חדשות אודות
טייקה ווייטיטי

Taika Waititi

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"הגול הבא מנצח" - ביקורת: פה לגמרי ברור מה תפקיד הבמאי (19.01.24)
המזל של הסיפור והסרט "הגול הבא מנצח" הוא שהבמאי-תסריטאי(-שחקן) טאיקה ואטיטי התעניין בסיפור כי בקלות היה יכול לצאת סרט פשוט, צפוי ורגיל, אך בזכות חוש ההומור שלו הסרט יוצא נשכר כשכולו טבול ברוח שלו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"ת'ור: אהבה ורעם" - ביקורת #2: ת'ור חוזר אינפנטילי מתמיד, אבל גם חביב (16.07.22)
הבמאי טייקה ואיטיטי חוזר עם הטרלול שלו גם לסרט "ת'ור: אהבה ורעם" ולוקח אותו צעד אחד קדימה. הוא כלל בסרט הרבה רגעים טובים ויפים, אבל לעיתים הסרט מרגיש אינפנטילי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"תור: אהבה ורעם" - ביקורת: קומדיה מצחיקה ופרועה (08.07.22)
"תור: אהבה ורעם" מפגיש בפעם השניה בין הבמאי טייקה ווייטיטי לכוכב כריס המסוורת' סביב עלילות הגיבור המארוולי. הסרט סובל מפגמים רציניים, אבל זה לא מפריע לו להיות הסרט המהנה ביותר של מארוול. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"שנות-אור" - ביקורת #2: אנימציה יפה ומוקפדת ועלילה נוסחתית (17.06.22)
פרטי האנימציה של "שנות-אור" מבוצעים בדיוק מרשים, אך העלילה היא אותה נוסחה גנרית שאנחנו מוצאים כמעט בכל סרט אנימציה הוליוודי, כולל הסיידקיק החמוד (רק שהפעם הוא חמוד פחות ואפילו קצת מעצבן). ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"שנות-אור" - ביקורת #1: כריס אוונס מושלם בסרט הרפתקאות מהנה ומבדר (17.06.22)
כריס אוונס בליהוק מושלם מביא את קולו לדמות באז בסרט הפיקסר "שנות-אור". זה סרט הרפתקאות מהנה ומבדר, לכל המשפחה, עם פיתול עלילתי מיותר לקראת הסוף, ומסר כמו שדיסני אוהבים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"תור: אהבה ורעם" - טריילר מתורגם: כריס המסוורת', טייקה ווייטיטי ו... נטלי פורטמן חוזרים (19.04.22)
"תור 4: אהבה ורעם" ממשיך ישירות מאירועי "הנוקמים: סוף המשחק", ותור של כריס המסוורת' ממשיך להסתובב עם חבריו "שומרי הגלקסיה", בעוד הוא מחפש שלווה פנימית לעצמו. אבל לאויב גור הטובח באלים יש תוכניות אחרות בשבילו.
"לשחרר את גאי" - ביקורת #2: ריאן ריינולדס הוא ליהוק מושלם לסרט הזה (07.09.21)
לא כל החלקים בסרט "לשחרר את גיא" עשויים במידתיות, אבל הליהוק המושלם לתפקיד הראשי של ריאן ריינולדס, חסך לבמאי שון לוי חצי מהעבודה של גיבוש הסרט למשהו קוהרנטי. הסרט שומר על קצב ועניין לכל אורכו. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"לשחרר את גאי" - ביקורת #1: בידור, קלילות והנאה (13.08.21)
"לשחרר את גאי" הוא סרט מבדר, משעשע פה ושם, שנועד בראש ובראשונה למעריצי ריאן ריינולדס. הסרט וההומור שבו -כולל השירים בפסקול- הם בני דמותו של ריאן ריינולדס והפרסונה הקולנועית שלו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן - טריילר 2: מי בכלא בגלל שירה בסופרמן? (23.06.21)
סרט גיבורי העל "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן התחדש בטריילר שני שמעמיק את ההסתכלות על הדמויות ההזויות והעלילה המדממת ומשוגעת של הסרט. למשל מי ירה בסופרמן כדור מקריפטונייט והכניס אותו לטיפול נמרץ, ומי מחבר את אסופת האנטי-גיבורים.
