חדשות אודות
קנת' בראנה

Kenneth Branagh

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"רדופים בוונציה" - ביקורת: טוב מקודמיו אבל בכל זאת בינוני (19.09.23)
"רדופים בוונציה" שונה משני הראשונים עם קנת' בראנה בתור הרקול פוארו - הוא יותר טוב מ"רצח האוריינט אקספרס" ויותר מגובש מ"מוות על נילוס", אך הוא לא מצליח להתעלות מעבר לבינוני. הוא מעניין אך לא מרתק. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אנגליה הזו" - ביקורת: קנת' בראנה מביך (26.03.23)
"אנגליה הזו" היא מיני-סדרה דוקו-דרמטית בת 6 פרקים, שנכתבה על ידי מייקל וינטרבוטום אודות תקופת כהונתו הסוערת למדי של בוריס ג'ונסון כראש ממשלת בריטניה, ומציגה משחק מביך של קנת' בראנה.
"הפייבלמנים" - ביקורת: כמו דפדוף באוסף זכרונות (24.11.22)
הסרט "הפייבלמנים" מורכב מאפיזודות לאורך חייו של סם, בן דמותו של ספילברג, מילדות ועד גיל 18. כיאה לדפדוף באוסף זכרונות, אין בו דרמה גדולה, ולפעמים מתעכבים ארוכות במקום לעבור לדף הבא. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מוות על הנילוס" - ביקורת #2: התעלומה טובה אבל הבמאי לא מספק את המתח (12.02.22)
התעלומה שאגת'ה כריסטי רקחה עבור "מוות על הנילוס" מאוד טובה, פשוט בראנה לא מצליח לספק את המתח הדרוש ותחושת הסכנה שאורבת מכל פינה. מצד שני, זה גם יכול היה להיות בלאגן שלם, וזה לא. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"מוות על הנילוס" - ביקורת #1: הסיפור מוצלח אבל הסרט מלאכותי (12.02.22)
"מוות על הנילוס" של קנת' בראנה יותר טוב מ"רצח על האוריינט אקספרס" הקודם שביים השחקן-במאי לפי ספרה של אגתה כריסטי, אך סובל מחלק מאותן בעיות, ובראשן המלאכותיות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
10 המועמדים לסרט הטוב ביותר באוסקר 2022 (09.02.22)
עם ההכרזה על המועמדים הסופיים לפרסי האוסקר 2022 של האקדמיה האמריקאית לאמנויות הקולנוע, יצאנו לסקור במה עוסקים הסרטים המועמדים לפרס הסרט הטוב ביותר, ומה צוות המבקרים של אידיבי חשב עליהם.
הוכרזו המועמדים לפרסי האוסקר 2022: "כוחו של הכלב" המוביל עם 12 מועמדויות (08.02.22)
הוכרזו המועמדים לפרסי האוסקר 2022 של האקדמיה האמריקאית לאמנויות הקולנוע, ואנחנו עם הסקירה המלאה של כל המועמדים כולל הערות ורשמים מאת יונתן דורון בקטגוריות הבולטות.
"בלפסט" - ביקורת: כל המרכיבים האיכותיים שם, אבל הטעם חביב בלבד (02.02.22)
"בלפסט" הוא כמו עוגת גבינה שנראית טוב, עשויה מכל המרכיבים האיכותיים ביותר, ועם טעם חביב בלבד. הסרט בינוני וחמוד ועשוי מעולה, אבל בעוד יש דרמה בסיפור, העלילה נטולת מתח דרמטי. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
הולך לעיבוד: "הבחורים בסירה" (13.11.21)
הטור "הולך לעיבוד" מאת יונתן דורון עוסק בספר שקרא ועומד להפוך לסרט: איך עשוי להיראות הסרט, מה בתקווה לא לראות בו, ועל אלו חלקים מהספר בטח יוותרו. הספר במרכז הטור הוא "הבחורים בסירה" מאת דניאל ג’יימס בראון, שפורסם ב-2013.
"טנט" - ביקורת: שעתיים וחצי של נולאן מנסה יותר מדי להרשים ולהלהיב (28.05.21)
בסרטו העוסק במסע בזמן "טנט", הבמאי-תסריטאי כריסטופר נולאן יותר מדי מנסה להרשים ולהלהיב, ועוד חושב שצריך שעתיים וחצי בשביל זה. "טנט" הוא כמו הסרט "דה ז'וו" בכיכובו של דנזל וושינגטון עם תסריט פחות טוב, תקציב גבוה יותר, ובנו ג'ון דיויד וושינגטון.
"לשחרר את גיא" ו"רצח על הנילוס" נדחים ל-2021 ומשאירים את "וונדר וומן 1984" אחרונה (06.11.20)
דיסני דוחה ל-2021 את סרט הפעולה הקומי "לשחרר את גיא" עם ריאן ריינולדס ואת סרט המיסתורין "רצח על הנילוס" עם גל גדות וקנת' בראנה. המהלך מותיר את שנת 2020 עם סרט בתקציב גדול יחיד: "וונדר וומן 1984".
"רצח על הנילוס" - טריילר: גל גדות בראש הפרשיה שסוערת אצל אגתה כריסטי וקנת' בראנה (21.08.20)
היהלום של סרט המסתורין "רצח על הנילוס" הוא גל גדות, המככבת כאן בתור לינט רידג'טוויי דויל, שיחד עם בעלה ארמי האמר וחברים, יוצאים לחופשה מהנה על הנילוס. אלא שהחופשה הופכת למשולש אהבה רצחני ומסתורי שרק קנת' בראנה יוכל לפתור.
"טנט" - טריילר 2 מתורגם: כריסטופר נולן מציג רעיון מסתורי ומפותל (22.05.20)
העלילה המסתורית של "טנט" מאת כריסטופר נולן לא נחשפת במלואה בטריילר השני, ובקווים כלליים מספרת על ניסיון של ג'ון דיויד וושינגטון מ"שחור על לבן" להציל את העולם כשהוא סבוך בתוך פרשיית ריגול בין לאומית גדולה שחלקים ממנה קשורים לעתיד. רוברט פטינסון וקנת' בראנה מככבים גם כן.
"ארטמיס פאול" - טריילר מלא מתורגם: קנת' בראנה מעבד את סדרת ספרי הנוער (07.03.20)
צפו בטריילר המלא והמתורגם "ארטמיס פאול" שבו מככבים פרדאיה שאו, לארה מקדונל, מירנדה רייסון, הונג צ'או, ג'וש גאד, נונסו אנוזי, אדריאן סקרבורו, ג'ודי דנץ'.
"טנט" - טריילר מתורגם: כריסטופר נולן מעקם את הזמן (20.12.19)
צפו בטריילר למותחן מעקם-הזמן "טנט" (Tenet) - הידוע יותר בכינויו 'הסרט של כריסטופר נולן לשנת 2020' - בכיכובם ג'ון דיויד וושינגטון, רוברט פטינסון, אליזבת' דביקי, אהרון טיילור-ג'ונסון, קנת' בראנה, מייקל קיין.
סיכום העשור (2019-2010) חלק ו': במאים (08.12.19)
בין השמות הבולטים מאחורי המצלמה בעשור האחרון בלטו שלושה במאים ממכסיקו - אלפונסו קוארון, אלחנדרו ג'י. אינארטו וגיירמו דל טורו - ושלושה דוברי צרפתית-קנדית מקנדה - דני וילנב, ז'אן מארק-ואליי וקסוויאר דולאן.
אהרון טיילור-ג'ונסון וקנת' בראנה מצטרפים למותחן הריגול "טנט" של נולן (01.06.19)
השחקנים אהרון טיילור-ג'ונסון וקנת' בראנה מצטרפים אל ג'ון דיויד וושינגטון, רוברט פטינסון ואליזבת' דביקי במותחן הריגול "טנט" (Tenet) של כריסטופר נולן.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 28- "סלבריטי" (1998) (06.11.18)
בסרטו החמישי בשחור-לבן של וודי אלן, "סלבריטי", מככבים קנת' בראנה, ג'ודי דיויס, ליאונרדו די'קפריו, ג'ו מנטייה ואחרים. יונתן דורון סוקר את הסרט הארוך ביותר עד כה של וודי אלן.
קצרים: נועם מורו יביים את ההמשך של "300"; גיום קולט סרה ל"אקירה"; דיאבלו קודי פונה לבימוי ועוד (17.07.11)
אולפני האחים וורנר קיימו מעין מיני תחרות פנימית שלהם על בימוי סרט ההמשך של "300" בין נועם מורו לבין גיום קולט-סרה, ולבסוף בחרו במורו ולקולט-סרה נתנו את "אקירה". חדשות בקצרה.
ביקורת: ת'ור (28.04.11)
העלילה הרזה מלכתחילה די מחוררת ודברים שרירותיים לחלוטין מתרחשים כשצריך, כמו במיתולוגיה, אך התנופה בבימוי והחן של השחקנים מצילים את הסרט.
במאי "קיק אס" ילמד את "אקס-מן: הכיתה הראשונה" (05.05.10)
אולפני פוקס בחרו בבמאי "קיק אס", מתיו ווהן, לבימוי הסרט "אקס-מן: הכיתה הראשונה" במקום בריאן סינגר, שיסתפק בהפקה.
ביקורת: מה שעובד (08.10.09)
אחרי ארבעה סרטים שצולמו באירופה - שלושה באנגליה ואחד בספרד, כולל שניים מהסרטים המצליחים ביותר שלו - שב וודי אלן אל מכורתו מנהטן, ב"מה שעובד".
נטלי פורטמן תגלם את מושא אהבתו של "ת'ור" (14.07.09)
כריס המסוורת' מככב בסרט כדמות המרכזית עליה קרוי הסרט, ושחקן הטלויזיה, טום הידלסון, יגלם את הדמות הרעה בסרט, לוקי.
קנת' בראנה מוצא אויב ל"ת'ור" (19.05.09)
הבמאי קנת' בראנה ליהק את טום הידלסטון לגלם את "לוקי", יריבו של האל "ת'ור", ואת כריס המסוורת' לגלם את הדמות הראשית בסרט המתגבש.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול