חדשות אודות
מרגו רובי

Margot Robbie

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ברבי" - ביקורת: תסריט שנון ורושם עז (24.07.23)
הסרט "ברבי" נשען על עיצוב אמנותי טוטלי ומהפנט, כזה שמשאיר רושם עז על הצופה, ועל תסריט שנון עם בדיחות, פאנץ'-ליינים ורפרנסים משעשעים בקצב מהיר. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"בבילון" - ביקורת: השאפתנות דחפה יותר מדי חלקים מיותרים (20.01.23)
עם כל השאפתנות של "בבילון", ועם ההשקעה העצומה, צוות השחקנים המרשים, העיצוב, הקצב והתנופה, השלם קטן מסך חלקיו. בעצם, יש פה יותר מדי חלקים מיותרים - ואפילו חלקים למספר שלמים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
קופות: "אווטאר 2" מצליח בעיקר מחוץ לארה"ב, "החתול של שרק 2", "וויטני יוסטון" ו"בבילון" מתקשים (26.12.22)
"אווטאר 2: דרכם של המים" הוביל את טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בצפון אמריקה, עם ירידה סבירה של 58.2 אחוזים בהכנסות ביחס לשבוע שעבר. הוא מתקרב למיליארד דולרים מסביב לעולם, בעוד הבכורות של סוף השבוע התקשו למצוא קהל.
קופות: "יחידת המתאבדים" 2021 מאכזב ביותר: עקב הקורונה או הסטרימינג? (09.08.21)
גרסת 2021 של "יחידת המתאבדים" למבוגרים בלבד (דירוג R) ועם ביקורות חיוביות מאד עלתה בבכורה מאכזבת במיוחד בצפון אמריקה של 26.5 מיליון דולרים, פער עצום מגרסת 2016 שגרפה 133.7 מיליון דולרים בבכורתה על אף ביקורות קטלניות.
"יחידת המתאבדים" - ביקורת: ללא מגבלה, גאן רקח בלאגן עמוס, מעייף ומתאמץ (06.08.21)
דירוג הצפיה R למבוגרים בלבד של "יחידת המתאבדים" גרסת 2021, אפשר לבמאי ג'יימס גאן לעשות כל שעלה על רוחו. זה יתרון, אבל זו גם מעמסה. גאן רקח בלאגן עמוס כשהתוצר הסופי מעייף ובעיקר מתאמץ. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן - טריילר 2: מי בכלא בגלל שירה בסופרמן? (23.06.21)
סרט גיבורי העל "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן התחדש בטריילר שני שמעמיק את ההסתכלות על הדמויות ההזויות והעלילה המדממת ומשוגעת של הסרט. למשל מי ירה בסופרמן כדור מקריפטונייט והכניס אותו לטיפול נמרץ, ומי מחבר את אסופת האנטי-גיבורים.
"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן - טריילר: במאי "שומרי הגלקסיה" מתפרע למבוגרים עם דמויות הזויות (27.03.21)
צפו בטריילר הראשון לסרט הפעולה-קומדיה-קומיקס "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן, סוג-של-חידוש-סוג-של-סרט-המשך, שאמנם לא מספק הרבה פרטים על העלילה, אבל כן מציג כיצד חוש ההומור של גאן ("שומרי הגלקסיה") משתלב באוסף הדמויות החדש לשימושו.
אניה טיילור-ג'וי, רוברט דה נירו, מייק מאיירס ורמי מאלק מצטרפים לסרטו של דיויד או. ראסל (17.01.21)
הקולנוען המועמד ל-5 פרסי אוסקר דיויד או. ראסל מרחיב את מעגל האול-סטארס של סרטו הבא ונטול השם עם אניה טיילור-ג'וי, רוברט דה נירו, מייק מאיירס, רמי מאלק, זואי סלדנה, כריס רוק, טימוטי אוליפנט, מייקל שאנון, אנדריאה רייזבורו ומתיאס שונירטס.
סילבסטר סטאלון יככב ב"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן (15.11.20)
סילבסטר סטאלון יככב בסרט הקומיקס "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן. כזכור, הפרויקט הוא סרט נפרד שיתעלם מהסרט של 2016 בבימויו של דיויד אייר, למרות שחלק מהדמויות והשחקנים ישובו להופיע, בינהם מרגו רובי, ג'ואל קינאמאן וג'אי קורטני.