"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן - טריילר: במאי "שומרי הגלקסיה" מתפרע למבוגרים עם דמויות הזויות (27.03.21)
צפו בטריילר הראשון לסרט הפעולה-קומדיה-קומיקס "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן, סוג-של-חידוש-סוג-של-סרט-המשך, שאמנם לא מספק הרבה פרטים על העלילה, אבל כן מציג כיצד חוש ההומור של גאן ("שומרי הגלקסיה") משתלב באוסף הדמויות החדש לשימושו.
"לשחרר את גיא" - טריילר 2 מתורגם: ריאן ריינולדס חוטף הרבה בתוך משחק וידאו (06.10.20)
צפו בטריילר השני והמתורגם לקומדיה "לשחרר את גיא" של שון לוי ("לילה מוטרף במוזיאון", "לדפוק התמחות") בכיכובו של ריאן ריינולדס ("דדפול"), שם הוא מגלם דמות רקע במשחק וידאו שמחליטה לשכתב את הסיפור ולהפוך לגיבור.
"יחידת המתאבדים" (2021) של ג'יימס גאן - מאחורי הקלעים עם הצצה להרבה סצינות (23.08.20)
סרט הקומיקס "יחידת המתאבדים" בגרסת 2021 של ג'יימס גאן, התחדש בסרטון מאחורי הקלעים שמביא איתו הצצה להרבה סצינות שכבר צולמו ועברו את העיבודים הנדרשים. כמו שעולה הן מהפוסטרים והן מהסרטון, הולכים להיות הרבה פיצוצים בסרט. ממש הרבה.
רשמי: טייקה ווייטיטי יביים סרט "מלחמת הכוכבים" (05.05.20)
הוכרז רשמית כי הצדדים הגיעו להסכמות והקולנוען המועמד לפרס האוסקר טייקה ווייטיטי ("ג'וג'ו ראביט", "תור 3: ראגנארוק") יביים סרט "מלחמת הכוכבים" שיעלה על המסך הגדול. ווייטיטי יכתוב את התסריט ביחד עם קריסטי ווילסון-קיירנס ("1917").
במאי "תור: ראגנארוק" טייקה ווייטיטי עשוי לביים סרט "מלחמת הכוכבים" (17.01.20)
הקולנוען המועמד לפרס האוסקר טייקה ווייטיטי ("ג'וג'ו ראביט", "תור 3: ראגנארוק") עשוי לביים סרט "מלחמת הכוכבים", לאחר שביים את פרק סיום העונה הראשונה של "המנדלוריאן".
"ג'וג'ו ראביט" - ביקורת: הומור מטורף, שמאוזן עם רגישות ומשמעות (05.01.20)
היעדר התקינות הפוליטית בסרט "ג'וג'ו ראביט" רחוק מלעצור בפיהרר ורוב הסרט משחק על הקו של הומור משוגע לבין הצגת אמת אוניברסלית על התנהלות העולם המערבי ועל הבעייתיות במלחמות ובגזענות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"לשחרר את גיא" - טריילר מתורגם: ריאן ריינולדס מנסה להציל את עולם משחק הוידאו שלו (10.12.19)
בקומדיה "לשחרר את גיא" לא חוששים ללעוג לאולפנים שלהם כבר בשניה הראשונה של הטריילר: [סוג של ספוילר לפניכם] "מהאולפנים שהביאו לכם את 'היפה והחיה', 'אלאדין', 'מלך האריות'. פעמיים." צפו עכשיו.
"ג'וג'ו ראביט" - טריילר: במאי "תור 3" מגלם את היטלר (24.07.19)
הסאטירה על הגזענות "ג'וג'ו ראביט" של טייקה ווייטיטי מ"תור 3: ראגנארוק" ובכיכובו בתור אדולף היטלר, נחשפת לראשונה אחרי סבב הפסטיבלים שהחל בטורונטו.
טייקה ווייטיטי ישוב לביים את כריס המסוורת' ב"תור 4" במקום "אקירה" (17.07.19)
הבמאי הניו זילנדי טייקה ווייטיטי ישוב לביים את כריס המסוורת' בסרט "תור 4", על רקע בעיות בהתנעת הפרויקט "אקירה".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
צוות ג'ונגל 2: מטריפים ת'עולם
צוות ג'ונגל 2: מטריפים ת'עולם
המירוץ לניצחון של ארתור
המירוץ לניצחון של ארתור
דניאל אויערבאך
דניאל אויערבאך
הקללה
הקללה