חדשות אודות
מייקל קיטון

Michael Keaton

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

סרטי המשך עם שמות מיוחדים (05.02.24)
סרטי המשך קיימים מאז המצאת הקולנוע, ומאז שנות ה-1980 לשמות של רובם המכריע פשוט מוסיפים את הספרה 2. פה ושם לאורך השנים התגלתה יצירתיות בשמות של סרטי המשך, ויונתן דורון סוקר כמה מהחביבים מבינהם.
"סוחרי הכאב" - ביקורת: חיקוי של "ארין ברוקוביץ'" ו"הזאב מוול סטריט" (31.10.23)
"סוחרי הכאב" עם אמילי בלאנט וכריס אוונס מצליח לשמור על עניין וקצב טוב אבל אין בו שום דבר מיוחד, ברור מאוד מה יקרה ואיך. הוא בעיקר מנסה להידמות לסרטים כמו "ארין ברוקוביץ'" ו"הזאב מוול סטריט" בין היתר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"הפלאש" - ביקורת: מפתיע ומתגלה כסרט גיבורי-על מצוין (15.06.23)
"הפלאש" מבית די-סי מפתיע ומתגלה כסרט גיבורי-על מצוין, והכוכב שלו עזרא מילר פשוט מעולה. הסרט עוסק בצורה יפה מאוד בנושא חרטות, כשהוא מצליח לשלב בין רגעים מצחיקים מאוד לרגעים מרגשים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"מחיר החיים" - ביקורת: סרט הולמרק רדוד (12.12.21)
בסרט "מחיר החיים" על הפיצוים לנפש שנשלקחה בפיגועי ה-11 בספטמבר, הופעת המשחק של מייקל קיטון רדודה כמו הסרט עצמו, כשהשחקן מאמץ לעצמו מבטא פסאדו-אותנטי וגינונים של אדם קר ממעמד מנותק. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
"משפט השבעה משיקגו" - טריילר מלא מתורגם: אוסקר, תביאו לנו אוסקר (24.09.20)
צפו בטריילר המתורגם לסרט הדרמה המבוסס על אירועים אמיתיים "משפט השבעה משיקגו" של אהרון סורקין ונטפליקס, שמראה כיצד מכונת השיווק של הסרט מתמקדת בשחקנים דוגמת אדי רדמיין וסשה ברון כהן, ודוחפת אותם לעבר מועמדות לפרס האוסקר.
בן אפלק ומייקל קיטון יגלמו שוב את באטמן בסרט "הפלאש" (21.08.20)
צמד השחקנים שכיכבו בעבר בתור באטמן, בן אפלק ומייקל קיטון, ישובו לעטות את השכמיה השחורה עבור הסרט "הפלאש" (The Flash) של אולפני האחים וורנר, ספין-אוף לדמות המהירה בגילומו של עזרא מילר שהופיעה ב"ליגת הצדק".
"מורביוס" - טריילר מתורגם: ג'רד לטו מנסה מחדש לככב בסרט קומיקס (14.01.20)
צפו בטריילר המתורגם לסרט הקומיקס "מורביוס" בכיכובו של ג'רד לטו, ובבימויו של דניאל אספינוזה. כמו "ונום" לפניו, זהו סרט מהיקום הקולנועי שאולפני סוני טווים סביב ספיידרמן וללא עזרתם של אולפני מארוול והעומד בראשם קווין פייגי.
"האפיפיורים" - ביקורת: עובד בעיקר בזכות אנת'וני הופקינס וג'ונתן פרייס (12.12.19)
ב"האפיפיורים" מצליח הבמאי להפוך שיחות של שני גברים זקנים בחדרים (חלקם יפים מאוד) למוצלחים, להראות את כוחה של האפיפיוריות ומעמד נבחריה, ולעורר עניין בתהליכי הצבעה שתוצאותיהם ידועות מראש. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"דמבו" - ביקורת #3 (02.04.19)
בסרט "דמבו" המחדש את המקור המצויר מ-1941, השפה הקולנועית של טים ברטון אפלה כהרגלה, ולכן קשה לי לומר שהסרט מתאים בכלל לילדים, מה שמותיר את גל סדלינסקי לתהות למי הוא כן מתאים. ביקורת סרט.
"דמבו" - ביקורת #2 (28.03.19)
"דמבו" הוא כנראה הסרט עם הכי הרבה תקריבים לעיני פילים שתראו אי פעם, ומרגישים שאי שם מסתתר לו סרט שטים ברטון היה רוצה לעשות ולפרוץ מתוכו ללא הרסן של "סרט דיסני". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"דמבו" - ביקורת #1 (28.03.19)
"דמבו", גרסת הלייב אקשן לסרט המצויר הרביעי של וולט דיסני שיצא ב-1941, הוא סרט ילדים מקסים שמצליח להחזיר את האמונה שהבמאי טים ברטון עוד יכול להוציא תחת ידיו סרט טוב. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
ביקורת: צעצוע של סיפור 3 (20.06.10)
כמצופה מהסרטים של פיקסר, האנימציה של "צעצוע של סיפור 3" משגעת ודמויות המשנה הן לא סתם דמויות רקע, הן מקבלות תשומת לב.
סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (2009-2000): חלק א' (01.11.09)
אלו שני החלקים הראשונים של סקירה בת 11 חלקים על העשור שהיה - העשור שבו הדי-וי-די דחק סופית את קלטות הווידאו, שבו אין שירים מסרטים במצעדי הלהיטים, וכו'. והפעם: גיבורי על וסרטי אנימציה.
מקבץ המלצות סינמטקים 27.08-02.09.09 (27.08.09)
מקבץ המלצות הסינמטקים השבוע כולל המלצות על "מלתעות", "זה קרה לילה אחד", "ביטלג'וס", "דיק טרייסי" ועוד.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם