חדשות אודות
פנלופה קרוז

Penélope Cruz

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"פרארי" - ביקורת: עוד סיפור על איש עשיר שלא סופר אף אחד (01.01.24)
הבמאי של "פראר" מייקל מאן לא החליט אם הוא מתעניין באספקט הספורטיבי, או הדרמטי בסיפור שלו. קטעי מירוץ ערוכים ביחד עם סצינות מלודרמטיות מחייו האישיים של אנצו באופן שמקשה על קליטת האינפורמציה. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"אמהות מקבילות" - ביקורת #2: פנלופה קרוז לא מצילה משעמום (11.04.22)
למרות שיש בו מרכיבים חשובים לסרט מוצלח - שחקנית ראשית מוכשרת וכריזמטית וסיפור בסיס שיכול להתפתח לכיוונים מעניינים, כמה שלא נעים לומר, "אמהות מקבילות" פשוט משעמם. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אמהות מקבילות" - ביקורת #1: פנלופה קרוז טובה מאוד, אבל הדרמה נעדרת (07.04.22)
הסרט "אמהות מקבילות" מרגיש ארוך, מיושן, חסר תנופה, ורחוק משיאיו של הקולנוען פדרו אלמודובר. פנלופה קרוז טובה מאוד, אבל נעדרים דברים בסיסיים כמו דרמה, תשוקה, מתח, הומור. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"כאב ותהילה" - ביקורת (01.08.19)
"כולם יודעים" - ביקורת (13.04.19)
הדרמה האנושית בסרט "כולם יודעים" מורגשת עם כל שורה וסצינה של התסריט, החזרתיות בחלקים מסוימים שיש בו רק מדגישה את הייאוש והגלגל המחשבתי שבו תקועות הדמויות ותורמת לאותנטיות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 42- "לרומא באהבה" (2012) (25.12.18)
25 הדקות הראשונות של "לרומא באהבה" טובות ומבטיחות, אך הסרט נמשך 112 דקות וזה הולך ומידרדר. סקירה מלאה על סרטו של וודי אלן בכיכובם של ג'סי אייזנברג, רוברטו בניני, אלק בולדווין ואחרים, מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 38- "ויקי כריסטינה ברצלונה" (2008) (11.12.18)
אחרי שלושה סרטים באנגליה הלך הפעם אלן בעקבות הכסף לצלם סרט בספרד, הוא "ויקי כריסטינה ברצלונה", ועל הכרזה שלו אין את ויקי ואין את ברצלונה. במקומם יש את סקרלט ג'והנסון, חוויאר ברדם ופנלופה קרוז. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
ריאיון זוגי עם רותם זיסמן ומוריס כהן: "לא צריך לפחד מליהוק זוג יחד" (18.09.12)
לקראת המועמדות השלישית שלה לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר, שיחה עם רותם זיסמן-כהן ובעלה מוריס כהן שמופיע לצידה ב"המשגיחים", על קריירה, על יחסים, על עבודה משותפת של שני שחקנים, על המעבר הצפוי לבימוי ואפילו על הקולנוע העצמאי שעושה גלים בתעשיה המקומית.
וודי אלן... מחשבות בעקבות הצפייה ב"לרומא באהבה" (11.07.12)
כמו ב"כשתפגשי זר גבוה ומסתורי", וודי אלן מפזר בסרט "לרומא באהבה" רעיונות טובים מבלי למצות אותם, מפריח אותם ומשאיר אותם שטחיים. יונתן דורון מבקר.
פסטיבל ירושלים 2012 יפתח עם "לרומא באהבה" של וודי אלן (11.06.12)
פסטיבל הקולנוע הבינלאומי ירושלים 2012 יפתח עם הקומדיה הרומנטית "לרומא באהבה" של וודי אלן, שתצא בדיוק באותו היום גם להקרנות בשאר בתי הקולנוע בישראל.
"לרומא באהבה" - טריילר לסרטו של וודי אלן באיטליה (04.04.12)
סרטו הבא של וודי אלן מחוץ לניו יורק האהובה שלו "לרומא באהבה", התחדש בטריילר ראשון. בסרט מככבים עם אלן גם אלק בולדווין, רוברטו בניני, פנלופה קרוז, אלן פייג' ועוד.
קיץ 2011 (13.05.11)
ברשימת ההמלצות שלנו ישנם בין היתר 6 סרטי המשך לסדרות סרטים מצליחות מאד שהוכיחו כבר את יכולותיהן בקופות, 5 סרטים מבוססי קומיקס, 3 סרטי אנימציה, 7 סרטים שיוקרנו בתלת מימד, וסרט ישראלי אחד.
ג'סי אייזנברג, אלן פייג', אלק בולדווין ופנלופה קרוז לסרטו של וודי אלן (25.04.11)
אלן כתב את התסריט ואף מתכנן להופיע בסרט שפרטי העלילה שלו נשמרים כרגע בסוד. הוא עבד כבר בעבר עם בולדווין ועם קרוז.
קדימון שני לסרט "שודדי הקאריבים 4: זרמים זרים" (22.03.11)
דרכיו של הקפטן ג'ק ספארו מצטלבות עם יפיפיה מעברו, אך הוא אינו בטוח בכוונותיה, עד שהיא מוכיחה אותן ומעלה אותו לסיפון ספינה עם קפטן מרושע.
קדימון חדש לסרט "שודדי הקאריבים 4: זרמים זרים" (14.12.10)
העלילה מצליבה את דרכיו של ג'ק ספארו (ג'וני דפ) עם אישה מעברו (פנלופה קרוז), והוא לא בטוח האם זו אהבה או האם היא נוכלת המנצלת אותו.
המלצות הדיוידי של נטלי בגלי צה"ל (10.07.10)
נטלי דולינגר התארחה בתוכנית הרדיו "תוכניות לשבת" עם אסף ליברמן וליעד מודריק עם המלצות דיוידי. האזינו או קראו.
קירסטן דאנסט מרגישה את ה"מלנכוליה" של קרוז (19.04.10)
כוכבת "ספיידר-מן", קירסטן דאנסט, תחליף את פנלופה קרוז בדרמה הפסיכולוגית "מלנכוליה" של לארס פון טרייר.
אוסקר 2010: סקירת המועמדים והימורים (27.02.10)
על אף ריבוי הטקסים, טקס חלוקת פרסי האוסקר הוא עדיין טקס הפרסים הנחשב ביותר בעולם הקולנוע. זוהי סקירה של המועמדים ותחזית לזוכים.
פנלופה קרוז תפליג עם "שודדי הקאריבים"? (11.02.10)
השחקנית פנלופה קרוז מנהלת מגעים לככב ב"שודדי הקאריבים 4" לצידו של ג'וני דפ. את הסרט יביים רוב מרשל, על פי תסריט של טרי רוסיו וטד אליוט.
פנלופה קרוז סובלת מ"מלנכוליה" (10.02.10)
השחקנית פנלופה קרוז הצטרפה לדרמה הפסיכולוגית "מלנכוליה" של לארס פון טרייר. על פי דיווחים, פון טרייר רצה את קרוז לתפקיד מלכתחילה.
ביקורת: ניין (NINE) (10.01.10)
הטעות המכריעה של "ניין" היא ההחלטה שהשירים יתרחשו על במת אולפן הצילומים של הסרט המיועד של גווידו ולא במקום שבו נמצאות הדמויות רגע לפני שהן פוצחות בשיר.
ביקורת: מה שעובד (08.10.09)
אחרי ארבעה סרטים שצולמו באירופה - שלושה באנגליה ואחד בספרד, כולל שניים מהסרטים המצליחים ביותר שלו - שב וודי אלן אל מכורתו מנהטן, ב"מה שעובד".
ביקורת: חיבוקים שבורים (01.07.09)
מדובר בסרט מורכב מאד, עם אלמנטים אפלים, קצת ארוך מידי, עם תסריט מעורפל שבסופו של דבר קצת צפוי, ובעיקר עם מסר אחד ועיקרי והוא: "סרטים חייבים לסיים".

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר