חדשות אודות
שירה האס

Shira Haas

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"הגבר המושלם שלך" - ביקורת: סרט רגיש ופילוסופי שנפגם מקצב איטי (14.10.22)
"הגבר המושלם שלך" של מריה שריידר הוא סרט רגיש שמעלה סוגיות פילוסופיות מענייניות עם ‏משחק איכותי. הקצב האיטי שלו, שלא מותאם לעלילה, פוגע בחווית ‏הצפייה והחיבור עם הנושא. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
הסדרה הישראלית "שטיסל" תעובד לגרסה אמריקאית שונה מהותית (17.03.21)
סדרת הלהיט הישראלית "שטיסל" תעובד לגרסה אמריקאית-הוליוודית שתשאב כמה מיסודותיה אבל תשנה מהותית את קו העלילה. את העיבוד יוצרת וכותבת לורן גסיס, ובפעם הראשונה לטלויזיה יביים זוכה האוסקר קנת' לונרגן ("מנצ'סטר ליד הים").
שירה האס תגלם את גולדה מאיר בסדרת טלויזיה הוליוודית "לביאה" בהפקת ברברה סטרייסנד (02.03.21)
השחקנית הישראלית המועמדת לפרס גלובוס הזהב, שירה האס, תגלם את ראש הממשלה לשעבר גולדה מאיר בסדרת טלויזיה הוליוודית בשם "לביאה" (Lioness). את הסדרה תביים זוכת האמי מימי לדר ("תוכנית הבוקר", "אי-אר") על פי ספרה של פרנסין קלגסברון.
הוכרזו הזוכים בגלובוס הזהב 2021: "הכתר" הזוכה הגדולה, שירה האס הפסידה לאניה טיילור-ג'וי מ"גמביט המלכה" (01.03.21)
הוכרזו הזוכים בפרסי גלובוס הזהב 2021, ובראשם קטפה "הכתר" 4 זכיות בולטות, כולל סדרת הדרמה הטובה ביותר; "בוראט 2" זכה בשני פרסים בולטים כולל סרט הקומדיה-מוסיקלי הטוב ביותר והשחקן הטוב ביותר לסשה ברון כהן; ושירה האס ובריאן קרנסטון לא זכו.
הוכרזו המועמדים לגלובוס הזהב 2021: שירה האס מועמדת על "המורדת", בריאן קרנסטון על "כבודו" (03.02.21)
הוכרזו המועמדים לפרסי גלובוס הזהב 2021, בינהם אפשר למצוא את שירה האס הישראלית שמועמדת על "המורדת" ותתמודד מול קייט בלאנשט, ניקול קידמן ואניה טיילור-ג'וי מהלהיט "גמביט המלכה". בריאן קרנסטון מועמד על "כבודו" שמבוססת על סדרה ישראלית.
הסרט הישראלי "אסיה" עם שירה האס נמכר להפצה באיטליה, ספרד ואוסטרליה (03.12.20)
סרט הדרמה הישראלי "אסיה" של רותי פרי-בר נמכר להפצה באיטליה, ספרד, אוסטרליה ומזרח אירופה, אחרי שכבר נמכר להפצה בצפון אמריקה.
"עשו" - טריילר: ליאור אשכנזי, שירה האס והארווי קיטל בעיבוד לספרו של מאיר שלו (01.11.20)
צפו בטריילר לסרט הדרמה הרוסי-ישראלי "עשו" בבימויו של פאבל לונגין על פי ספרו באותו השם של מאיר שלו, בו מככבים ליאור אשכנזי, הארווי קיטל, מארק איווניר ושירה האס ושואב השראה מסיפור עשו ויעקב במקרא.
פרסים לגל תורן מ"הטבח", לשירה האס ול"המורדת" בפסטיבל הסדרות ברלין 2020 (26.09.20)
פסטיבל הסדרות ברלין 2020 העניק פרסים לשחקנים הישראלים גל תורן על "הטבח" של yes ושירה האס על "המורדת" של נטפליקס. עוד, קטפה הסדרה "המורדת" גם את פרס התסריט הטוב ביותר בדרמה.
הוכרזו זוכי פרסי האמי 2020: שירה האס לא זכתה; זנדאיה מ"אופוריה" ו"שיטס קריק" שברו שיאים (21.09.20)
רשימת הזוכים הבולטים בפרסי האמי 2020, שאמנם לא התברכה בשחקנית הישראלית שירה האס על המיני-סדרה "המורדת", אבל כן את השחקנית זנדאיה שקטפה פרס על "אופוריה" המבוססת על סדרה ישראלית, ובכך גם היתה לשחקנית השחורה השניה בהיסטוריה בפרס וגם שברה שיא אחר.
"שטיסל", עונה 3 - טריילר וסוף סוף פרטים מלאים על העלילה (14.09.20)
מלבד הצטרפותה של ריף נאמן לתפקיד בולט בעונה השלישית של "שטיסל" ונחשף כעת לראשונה, מצטרפים גם מיקי קם, שולי רנד, דניאלה קרטס וקובי אריאלי. צפו בטריילר וגלו את כל הפרטים על העונה.
"שטיסל", עונה 3 - תמונות מאחורי הקלעים של ריף נאמן (16.08.20)
עלילת העונה השלישית של "שטיסל" נשמרת בסוד, ורשמית ידוע רק שהיא מתרחשת ארבע שנים אחרי אירועי העונה הקודמת, קצת פחות מהזמן האמיתי שחלף מאז. בתמונות החדשות מאחורי הקלעים נחשף קו העלילה של המצטרפת הטריה ריף נאמן ("פאודה").
"שטיסל", עונה 3 - תמונה ראשונה על רקע המגעים להמשך השת"פ עם נטפליקס (08.08.20)
תמונה ראשונה מתוך העונה השלישית של סדרת הדרמה הישראלית "שטיסל" שהחלה להצטלם רק לפני שבועות אחדים. מה עושים מיכאל אלוני, דובל'ה גליקמן ושירה האס עם עגלת תינוק לידם? וגם: קצת פרטים על המשך שיתוף הפעולה עם נטפליקס.
הוכרזו המועמדים לפרסי האמי 2020: שירה האס מועמדת (28.07.20)
הוכרזו המועמדים לפרסי האמי 2020 ובינהם עשתה היסטוריה השחקנית הישראלית שירה האס עם מועמדות לפרס השחקנית הטובה ביותר במיני-סדרה, על "המורדת". במנין המועמדויות בכלל הקטגוריות, מובילות המיני-סדרה "השומרים"; ונטפליקס מובילה על HBO. זנדיה עם "אופוריה" ו"המנדלוריאן" של דיסני פלוס הפתיעו.
החלו צילומי העונה השלישית של "שטיסל", ריף נאמן הצטרפה (15.07.20)
החלו צילומי העונה השלישית של סדרת הדרמה הישראלית "שטיסל", ולצדם של הכוכבים החוזרים דובל'ה גליקמן, מיכאל אלוני, נטע ריסקין, ששון גבאי, זהר שטראוס ושירה האס, הצטרפה השחקנית ריף נאמן מ"פאודה".
הסרט הישראלי "אסיה" עם שירה האס נמכר להפצה בארה"ב (25.06.20)
סרט הדרמה הישראלי "אסיה" של רותי פרי-בר ובכיכובן של שירה האס ואלונה איב נמכר להפצה בארה"ב ובקנדה בידי חברת 'מנמשה פילמס', החברה שהפיצה בעבר את "מראות שבורות" בכיכובה של האס.
שלושה פרסים ל"אסיה" הישראלי בפסטיבל טרייבקה 2020 (30.04.20)
סרט הדרמה הישראלי "אסיה" של רותי פרי-בר קטף שלושה פרסים בפסטיבל טרייבקה 2020 שבניו יורק, ארה"ב. שלושת הפרסים הם: הבימוי הטוב ביותר, השחקנית הטובה ביותר לשירה האס, והצילום הטוב ביותר לדניאלה נוביץ.
"המורדת" - טריילר מתורגם: שירה האס עוזבת את הקהילה החרדית בניו יורק (08.03.20)
צפו בטריילר המתורגם למיני-סדרה בארבעה חלקים "המורדת" בכיכובה של שירה האס הישראלית, המבוססת על האוטוביוגרפיה מאת דבורה פלדמן, על צעירה שעוזבת את הקהילה החרדית בניו יורק ופותחת דף חדש בברלין, גרמניה.
"אסיה" ו"תחום אפור" יתחרו בפסטיבל טרייבקה 2020 (עדכון: "אחד בלב" של לביא, "סאבלט" של פוקס הוסרו) (04.03.20)
ארבעה סרטים ישראלים יוקרנו בפסטיבל טרייבקה 2020 שבניו יורק: "סאבלט" של איתן פוקס ו"אסיה" של רותי פרי-בר יתחרו בתחרות הרשמית, בעוד "אחד בלב" של טליה לביא יוקרן במסגרת 'נקודות מבט' ו"תחום אפור" של גל שגיא יוקרן במסגרת הקצרים.
הסדרה הישראלית "שטיסל" נרכשה לשידור בנטפליקס (13.12.18)
שתי העונות של סדרת הדרמה הישראלית "שטיסל" של אורי אלון ויהונתן אינדורסקי, נמכרו לשידור בנטפליקס. שתי העונות יעלו בסטרימינג של נטפליקס בכל העולם, בשפות המקור עברית-יידיש, עם כתוביות תרגום לאנגלית ולשפות נוספות.
הוכרזו הזוכים בפרסי אופיר 2018: "האופה מברלין" הזוכה הגדול (07.09.18)

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
כנפיים של חברים
כנפיים של חברים
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
הקרב על אמריקה
הקרב על אמריקה
הנוסע השמיני: רומולוס
הנוסע השמיני: רומולוס