"יחידת המתאבדים" (2021) של ג'יימס גאן - מאחורי הקלעים עם הצצה להרבה סצינות (23.08.20)
סרט הקומיקס "יחידת המתאבדים" בגרסת 2021 של ג'יימס גאן, התחדש בסרטון מאחורי הקלעים שמביא איתו הצצה להרבה סצינות שכבר צולמו ועברו את העיבודים הנדרשים. כמו שעולה הן מהפוסטרים והן מהסרטון, הולכים להיות הרבה פיצוצים בסרט. ממש הרבה.
הוכרזו המועמדים לפרסי האוסקר 2020: "ג'וקר" מוביל במספר המועמדויות (13.01.20)
הוכרזו המועמדים לפרסי האוסקר 2020, וביניהם אפשר למצוא מועמדויות של "סיפור נישואים", "היו זמנים בהוליווד", "1917", "האירי", "פרזיטים" ועוד. הציצו ברשימה המלאה של המועמדים.
"ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת" - טריילר 2 מתורגם (12.01.20)
"ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת" המתמקד בדמות המטורללת שהוצגה ב"יחידת המתאבדים", התחדש בקדימון-טריילר מתורגם שני שממשיך להדגיש את האוירה הכיפית של הסרט.
"פצצה" - ביקורת: שלוש השחקניות הראשיות אמינות וסוחפות בסרט קר (20.12.19)
לצד שחקניות מצוינות, על פניו עומד מאחורי "פצצה" צוות מנצח להציג את הסיפור הזה על הטרדות וניצול מיני. אך בפועל, הקרירות ששירתה היטב את סרטיהם הקודמים, פוגמת בהבנה הרגשית והנפשית של תקיפה וניצול מיני. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
סיכום העשור (2019-2010) חלק ב': השחקניות (10.11.19)
בהוליווד אוהבים תגליות, בעיקר של שחקניות צעירות. הרבה מהשחקניות המובילות בעשור של 2019-2010 החלו בקולנוע העצמאי ודואגות לבחור פרויקטים שונים זה מזה כדי לא להיתקע בדמויות או בז'אנר מסוימים, ובינהן אפשר למצוא את ג'ניפר לורנס, אמה סטון, ג'סיקה צ'סטיין ועוד.
"פיטר ראביט 2" - טיזר טריילר: הארנב השובב מוצא עולם שבו שובבותו מוערכת (26.10.19)
אולפני סוני שחררו קדימון טריילר לסרט המשפחה "פיטר ראביט 2" בבימויו של וויל גלוק ובקולו של ג'יימס קורדן, הממשיך את עלילות הארנב השובב שהיוו הצלחה יפה אשתקד. צפו.
"פצצה" - טריילר 2: קשה לזהות את שרליז ת'רון (16.10.19)
קשה לזהות את שרליז ת'רון בסרט הדרמה "פצצה" (Bombshell) גם על פי הקדימון טריילר החדש שאולפני ליונסגייט שחררו. זה לא המקרה של "מונסטר", אבל מספיק כדי להצדיק רחש-בחש סביב מועמדות לפרס האוסקר.
"ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת" - טריילר מתורגם: כוכבת "יחידת המתאבדים" מקבלת אמנציפציה (02.10.19)
הדמות המעניינת ביותר ב"יחידת המתאבדים", הארלי קווין (בגילומה של מרגו רובי), מקבלת בטריילר את מלוא תשומת הלב מתוך סרט הקומיקס הספין-אופי "הארלי קווין: ציפורי טרף".
"פצצה" - טריילר: שרליז ת'רון, ניקול קידמן ומרגו רובי יוצאות נגד ראש פוקס ניוז (22.08.19)
הסרט עם השם הקשה לתרגום "פצצה" (Bombshell), מבוסס על מקרה אמיתי בתאגיד הענק 'פוקס ניוז', שבו קבוצת נשים החליטו להתמודד מול תרבות האפליה של מנהל רשת הטלויזיה המרכזית.
"היו זמנים בהוליווד" - ביקורת (15.08.19)
"היו זמנים בהוליווד" של קוונטין טרנטינו לא חף מפגמים, אך עדיין מדובר בסרט מרשים מאוד של יוצר מבריק, והמחשבות שהוא מעורר ממשיכות עם הצופה גם לאחר שהוא יוצא מבית הקולנוע. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"היו זמנים בהוליווד" - טריילר מלא לסרטו של קווינטין טרנטינו (22.05.19)
"מרי מלכת הסקוטים" - ביקורת (17.01.19)
"מרי מלכת הסקוטים" הוא סרט דרמה תקופתי על מאבק מלוכני בין שתי מלכות - מלכת אנגליה ומלכת סקוטלנד - שלרגעים מזכיר יותר שחזור היסטורי משמים מאשר סרט עלילתי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה