת סרט.
"קדימה" - טיזר טריילר מתורגם: דיסני-פיקסאר על שדונים המחפשים קסם (01.06.19)
הבמאי של "בית ספר למפלצות" משליך את חוויותיו עם אחיו לתוך סרט הילדים של דיסני-פיקסאר "קדימה" (Onward), בדיבובם של טום הולנד וכריס פראט באנגלית.
ג'ייק ג'ילנהול יגלם את מיסטיריו בסרט ה"ספיידרמן" הבא (22.05.18)
המועמד לאוסקר ג'ייק ג'ילנהול מנהל מגעים לככב בתפקיד הרשע "מיסטיריו" בסרט ההמשך של "ספיידרמן: השיבה הביתה".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המסע המטלטל לברלין
המסע המטלטל לברלין
על עשבים יבשים
על עשבים יבשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות