חדשות אודות
מייקל ג'יאצ'ינו

Michael Giacchino

חדשות
"שנות-אור" - ביקורת #2: אנימציה יפה ומוקפדת ועלילה נוסחתית (17.06.22)
פרטי האנימציה של "שנות-אור" מבוצעים בדיוק מרשים, אך העלילה היא אותה נוסחה גנרית שאנחנו מוצאים כמעט בכל סרט אנימציה הוליוודי, כולל הסיידקיק החמוד (רק שהפעם הוא חמוד פחות ואפילו קצת מעצבן). ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"שנות-אור" - ביקורת #1: כריס אוונס מושלם בסרט הרפתקאות מהנה ומבדר (17.06.22)
כריס אוונס בליהוק מושלם מביא את קולו לדמות באז בסרט הפיקסר "שנות-אור". זה סרט הרפתקאות מהנה ומבדר, לכל המשפחה, עם פיתול עלילתי מיותר לקראת הסוף, ומסר כמו שדיסני אוהבים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"עולם היורה: עולם חדש" - ביקורת: אקשן מלהיב ושחקנים עם נוכחות נהדרת (09.06.22)
"עולם היורה: עולם חדש" הוא עוד סרט המשך שנשען לא-מעט על נוסטלגיה. "עולם היורה" (2015) היה מוצלח ומהנה, ההמשך הקודם היה הרבה פחות טוב, והסרט הנוכחי מעט יותר טוב ומהנה ברובו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"באטמן" (2022) - ביקורת #2: מעניין ומרשים ויזואלית אבל סובל מנפילות מתח (05.03.22)
כדי להצדיק את הבחירה ליצירת סרט ארוך, ריבס מפתח את העלילה של "באטמן" (2022) לאט ומשאיר אותה מעניינת. עם זאת, הסרט סובל מנפילות מתח ואולי היה עדיף אם היה מתקצר ומתהדק. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"באטמן" (2022) - ביקורת #1: חושב שהוא מגניב ומרשים יותר משבאמת (03.03.22)
הכול נורא דרמטי ונמתח ב"באטמן", סרט שחושב שהוא מגניב, מרשים, מלהיב ונהדר, הרבה יותר ממה שהוא, כשבפועל אין מספיק דברים טובים בגרסה הזו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"ספיידרמן: אין דרך הביתה" - ביקורת: יצירה שנעשתה באהבה ובטוטאליות מוחלטת (16.12.21)
הרעיון העיקרי בסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה" הוא מתן הזדמנות נוספת, היכולת לקבל טעויות ולראות באדם שמולך מישהו שראוי לניסיון נוסף והמאמץ שתהיה מוכן להשקיע על מנת לאפשר לו את ההזדמנות הזו. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"תנו לו ללכת" - ביקורת: קצב לא הולם מקלקל משחק ועלילה איכותיים (11.07.21)
"תנו לו ללכת" מביא דינמיקה זוגית פחות מתפקדת בין דיאן ליין וקווין קוסטנר, וזה לא בגלל יכולות משחק מוגבלות, אלא בימוי שלא מדגיש את נקודות ההשקה ביניהם. שניהם מאוד מעוררי הזדהות, כל אחד בדרכו שלו. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"באטמן" של מאט ריבס: צילומי מבחן מציגים את רוברט פטינסון בחליפת העטלף (14.02.20)
צפו בהצצה הראשונה אל מאחורי הקלעים של סרט הקומיקס-פעולה "באטמן: איש העטלף" (The Batman) של מאט ריבס ובכיכובם של רוברט פטינסון, זואי קרביץ, פול דנו, ג'פרי רייט וקולין פארל.
"זמנים קשוחים באל רויאל" - ביקורת #2 (13.10.18)
"זמנים קשוחים באל רויאל" הוא סרט פשע ומסתורין שמתאמץ מאוד להיות מגניב, שנון, מתוחכם ומסוגנן, אבל הוא בעיקר נמתח, ארוך וחסר פואנטה. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"זמנים קשוחים באל רויאל" - ביקורת #1 (11.10.18)
כל הקטעים בסרט "זמנים קשוחים באל רויאל" ארוכים מדי, הכול סובל מדרמטיות יתר עד שזה הופך לפומפוזי, והחלוקה לפרקים לא תורמת דבר מלבד רק עוד ניסיון יומרני להדר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"משפחת סופר-על 2" - ביקורת #3 (16.06.18)
בניגוד למקור, "משפחת סופר על 2" כבר לא פועל בוואקום, ומתקשה להיות ייחודי או מעניין בגזרת גיבורי העל. לא תורם לכך שהוא צפוי מהרגע הראשון. ביקורת סרט מאת רותם יפעת.
"משפחת סופר-על 2" - ביקורת #2 (14.06.18)
עם הציפיות הגדולות שהיו מ"משפחת סופר-על 2" של בראד בירד, הסרט מצליח לפחות לעמוד בהצלחה בחלקן. הוא בנוי משני סרטים שונים שנאבקים האחד בשני. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"משפחת סופר-על 2" - ביקורת #1 (14.06.18)
"משפחת סופר-על 2" הוא סרט מהנה אך הוא פחות טוב מהראשון, שאת שניהם כתב וביים ברד בירד ומככבים בהם עם קולותיהם הולי הנטר וקרייג טי. נלסון. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"עולם היורה: נפילת הממלכה" - ביקורת (07.06.18)
מזל גדול שיש את כריס פראט בסרט "עולם היורה 2: נפילת הממלכה", שהוא יותר סרט אימה מהבידור הנשכח של קודמו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר