חדשות אודות
ג'פרי רייט

Jeffrey Wright

חדשות
"אסטרואיד סיטי" - ביקורת: יש רגעים מצחיקים אבל רוב הזמן מגוחך (22.06.23)
מי שמכיר את סרטיו של וס אנדרסון יקבל ב"אסטרואיד סיטי" בדיוק את מה שהוא מצפה, ומי שלא יודע בדיוק למה הוא הולך עלול לסבול קשות. למרות סקרלט ג'והנסון, סטיב קארל ואחרים, זה לא ייזכר בין סרטיו הידועים של מר אנדרסון. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"באטמן" משך כ-80 אלף צופים בסופ"ש הבכורה בישראל (14.03.22)
"באטמן" (2022) של מאט ריבס ובכיכובו של רוברט פטינסון משך כ-80 אלף צופים בסוף שבוע הבכורה בישראל. בכך, הפכה הבכורה לטובה ביותר עבור סרט בהובלת איש העטלף, משעקפה את בכורת "האביר האפל" של כריסטופר נולן.
"באטמן" (2022) - ביקורת #2: מעניין ומרשים ויזואלית אבל סובל מנפילות מתח (05.03.22)
כדי להצדיק את הבחירה ליצירת סרט ארוך, ריבס מפתח את העלילה של "באטמן" (2022) לאט ומשאיר אותה מעניינת. עם זאת, הסרט סובל מנפילות מתח ואולי היה עדיף אם היה מתקצר ומתהדק. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"באטמן" (2022) - ביקורת #1: חושב שהוא מגניב ומרשים יותר משבאמת (03.03.22)
הכול נורא דרמטי ונמתח ב"באטמן", סרט שחושב שהוא מגניב, מרשים, מלהיב ונהדר, הרבה יותר ממה שהוא, כשבפועל אין מספיק דברים טובים בגרסה הזו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"לא זמן למות" - ביקורת #2: מרשים על אף חולשותיו (30.09.21)
"לא זמן למות" הוא סיומו של הסיפור שסופר במשך 5 סרטים עם דניאל קרייג וככזה, נעשים דברים יפים שאי אפשר שלא להעריך. אבל הוא גם סרט אקשן בו הנבל מאיים על העולם ובונד מנסה לעצור אותו, וככזה הסרט כושל. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"לא זמן למות" - ביקורת #1: קטעי הפעולה מוצלחים בסרט ארוך מדי (30.09.21)
"לא זמן למות" הוא סרט ג'יימס בונד ה-25, החמישי והאחרון של דניאל קרייג, והארוך ביותר בסדרת הסרטים הוותיקה בקולנוע. קטעי הפעולה מוצלחים, המרדפים נהדרים, ובקלות אפשר היה להוריד 40 דקות וזה רק היה מועיל לסרט. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
נטפליקס ואפל היו במגעים לרכוש את "ג'יימס בונד: לא זמן למות" לסטרימינג (26.10.20)
אולפני MGM ניהלו מגעים למכירת סרט הג'יימס בונד "לא זמן למות" לחברות הסטרימינג נטפליקס ואפל, אחרי מספר פעמים שהסרט נדחה מהפצה לבתי הקולנוע. אם היה מחליף את הפצתו לסטרימינג, "לא זמן למות" היה הופך לסרט היקר ביותר שעושה את המעבר.
צילומי "הבאטמן" ממשיכים אחרי בדיקת הקורונה החיובית של פטינסון (18.09.20)
שבועיים אחרי שהופסקו בעקבות בדיקת הקורונה החיובית של הכוכב רוברט פטינסון, צילומי הסרט "הבאטמן: איש העטלף" (The Batman) של מאט ריבס ממשיכים באולפני 'ליבסדן' של האחים וורנר בבריטניה.
"לא זמן למות" - טריילר מתורגם 2: ג'יימס בונד מנסה להציל את העולם מרמי מאלק (04.09.20)
צפו בטריילר השני של "לא זמן למות" עם דניאל קרייג, בו ג'יימס בונד כבר איננו בשירות פעיל, אך לבקשת חברו מה-CIA פליקס לייטר, הוא יוצא למשימת הצלת מדען חטוף. המשימה מסתבכת ובונד מתחקה אחר נבל מסתורי בגילומו של רמי מאלק.
הופסקו צילומי "הבאטמן" בעקבות בדיקת קורונה חיובית לרוברט פטינסון (04.09.20)
"באטמן" - טיזר טריילר: מאט ריבס מביים אסתטיקה אפלה בכיכובו של רוברט פטינסון (23.08.20)
צפו בטיזר טריילר לסרט "באטמן: איש העטלף" (The Batman) של מאט ריבס ובכיכובו של רוברט פטינסון, שיצא לכבוד כנס 'די-סי פאן דום' (DC FanDome), והדבר הכי בולט בו הוא האסתטיקה האפלה במיוחד. הטיזר מתרכז בחידות של 'איש החידה' (פול דנו).
"באטמן": הבמאי מאט ריבס חושף את הבאטמוביל (05.03.20)
הבמאי מאט ריבס ממשיך להלהיב בחשיפות מדודות וחכמות מאחורי הקלעים של "באטמן: איש העטלף" (The Batman) לקראת הסרט בכיכובו של רוברט פטינסון.
"באטמן" של מאט ריבס: צילומי מבחן מציגים את רוברט פטינסון בחליפת העטלף (14.02.20)
צפו בהצצה הראשונה אל מאחורי הקלעים של סרט הקומיקס-פעולה "באטמן: איש העטלף" (The Batman) של מאט ריבס ובכיכובם של רוברט פטינסון, זואי קרביץ, פול דנו, ג'פרי רייט וקולין פארל.
"לא זמן למות" - טריילר מתורגם: האם קארי ג'וג'י פוקונאגה יתן סיום מפוצץ לדניאל קרייג? (05.12.19)
את מושכות הבימוי של הרפתקת ג'יימס בונד ה-25, "לא זמן למות" נטל קארי ג'וג'י פוקונאגה מידיו של דני בויל הפורש בעקבות חילוקי דעות יצירתיים. האם הוא יתן את הסיום המפוצץ של דניאל קרייג בתור הדמות?
"החוחית" - ביקורת: דרמה שחוזרת על עצמה עם משחק מאולץ (04.11.19)
"החוחית" הוא דרמה כבדה ואיטית, המבוססת על ספר רב מכר באותו השם, על התבגרות בצל טראומה, שיכולה הייתה להיות טובה בהרבה, אילו לא הייתה חוזרת על עצמה לדעת. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
משחקי שלטון - ביקורת #2 (13.10.11)
"משחקי שלטון" הוא לא בדיוק דרמה פוליטית, אלא יותר דרמה על תככים ומזימות המתרחשת מאחורי הקלעים של הפוליטיקה, זו שאנשים רגילים לרוב לא נחשפים אליה. נטלי וגיא דולינגר מבקרים.
משחקי שלטון - ביקורת #1 (13.10.11)
"משחקי שלטון" היא דרמה פוליטית טובה עם סיפור לא-'גדול' שהופכת לסרט טוב בזכות דיאלוגים טובים, שחקנים מעולים והבימוי של קלוני. יונתן דורון מבקר.
פסטיבל חיפה 2011: מדריך צפייה (09.10.11)
מדריך למבקרי פסטיבל הסרטים חיפה 2011 - אילו סרטים כדאי לראות, מה נשמע מבטיח, מיהם המתחרים של "הערת שוליים" על פרס האוסקר שיוקרנו בפסטיבל, ואילו סרטים ישראלים כדאי לתפוס.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול